Відповіді про SEO від професіоналів

  • Автор теми Никита
  • Дата створення
Статус
Закрита.
Никита

Никита

Профессор
Пользователи
Реєстрація
19.05.2014
Повідомлення
611
Репутація
63
Вік
42
Автор: Богдан Глушак (Profit Hunter)
Дуже часто веб-майстри новачки, та й досвідчені теж, задають різні питання про SEO. А все чому?
Одна з причин - неякісний підхід самих задающих питання до навчання. Вони пробігаються
очима по інформації, щось там запам'ятовують, а через тиждень уже не пам'ятають або відволікаються на щось інше.

Друга причина - мало практики, що допомагає закріплювати новий матеріал і пов'язувати його з тим, що знаємо. Зазначу, що це головна причина низького професіоналізму або його повної відсутності в SEO. Адже практика формує загальну картину розуміння SEO. Нюанси в книгах не знайдеш. А вони так часто потрібні. Ми дивимося як інші роблять: «Вау! Клас, молодець, що провів таку роботу. Тепер мені стало ясніше як це працює». І все. Пишемо комент (відмічаємося). Це «Вау!» Так і залишиться «вау». А ми не молодці. Бо суті не зрозуміли через відсутність практики.

І третя причина - постійно змінюючі алгоритми пошукових систем. Що тепер "в моді" для
просування після останнього АПУ алгоритму? Як бути з напрацюваннями; де підкрутити? і т.д.

В буржунеті ситуація така ж, хоча і не настільки бурхлива як з Яндексом. Всі ми
люди і маємо спільну характерну рису: лінь думати, аналізувати тим більше, і робити. зате є
Інші люди, яка побороли в собі «Я» і працюють на результат. Ось вони то сьогодні нас і
освітять. Отже, прості запитання і професійні відповіді про SEO (ухил на буржунет).

1. Який з варіантів найбільш ефективно впливає на пошукове ранжування сайта і чому? 1) 10 посилань з одного сайту або 2) 1 посилання з кожного з 10 сайтів?

За інших рівних умов, дуже сильна кореляція знаходиться між сайтами з високим рейтингом і їх
різноманітністю. Таким чином, 10 унікальних посилань з 10 сайтів надасть кращий вплив на
ранжирування сайту в пошуковій видачі. Google заохочує таке розмаїття зворотних посилань, т. як це
говорить про популярність сайту і впливає на його авторитет. Також різноманітність зворотних унікальних позитивно позначається на он-лайн бізнесі: трафіку, маркетинг.

2. Як пошукові системи відносяться до 301 відповіді сервера, 302-го, канонічних посилань і МЕТА-рефрешу?

301-й редирект говорить пошуковим системам про те, що сторінка остаточно перенаправлена на новий URL. 302-й редирект говорить про тимчасове перенаправлення, який може помінятися в майбутньому.
Пошукові системи, такі як Google і Bing, правильно інтерпретують 301-й редирект, передаючи всі
пузомірки старої сторінки на нову цільову. 302 -й редирект не завжди отримує таких привілеїв і в
результатах пошуку може бути присутнім і оригінальний URL і навіть два урла разом, наприклад, один новий, а другий оригінальний в сніпеті.

Канонічний URL є відносним посиланням, який служить для пошукових систем знаком, на
якому написано «Вміст цієї сторінки є Оригіналом" або каноном. Таке посилання
корисне, якщо на сайті присутні сторінки з однаковим вмістом або дублюючим його.

META-рефреш (поновлення) відносяться до директив документу (прописуються в блоці
<head> ... </ head>), що вказують браузеру період часу, через який потрібно оновити сторінку.
Пошукові системи таку мета директиву сприймають як прямий редирект на цільову сторінку,
зберігаючи абсолютно всі показники такої. Період часу оновлення може сприйматися
пошуковими системами як період рівний нулю.

3. Як впливають на пошукові системи мета теги класу «robots»? Зокрема, як це позначається на індексуванні зображень і контенту на сторінці?

Такі мета теги прописуються в в блоці <head> ... </ head> і мають конструкцію <meta name = "robots"
content = "параметр">.
Мета-роботи (як їх ще називають) вказують пошуковим роботам, що можна і
чого не можна робити з вмістом сторінки. Наприклад, самі використовувані параметри в мета-роботах - index, noindex, follow, nofollow, noodp, noarchive, noydir. Слід зазначити, що теги, використовувані в robots.txt мають більший пріоритет для пошукових роботів. Якщо Ви забороните до індексації якусь сторінку в robots.txt, а в мета-Роботс буде дозволено індексувати, то пошукові роботи вказівки мета-Роботс проігнорують.

4. Які два найбільш топових пошуковика в наступних країнах - США,
Великобританія, Росія і Китай?


В США - це або Google і Bing, або Google і YouTube (хоча, останній технічно належить
Google і їх можна вважати одним цілим). YouTube вважається спеціалізованим сайтом для пошуку
відео, тому його можна не приймати в розрахунок для пошукової видачі сайтів. Великобританія по
пошуковикам відноситься до США, в Китаї - це Baidu і Google, в Росії - Яндекс і Google (і тут він
засвітився) До речі, Яндекс дуже добре розуміє англійську і це дуже добре. такий собі міні
Google.

5. Які аспекти соціального маркетингу або ЗМІ надають найбільш позитивний вплив на видачу (крім прямих зворотних посилань)?

Соціальний маркетинг - це маркетинг обізнаності. Кращий результат в пошуковій видачі буде
тоді, коли є бренд. Найбільш очевидний спосіб досягти такої популярності - це посилання з піарних
статей на жирних сайтах соц-медіа. Ще один потужний вплив - використання соціальної видачі в
результатах пошуку, як видно з інтеграції Google і Bing з Twitter та інтеграції Bing і Facebook.
Такі зворотні зв'язки - це прямий соц вплив на авторитетність сайту, тому що в результат видачі
втягується багато живих людей, що мають наймогутнішу зброю - думку. Вони можуть посилатися на ваші сайти без вашої участі, а це найкращий аспект.

6. Назвіть 5 тегів / положень на сторінці, застосовуючи які до цільових словами, ми отримаємо позитивний вплив на пошукову видачу.

Зазначу одразу, що неправильним використанням цих тегів грішать більшість веб-майстрів. Їм хоч
пропиши на лобі ці прості правила, - все одно будуть їх порушувати. П'ять місць, де обов'язково потрібно використовувати як ключові слова так і теги:
  1. TITLE (заголовок). З заголовка починається стаття. Якщо ви тут напартачили, то сенс робити оптимізацію основного контенту зменшується на 50%. Розміщуйте найважливіші ключовики (один) ближче до початку пропозиції в заголовку.
  2. Domain Name (ім'я домену). Бажано, щоб ім'я домену містило ключове слово. якщо не виходить підібрати чистий запит (однослівний), то використовуйте двох-трискладові конструкції.
  3. SubDomain Name (ім'я субдомена). Аналогічно п.2.
  4. URL сторінки. Для пошуковика адреса кінцевої сторінки виду /poshukovyy-zapyt.html буде куди «Приємнішим» ніж /p?=234. Також це стосується назв категорій і т.д. в URL.
  5. Атрибут ALT = "текст". Застосовується до картинок. Якщо виведення картинок на сторінці заборонений налаштуваннями користувача, то замість картинки показується вміст атрибута ALT. В нього також прописують ключовики. ALT додає ваги просуваючим запитам.
  6. Тег <strong>. Без цього тега нікуди. Його застосовують для виділення ключевиков в контенті. для пошуковиків це як червоний прапор для бика. ПС приділять їм більше уваги. Впливає на ранжування.
7. Опишіть розприділення пошукового запиту і що мається на увазі під «жирною головою» (fat head) і «довгим хвостом» (long tail)?

Більше мільярда запитів виконуються щотижня. І переважна їх кількість - близько 70% -
запити у вигляді термінів і фраз, які використовували менш 10 разів на місяць. Більш точно розподіл
запитів показано на діаграмі. Права крайня частина діаграми (вісь X) - довгохвості запити або
«Довгий хвіст», а голова діаграми (вісь Y), на яких припадає тисячі і мільйони топових
запитів - це «жирна голова».
• Вісь X - # of Keywods - кількість ключових слів у відсотковому співвідношенні до всієї маси
ключовиків;
• Вісь Y - # of Monthly Searches - щомісячна кількість запитів.

8. Назвіть 6 сервісів/джерел, які можуть надати інформацію про
кількость беклінків на сторінку/сайт.

  • Google Webmaster Tools
  • Bing Webmaster Tools
  • Google Link Command
  • Google Blog Search
  • Yahoo! Link Commands
  • SEOmoz Linkscape
  • Majestic SEO, Blekko
  • Exalead
  • Alexa
Примітка: хоча є безліч інших SEO сервісів для аналітики беклінків, всі вони отримують
дані про беки від одного-двох з перерахованих вище сайтів.

9. Які методи надають тривалу дію на індексацію сторінки або сайта?

На це питання існує безліч відповідей. Тому досвідчені оптимізатори повинні використовувати
своє судження і не нав'язувати (сперечатися) його іншим як істинне. Наведу найбільш очевидні з них:
  • Скоротити до мінімуму або повністю виключити сторінки з дубльованим або низькоякісним контентом (у нас це називається «ГС»);
  • додати XML Sitemap в пошукові сервіси;
  • використання пінг сервісів для RSS Feed;
  • спростити навігацію сайту;
  • зменшити глибину перегляду (до 3-го рівня);
  • скоротити дубльований контент або закрити його від індексації;
  • створювати більше зворотних посилань на не проіндексовані сторінки.
10. Назвіть, щонайменше, 3 елементи, які мають вирішальне значення в рейтингу Google Local, Maps і Places. Що таке Google Places?

Цитую:
За допомогою Google Places (Google адреси) можна безкоштовно додавати на Google Maps (Google Карти) дані про свою компанію.
Коли потенційні клієнти
почнуть шукати в Картах Google інформацію про місцеві підприємства, вони знайдуть вашу організацію: дізнаються її адресу, години роботи і навіть побачать фотографії вашої вітрини чи продукції.

На рейтинг впливає популярність місцевості, правильність і повнота даних про компанію (адреса,
номера телефонів і т.д); джерела, які більше розповідають про місце, де знаходиться компанія;
назва компанії; ім'я домену її сайту.
 
Статус
Закрита.
Назад
Зверху