Інтернет гіпермаркет в маленькому місті

  • Автор теми Valerij
  • Дата створення
Valerij

Valerij

Пользователи
Реєстрація
28.09.2014
Повідомлення
15
Репутація
1
Вік
41
Напевно багато жителів маленького міста до 100 тис. нас. замислювалися про відкриття інтернет магазину і у кожного виникало питання, що ж продавати. Так само і я думав про це, досвід в інтернет торгівлі достатній. але ніша так і не була визначена, хоча більше схилявся до цифрової техніки. так само ідея була і по побутової хімії та косметиці.
Днями знову задумався, може спробувати. І виникла така ідея "Інтернет гіпермаркет", тобто ми не будемо шукати, який товар продавати, а будемо продавати все, крім продуктів і алкоголю.
Суть ідеї створюємо інтернет магазин з усіма товарами (будівництво, зоомагазин, побут. хімія, техніка, компи, телефони, вся цифрова техніка, косметика, гігієна тощо, тобто всі товари, що не потребують ліцензії і не потребують спец. зберігання). Звичайно грошей треба багато, але є вихід - це парсинг товарів з оптових фірм. Доставку робимо кілька разів на тиждень, тобто не кожен день, а наприклад 3-4 рази, тобто через день.
Склад не потрібен, так як будемо намагатися весь товар після привезення розвозити відразу клієнтам.
Можна працювати по передоплаті, а так само з оплатою при доставці.

Мінус це доставка і перші пару місяців, можливо, доведеться попрацювати в мінус. так як доставка буде забирати багато при малих замовленнях. Після думаю піде в плюс, дізнається більше народу.
Плюс у нас будуть всі товари, і людина може зробити кілька покупок одночасно. Навіть описаний вище мінус ми можемо компенсувати груповою доставкою.

Реклама буде йти по ТБ і в місцевих газетах.

Для старту необхідно:
1. Грошей в межах 50 000 - 70 000 грн. Для створення маркету і запуску реклами.
2. Автомобіль для доставки (універсал), бажано дизель - економічніше
3. Бажання

Як думка?
 
Я б не став валити все в купу, тим більше з відсутньою базою, тому буде складно підтримувати актуальність товару, а так само налагодити бізнес-процеси. Краще відібрати ті категорії товару, які люди готові чекати "під замовлення", тобто не ті, які відносяться до "імпульсивних покупок". Це може бути та ж техніка, телефони, меблі, деякі будматеріали і т.д. А на питання про довгі доставки можна говорити: "у нас база за 200 км".
 
Я б не став валити все в купу, тим більше з відсутньою базою, тому буде складно підтримувати актуальність товару, а так само налагодити бізнес-процеси. Краще відібрати ті категорії товару, які люди готові чекати "під замовлення", тобто не ті, які відносяться до "імпульсивних покупок". Це може бути та ж техніка, телефони, меблі, деякі будматеріали і т.д. А на питання про довгі доставки можна говорити: "у нас база за 200 км".
Актуальність товару буде і база буде, ми ж будемо парсити товар, а коли його немає у постачальника, то у нас він теж не буде відображатися. А товари повинні бути все-таки всі, вони нам не заважають, а людина візьме та й купить. Суть ідеї саме у величезному асортименті.
 
Valerij, Після парсингу новий товар все одно вимагає первинної обробки.
 
Valerij, Після парсингу новий товар все одно вимагає первинної обробки.
Чому? У мене був ІМ, парсив товари, нічого не обробляв, єдине збільшував ціни, але тут теж стояв скрипт, вбив потрібний відсоток для всієї категорії, клікнув і все готово. секундна справа
 
Чому? У мене був ІМ, парсив товари, нічого не обробляв, єдине збільшував ціни, але тут теж стояв скрипт, вбив потрібний відсоток для всієї категорії, клікнув і все готово. секундна справа
Ну, тут дивіться самі. Без обробки піде тільки найпростіший варіант продажів. Акційні товари, комплекти, подарунки, і т.д. полюбому потребуватимуть суттєвих трудовитрат. Обробка фото і тексту для унікальності поки не розглядаємо, хоча без цього навіть в межах маленького міста просунутися буде складно.
 
Ну, тут дивіться самі. Без обробки піде тільки найпростіший варіант продажів. Акційні товари, комплекти, подарунки, і т.д. полюбому потребуватимуть суттєвих трудовитрат. Обробка фото і тексту для унікальності поки не розглядаємо, хоча без цього навіть в межах маленького міста просунутися буде складно.
Чому, все одно не зрозумію. Чому тільки аукціонні товари, комплекти і т.д.?. Цінник буде нижчий, ніж в оффлайн магазинах. Плюс буде великий вибір товарів, які просто не надані на прилавках міста (45 тис. най.). Просування в інтернеті взагалі не планується. Тільки зовнішня реклама ЗМІ і можливо пару банерів на білдбордах. Місто маленьке, слух розійдеться швидко, через місяць будуть всі знати.
Жодних трудовитрат по магазину не буде, я впевнений. Якщо тільки якісь дрібниці.
 
Чому, все одно не зрозумію. Чому тільки аукціонні товари, комплекти і т.д.?.
Причому тут цінник? Ви будете проводити свої акції, створювати комплекти і т.д.? Якщо ні, а тупо будете викладати все що є у постачальників - то не питання. Але і тоді існують нюанси: наприклад, формування списків "хіт продажів" краще виробляти в ручну "підкладаючи" туди в деяких дозах неліквід або високомаржинальний товар, а в список "з цим товаром часто купують" усілякий дріб'язок.

Я лише дав пораду не починати з великої кількості асортименту відразу без наявності хорошої бази (в особі кількох співробітників, організованої логістики і т.д.). Надалі асортимент можна буде розширювати. А прислухатися до неї чи ні, особливо якщо думаєте, що на весь часу вистачить - Ваша справа :)
 
Причому тут цінник? Ви будете проводити свої акції, створювати комплекти і т.д.? Якщо ні, а тупо будете викладати все що є у постачальників - то не питання. Але і тоді існують нюанси: наприклад, формування списків "хіт продажів" краще виробляти в ручну "підкладаючи" туди в деяких дозах неліквід або високомаржинальний товар, а в список "з цим товаром часто купують" усілякий дріб'язок.
Тепер я вас зрозумів. Дякую за ваші поради, я відразу не зрозумів про що мова
Тільки от для мене то не буде різниці, висить у мене неліквід або ні, у мене його взагалі не буде, тобто у мене немає свого складу, я не зберігаю товар. що то не купили, ну і добре, нехай важить, пити, їсти не просить.
Великий асортимент потрібен для того, щоб мені не довелося за 270км їхати, щоб привезти пару мобільників і мішок якийсь штукатурки. Місто маленьке, тому мені треба охопити все місто, щоб кожен став моїм клієнтом, кому мобільник, кому мішок цвяхів, а кому сковороду.
В кінці дня я вивантажую собі замовлення, за по категоріях товару, я буду знати, який товар, з якої оптовки, тим більш номери артикулів ми так само парсим. Приїхавши на оптовку я просто замовляю по номерах або сидячи вдома я роблю це через інтернет, а на слід. день просто їду, оплачую і забираю. Якщо у мене підуть великі обсяги найму помічників, водіїв або менеджерів.

Звичайно великий асортимент ІМ віднімає багато часу для його перегляду, клієнт може просто не все переглянути і не купити те, що йому не потрібно було. Нехай купує те, що йому треба. На сайті буде пошук, вбив потрібний товар і знайшов, купив, залишився задоволений, завтра після завтра отримав його. Розділи каталогу будуть розбиті на постачальників. Тобто наприклад на канцелярію буде один постачальник, на зоотовари інший і так далі. Це не буде все в купі, буде все грамотно розподілено по поличках.
 
Мені от цікаво, де ви знаходите таких просунутих з можливістю вивантаження прайса, фото та описів. Щось по запчастинах такі бувають 1 з 10 в кращому випадку
 
Мені от цікаво, де ви знаходите таких просунутих з можливістю вивантаження прайса, фото та описів. Щось по запчастинах такі бувають 1 з 10 в кращому випадку
Не зовсім зрозумів ваше запитання. Кого просунутих - постачальників? Якщо так, то постачальників запчастин не реально знайти з усіма фото та описом. Так як в одній машині запчастин тисячі, а в модельному ряду кілька тисяч, а взяти хоча б в японських авто по всім моделям мільйони. Тому зазвичай такі постачальники викладають лише прайс з назвою і каталожним номером деталі.
Знайти постачальника звичайно складно, іноді вибір падає на постачальника з великим цінником, але з фото та описом. Хоча можна вчинити інакше, можна парсити запчастини з різних сайтів (постачальників), наприклад за марками або країнами виробництва, зазвичай такі постачальники викладають повну інформацію, а в деяких випадках ще й опис її установки і для чого вона взагалі потрібна. Я думаю з ексиста можна це все витягнути, хоча і там не завжди є фото.
 
Робив подібне років п'ять тому. Не вийшло. Причини.
1. Зростання продажів було не таким бурхливим, як планувалося.
2. Віддаленість постачальників і їх численність, призвели до абсурдності самої бізнес ідеї, виходило вигідніше купити у сусідньому магазині, ніж пертися за товаром до декількох постачальників.
3. Будуть повернення і відмови. Так що поняття "склад", вам доведеться використовувати.
4. При великому асортименті товарів і різному підході до відвантаження у постачальників, існує ймовірність таких поворотів. Клієнт робить замовлення в пн. Це 4 постачальника. Пт ви вантажити у 3х постачальників, а у четвертого з'ясовується, що товар проданий в середу (бронь з пн по пт він не робить). Ви формуєте не повне замовлення і отримуєте відмову від всього замовлення, висяк на складі, негативный відгук, і не робочу бізнес ідею.
Без складу, на жаль, гіпермаркет не створити.
Удачі.
 
Робив подібне років п'ять тому. Не вийшло. Причини.
1. Зростання продажів було не таким бурхливим, як планувалося.
2. Віддаленість постачальників і їх численність, призвели до абсурдності самої бізнес ідеї, виходило вигідніше купити у сусідньому магазині, ніж пертися за товаром до декількох постачальників.
3. Будуть повернення і відмови. Так що поняття "склад", вам доведеться використовувати.
4. При великому асортименті товарів і різному підході до відвантаження у постачальників, існує ймовірність таких поворотів. Клієнт робить замовлення в пн. Це 4 постачальника. Пт ви вантажити у 3х постачальників, а у четвертого з'ясовується, що товар проданий в середу (бронь з пн по пт він не робить). Ви формуєте не повне замовлення і отримуєте відмову від всього замовлення, висяк на складі, негативный відгук, і не робочу бізнес ідею.
Без складу, на жаль, гіпермаркет не створити.
Удачі.
Я не бачу проблем, які ви навели.
У мене за розрахунками максимум 8 постачальників. Половина в одному місті (100 км від мене) друга половина в іншому (150 км)
Якщо у мене зробили замовлення, то відповідно я відразу купую його у постачальника, щоб це був уже мій товар, який я заберу пізніше. Навіть якщо його не виявилося у мого постачальника, то я його знайду хоча б в роздріб, але привезу клієнту.
При підвищенні замовлень (продажу) можна найняти людину, яка серед тижня буде складувати замовлення у якому-небудь орендованому гаражі.
В даний момент у мене салон-магазин різних товарів, працюю з 5 постачальниками, ні з одним не було проблем, щоб при заборі товару не було мого замовлення (власного складу немає, все під замовлення).

За якої категорії товарів у вас були відмови?

Це єдиний мінус, який я бачу в цій ідеї. Хоча її можна вирішити кардинально - просто виключити дану групу товарів, у якої велике повернення
 
Головна проблема - логістика. Не тому, що логіки не вистачає, попит не той. Може так статися, що будете кататися з 2 пятисотими папірцями за триста верст. Може, буде по іншому, але потрібно стимулювати попит...
Я працював з товарами для жінок і дітей.
 
Головна проблема - логістика. Не тому, що логіки не вистачає, попит не той. Може так статися, що будете кататися з 2 пятисотими папірцями за триста верст. Може, буде по іншому, але потрібно стимулювати попит...
Я працював з товарами для жінок і дітей.
У вас бачите однин напрям (для жінок і дітей), а у мене планується 15, виходить буду їздити вже не з 2-ма папірцями, а з більше.
Але я це враховую, що перший та другий місяць буду їздити в нуль.
 
А я не розумію чому виникла думка, що інтернет-гипермаркет,де все буде виглядати як на звичайній гуртовні, стане за 2 місяці мало не монополістом. У будь- якому місті, велике воно чи мале, є тільки певна група товарів ,які найчастише замовляють в ІМ. Якщо б все було так просто то в нас не було б стільки супермаркетів і гіпермаркетів. Для чого людям туди йти коли ти замовляєш і тобі привозять все від мила, шкарпеток, корму для Мурки до шпалер і шторів. А щодо акцій, знижок і тому подібного, то як на мене, без цього ім не повноцінний.
 
Розділи каталогу будуть розбиті на постачальників. Тобто наприклад на канцелярію буде один постачальник, на зоотовари інший і так далі.
А якщо у рiзних постачальникiв будуть однаковi категорiї товарiв? Гадаю тут потрiбно закласти технiчну можливiсть автоматичного выбору постачальника, якщо на один товар їх декілька.
 
В першу чергу потрібно скласти бізнес- план., зважити всі плюси і мінуси, вирахувати, що скільки й куди вам треба, можливо слід почати з найпопулярніших товарів найбільш використовуваних, а потім збільшувати свій асортимент.
Ідея звичайно дуже цікава, і зрозуміло, що хто не ризикує той не п'є шампанського, та все ж на мою думку, не варто братися за все й відразу
 
можливо слід почати з найпопулярніших товарів найбільш використовуваних, а потім збільшувати свій асортимент.
Вважаю, що такий підхід буде помилковим. Інтернет-магазин - це не склад товарів запас котрих потрібно зверігати. Зазвичай в онлайн-магазинах продавці копіюють список наявних товарів з прайсів постачальників.

Якщо правильно автоматизувати процес оновлення каталогу товарів на цін із прайс-листів, то можливо легко керувати онлайн-магазином на десятки й сотні тисяч різних товарів.

Ось одна з таких програм, спеціально створена для управління каталогом номенклатури:

 
Назад
Зверху