
Neron
Пользователи
- Реєстрація
- 12.04.2014
- Повідомлення
- 384
- Репутація
- 24
- Вік
- 33
Не втомимося повторювати, що для створення прибуткового проекту можна витратити не так вже й багато коштів, а на виході отримати цілком робочу бізнес-модель.
Звичайно, коли мова стосується великих стартапів, які орієнтовані на мільйони людей, то тут без бізнес-ангелів і всіляких інвестиційних фондів просто не обійтися. Але ми поки що не будемо торкатися великих проектів, а розповімо про те, які сайти актуально робити в 2015 році, щоб заробити собі копійку на хліб, масло і all inclusive в єгипетському готелі.
Поговоримо про те, що зараз в тренді, як на цьому можна заробити і чому не варто робити черговий проект з «геолокацією і шерингом». Невеликі, але вузьконішові сайти можуть приносити гроші, цілком порівнянні з середньою зарплатою офісного співробітника в Києві. Мова йде про суми в 4000-7,000 грн. Вилка зрозуміла? Отже, їдемо далі.
Ось на які напрямки ми рекомендуємо вам звернути свою увагу.
1. Сайти з відгуками
Так як мережа зараз є в будь-якому зубожілому селі, то кожна розсудлива людина звертається до неї з метою отримати якиу-небудь пораду чи відгук про той чи інший продукт. Перш ніж купити телевізор, ми читаємо відгуки про нього. Перш ніж йти на співбесіду в компанію, ми читаємо відгуки про роботодавців. Якщо ми вирішили відпочити, то неодмінно нам потрібно дізнатися відгуки людей про курорти, туроперів, про готелі та інших складових гарного відпочинку.
Звичайно, є великі агрегатори відгуків, які збирають матеріал про все на світі. Починаючи з відгуків про шкарпетки вінницьких фабрик і закінчуючи відгуками про останні моделі Лексуса. Але що заважає зробити вузьконішевий сайт з певною категорією відгуків?
Подібного роду проекти дуже цінуються пошуковими системами. Якщо у вас вийде зробити добротний сайт з відгуками про, припустимо, дитяче харчування, то є всі шанси зайняти топ і збирати весь трафік по низькочастотних запитах. Ну а після цього вже шукати прямих рекламодавців в даній тематиці або, на худий (хоча, тут як подивитися) кінець, розміщувати на сайті контекстну рекламу.
2. Проекти на кредитну тематику
Дуже і дуже модна ніша зараз. Особливого з появою в мережі банків, які готові платити за кожне оформлення кредиту.
Схема така. Банк через посередників збирає заявки від людей, які хочуть взяти кредит. Таких банків вже кілька і всі вони платять від 50 до 250 гривень за клієнта. Тепер уявіть, якщо у вас є сайт з кредитної тематики, де ви пропонуєте відвідувачам оформити кредит, і вони це залюбки роблять, то виходить дуже вигідна картина.
Якщо 10 чоловік підтвердять свої наміри на кредит, то ви можете отримати суму від 500 до 2500 в день. Знову ж таки, це в ідеалі. Більшість сайтів отримують менше, але є і такі, хто має з банківських офферів набагато більше. Запитайте, наприклад, портал banki.ru про те, скільки вони заробляють таким чином? Суми будуть вражаючими.
Але де великі гроші, там і велика конкуренція. Багато стали ломитися в цю тематику, тому тут дуже важко проштовхнутися. Навіть якщо ви зробите сайт, який збирає 200-300 осіб на добу по кредитній тематиці, то навіть проста контекстна реклама зможе приносити від 50 до 200 гривень на добу на такому сайті. Трафік дуже і дуже дорогий, і вебмайстри готові боротися практично за кожного зайвого відвідувача.
3. Сайти з ексклюзивним платним контентом
Контент буває різним. Але більшість матеріалів в мережі - це інформаційне сміття, яке ні в якому разі не можна впускати в себе. Забиваючи голову веселикими картинками або статтями з нульовим вмістом сенсу, ми не залишаємо вільного місця під реально важливі речі.
Але як відрізнити те, що реально важливо від того, що можна пропустити між вух?
Найпоширеніша міра цінності - вартість контенту. Останнім часом стали з'являтися ресурси, які зосереджують всередині себе досить цінні матеріали, які мають певну цінність. І доступ до цієї інформації - платний.
Звичайно, в рунеті не так сильно розвинена підписка на платні матеріали і навряд чи можна говорити про якісь божевільні прибутки на такого роду монетизації, але тренд вже цілком ясний і в 2015 році буде з'являтися все більше ресурсів, у яких межах буде закрита частина з приватною інформацією.
Якщо ви вважаєте, що у вас є якісь дуже важливі матеріали, які будуть РЕАЛЬНО корисні відвідувачам, то можна зробити передплату і подивитися, що з цього вийде. Цікавість людини дуже часто грає на руку тим, хто створює всілякі приватні клуби та закриті вечірки. Так чому б цим не скористатися?
4. Ресурси з розряду "Топ-10"
Що це таке? Погляньте на назву цього матеріалу і ви все зрозумієте.
А що, якщо робити сайти, які повністю складаються з таких матеріалів з добірками «топ-10». Цей формат дуже популярний на заході і такі сайти з'явилися і у нас і будуть з'являтися і далі. Можна придумувати абсолютно різні топи на різну тематику. Починаючи від «Топ-10 звичок підлітків, які можуть зробити їх мільйонерами» і закінчуючи «Топ-10 фраз, які не варто говорити своїй дружині, коли вона застукала вас з коханкою».
Чому такого роду статті\проекти привертають увагу і варто звернути на них свій погляд?
а) Заголовок «Топ-10» готує читача до того, що зараз буде якась вичавка корисних матеріалів. Тобто, хтось прочитав багато літератури та інших матеріалів і склав цей топ. В століття все зростаючих обсягів інформаційних потоків ми стали дуже лінивими, тому завжди раді читати щось дуже коротке за обсягом, але масштабне за змістом.
б) Такі матеріали дуже добре розходяться в соціальних мережах, що може приносити трафік дуже довгий час. А де трафік - там і рекламодавці і їхні рекламні бюджети.
в) Дуже широка тематика. Можна створювати по 3-4 таких матеріали в тиждень. Головне, добре їх піарити, щоб виходив відгук від користувачів соціальних мереж. Але це вже тема для іншої розмови.
5. Сервіси з тісною інтеграцією з мобільними додатками
Корисні сервіси завжди користуються успіхом у користувачів в мережі. Це самий складний вид проекту, але при цьому він має ряд істотних плюсів, які можуть перекрити всі попередні чотири пункти.
Переваги:
1) У популярного сервісу немає залежності від пошукових систем;
2) Є ядро аудиторії, яка постійно користується його можливостями;
3) Раз є постійна аудиторія, отже, вона може постійно платити за щось (розширення можливостей, додаткові бонуси і так далі).
Що за сервіс робити? Включити мозок і подумати, чого не вистачає користувачам в мережі. І, можливо, ви знайдете якусь ідею, яка ще не реалізована, або реалізована, але з милицями (теж відмінний варіант).
Після того, як знайдена ідея і проект вже реалізований у web-версії, можна замислюватися над створенням мобільного додатку і намагатися урвати шматок від мобільного ринку, який в цьому і наступних роках зростає дуже і дуже стрімко.
Звичайно, легко говорити: «Створи сервіс, нагони юзерів, стрижи бабло!». Але, тим не менш, деякі примудряються робити круті штуки досі, знаходячи все нові і нові порожні ніші.
Звичайно, коли мова стосується великих стартапів, які орієнтовані на мільйони людей, то тут без бізнес-ангелів і всіляких інвестиційних фондів просто не обійтися. Але ми поки що не будемо торкатися великих проектів, а розповімо про те, які сайти актуально робити в 2015 році, щоб заробити собі копійку на хліб, масло і all inclusive в єгипетському готелі.
Поговоримо про те, що зараз в тренді, як на цьому можна заробити і чому не варто робити черговий проект з «геолокацією і шерингом». Невеликі, але вузьконішові сайти можуть приносити гроші, цілком порівнянні з середньою зарплатою офісного співробітника в Києві. Мова йде про суми в 4000-7,000 грн. Вилка зрозуміла? Отже, їдемо далі.
Ось на які напрямки ми рекомендуємо вам звернути свою увагу.
1. Сайти з відгуками
Так як мережа зараз є в будь-якому зубожілому селі, то кожна розсудлива людина звертається до неї з метою отримати якиу-небудь пораду чи відгук про той чи інший продукт. Перш ніж купити телевізор, ми читаємо відгуки про нього. Перш ніж йти на співбесіду в компанію, ми читаємо відгуки про роботодавців. Якщо ми вирішили відпочити, то неодмінно нам потрібно дізнатися відгуки людей про курорти, туроперів, про готелі та інших складових гарного відпочинку.
Звичайно, є великі агрегатори відгуків, які збирають матеріал про все на світі. Починаючи з відгуків про шкарпетки вінницьких фабрик і закінчуючи відгуками про останні моделі Лексуса. Але що заважає зробити вузьконішевий сайт з певною категорією відгуків?
Подібного роду проекти дуже цінуються пошуковими системами. Якщо у вас вийде зробити добротний сайт з відгуками про, припустимо, дитяче харчування, то є всі шанси зайняти топ і збирати весь трафік по низькочастотних запитах. Ну а після цього вже шукати прямих рекламодавців в даній тематиці або, на худий (хоча, тут як подивитися) кінець, розміщувати на сайті контекстну рекламу.
2. Проекти на кредитну тематику
Дуже і дуже модна ніша зараз. Особливого з появою в мережі банків, які готові платити за кожне оформлення кредиту.
Схема така. Банк через посередників збирає заявки від людей, які хочуть взяти кредит. Таких банків вже кілька і всі вони платять від 50 до 250 гривень за клієнта. Тепер уявіть, якщо у вас є сайт з кредитної тематики, де ви пропонуєте відвідувачам оформити кредит, і вони це залюбки роблять, то виходить дуже вигідна картина.
Якщо 10 чоловік підтвердять свої наміри на кредит, то ви можете отримати суму від 500 до 2500 в день. Знову ж таки, це в ідеалі. Більшість сайтів отримують менше, але є і такі, хто має з банківських офферів набагато більше. Запитайте, наприклад, портал banki.ru про те, скільки вони заробляють таким чином? Суми будуть вражаючими.
Але де великі гроші, там і велика конкуренція. Багато стали ломитися в цю тематику, тому тут дуже важко проштовхнутися. Навіть якщо ви зробите сайт, який збирає 200-300 осіб на добу по кредитній тематиці, то навіть проста контекстна реклама зможе приносити від 50 до 200 гривень на добу на такому сайті. Трафік дуже і дуже дорогий, і вебмайстри готові боротися практично за кожного зайвого відвідувача.
3. Сайти з ексклюзивним платним контентом
Контент буває різним. Але більшість матеріалів в мережі - це інформаційне сміття, яке ні в якому разі не можна впускати в себе. Забиваючи голову веселикими картинками або статтями з нульовим вмістом сенсу, ми не залишаємо вільного місця під реально важливі речі.
Але як відрізнити те, що реально важливо від того, що можна пропустити між вух?
Найпоширеніша міра цінності - вартість контенту. Останнім часом стали з'являтися ресурси, які зосереджують всередині себе досить цінні матеріали, які мають певну цінність. І доступ до цієї інформації - платний.
Комусь із читачів вистачає публічних матеріалів, а хтось хоче отримати доступ до ексклюзивної інформації, яка коштує грошей. Кожен сам для себе вирішує, що для нього важливо. Та інформація, яка доступна десяткам тисяч людей або приватні матеріали, які можна реально використовувати з хорошою вигодою для себе.Але ж який може бути бізнес без сайту, магазину, чи блогу? Рекомендую замовити створення "обличчя " свого бізне с у одного із спеціалістів форому в даному розділі.
Звичайно, в рунеті не так сильно розвинена підписка на платні матеріали і навряд чи можна говорити про якісь божевільні прибутки на такого роду монетизації, але тренд вже цілком ясний і в 2015 році буде з'являтися все більше ресурсів, у яких межах буде закрита частина з приватною інформацією.
Якщо ви вважаєте, що у вас є якісь дуже важливі матеріали, які будуть РЕАЛЬНО корисні відвідувачам, то можна зробити передплату і подивитися, що з цього вийде. Цікавість людини дуже часто грає на руку тим, хто створює всілякі приватні клуби та закриті вечірки. Так чому б цим не скористатися?
4. Ресурси з розряду "Топ-10"
Що це таке? Погляньте на назву цього матеріалу і ви все зрозумієте.
А що, якщо робити сайти, які повністю складаються з таких матеріалів з добірками «топ-10». Цей формат дуже популярний на заході і такі сайти з'явилися і у нас і будуть з'являтися і далі. Можна придумувати абсолютно різні топи на різну тематику. Починаючи від «Топ-10 звичок підлітків, які можуть зробити їх мільйонерами» і закінчуючи «Топ-10 фраз, які не варто говорити своїй дружині, коли вона застукала вас з коханкою».
Чому такого роду статті\проекти привертають увагу і варто звернути на них свій погляд?
а) Заголовок «Топ-10» готує читача до того, що зараз буде якась вичавка корисних матеріалів. Тобто, хтось прочитав багато літератури та інших матеріалів і склав цей топ. В століття все зростаючих обсягів інформаційних потоків ми стали дуже лінивими, тому завжди раді читати щось дуже коротке за обсягом, але масштабне за змістом.
б) Такі матеріали дуже добре розходяться в соціальних мережах, що може приносити трафік дуже довгий час. А де трафік - там і рекламодавці і їхні рекламні бюджети.
в) Дуже широка тематика. Можна створювати по 3-4 таких матеріали в тиждень. Головне, добре їх піарити, щоб виходив відгук від користувачів соціальних мереж. Але це вже тема для іншої розмови.
5. Сервіси з тісною інтеграцією з мобільними додатками
Корисні сервіси завжди користуються успіхом у користувачів в мережі. Це самий складний вид проекту, але при цьому він має ряд істотних плюсів, які можуть перекрити всі попередні чотири пункти.
Переваги:
1) У популярного сервісу немає залежності від пошукових систем;
2) Є ядро аудиторії, яка постійно користується його можливостями;
3) Раз є постійна аудиторія, отже, вона може постійно платити за щось (розширення можливостей, додаткові бонуси і так далі).
Що за сервіс робити? Включити мозок і подумати, чого не вистачає користувачам в мережі. І, можливо, ви знайдете якусь ідею, яка ще не реалізована, або реалізована, але з милицями (теж відмінний варіант).
Після того, як знайдена ідея і проект вже реалізований у web-версії, можна замислюватися над створенням мобільного додатку і намагатися урвати шматок від мобільного ринку, який в цьому і наступних роках зростає дуже і дуже стрімко.
Звичайно, легко говорити: «Створи сервіс, нагони юзерів, стрижи бабло!». Але, тим не менш, деякі примудряються робити круті штуки досі, знаходячи все нові і нові порожні ніші.