Ви створили інтернет-магазин. Що ж далі? Питання по текстам для веб-порталів

  • Автор теми lama
  • Дата створення
lama

lama

Новичок
Реєстрація
23.03.2015
Повідомлення
1
Репутація
0
Вік
31
Ваша ідея увінчалася успіхом і ви, нарешті, створили свій власний інтернет-магазин або сайт. Тепер прийшов час наповнити його інформацією або контентом.

Тут важливо розуміти, що будь-який веб-портал, який вже функціонує в інтернеті, проходить індексацію у пошукових систем Google і Яндекс. І якщо перший більш лояльний до розміщення інформації, другий - дуже строгий і не любить порушень правил.

Що це означає?
Всього лише, що кожна деталь контенту вашого інтернет-ресурсу - будь то картинка, відео, аудіо або текст, буде проходити через фільтр пошукових роботів. Чим більше буде корисної інформації, тим більша кількість сторінок інтернет-магазину пройде індексацію і тим вищою буде ваша позиція у пошуковій видачі.

Ще раз нагадаю, чому так важливий ТОП і всі туди прагнуть?
Тому що за статистикою люди заходять на ті сайти, які видає пошуковик на першій сторінці. Далі йти вони лінуються. І якщо ваш інтернет-магазин буде розміщений на 10 сторінці пошукової видачі, самі розумієте, що навряд чи вас знайдуть нові відвідувачі.

Ось чому головним завданням після створення веб-ресурсу стає наповнення його УНІКАЛЬНИМ контентом. Тому НЕ МОЖНА просто ТУПО КОПІЮВАТИ тексти, картинки у ваших конкурентів. Процес простого копіювання інформації з іншого джерела - копіпаст - це порушення авторських прав, яке карається пошукачами. На ваш сайт буде накладено бан, і вам доведеться почати все з початку: знову створювати новий інтернет-магазин, проходити реєстрацію і т.д.

А як тоді потрібно?
  1. Всі тексти (а також, фото та інше) повинні бути унікальними.
  2. Тексти на вашому порталі повинні бути корисними. Уявіть себе на місці ваших відвідувачів, які заходять з одного сайту на інший і бачать скрізь один і той же матеріал. Завдання інформації, яку ви вішаєте на ваш сайт - допомогти клієнту зробити вибір. Бути вашим продавцем замість вас. Покажіть гарні фото вашого товару, прикладіть портрети ваших клієнтів, нехай ваші тексти підносять вашу продукцію у вигідному світлі. А це означає: розповідають про плюси покупки, важливих характеристиках, властивості і так далі.
  3. Але однією корисності, на жаль, недостатньо. Важливий момент розкрутки магазину в інтернеті - створення тексту з ключовими словами («ключами»). Ключ - це слово або фраза, яка вбивається користувачем у рядок пошуковика. Так він знаходить потрібну йому інформацію або товар.
Наприклад: - «човнове весло купити».

Чим більше текстів у вас буде на сайті, які містять ключові слова, тим частіше за цими ключовими словами на ваш сайт будуть потрапляти відвідувачі. Адже це нам і потрібно, вірно?

Тексти, які містять такі слова, називають SEO-текстами. Для їх створення необхідні знання з SEО-оптимізації сайту для пошукових систем. Існують також правила їх використання, в яких можна спробувати розібратися самостійно. Але на перших порах, коли ви зайняті вашим новим сайтом, краще звернеться за допомогою до фахівців, які знають всі тонкощі цієї роботи.

Звичайно, це далеко не повний перелік дій з налаштування вашого сайту. Але для початку розберіться з текстами й інформацією, яку будете розміщувати. Це ваші продавці, які працюватимуть за вас в режимі 24/7. Тому тут важливо все зробити коректно.

Є питання по текстам для веб-порталів, які вони мають бути і для чого вони потрібні?
Пишіть прямо тут. Постараюся відповісти.
 
Назад
Зверху