Чому я взагалі тут написав про fondy? Просто завжди купляючи в Інтернеті на незнайомому сайті я розплачуюсь картою тільки в тому випадку, якщо на сайті підключена відома платіжна система як то: liqpay, wayforpay, PayPal, чи fondy сподіваючись на те, що якщо мене обманять, то я завжди зможу звернутися в службу підтримки платіжної системи, а ті в свою чергу з нечесним торговцем і все вирішиться дуже швидко. В принципі, за більше чим 10 років покупок в інтернеті, тільки 1 раз прийшлося скористатися такою можливістю. Це було кілька років тому, здійснив оплату просто копійчаної послуги, де платежі обробляє платежі wayforpay, ну і чекаю: день, два, тиждень, два - ніхто з цього сайту так зі мною і не зв'язався. Заходжу на сайт, а там жодних контактів через які можна вийти на службу підтримки. Вирішив написати в службу підтримки платіжної системи - і що ви скажите? Я через 15 хв, отримую відповідь від сайту на якому я оплатив 2 тижні тому. Ось так все вирішилось за 15 хв., тільки тому, що платіжна система погрозила пальчиком продавцю.
До чого це? Я не маю звички читати відгуки в інтернеті тому, що знаю, що їх не тяжко "підкрутити" у свою сторону, але з магазином grey.com.ua - зовсім інша історія. Я був просто вражений тим, що взагалі так можна було: відправити абсолютно інший товар, іншого кольору і не робочий. Я зняв відео, що товар дійсно не працює і що все правильно підключено, але у відповідь тишина. Але коли написав у fondy і не отримав відповіді - це мене просто вбило.
Якщо тут хтось із Fondy.ua прочитає мої повідомлення то знайте: я не вимагаю у вас повернення коштів, але вимагаю, щоб конторки grey.com.ua і blip.com.ua (можливо цим діячам належать і інші сайти) були відключені від вашої платіжної система - це у інтересах репутації вашої компанії.