ТОП лучших кэшбэк сервисов

Інтернет гіпермаркет в маленькому місті

  • Автор темы Valerij
  • Дата начала
Valerij

Valerij

Новичек
Пользователь
Регистрация
28.09.2014
Сообщения
15
Возраст
36
Напевно багато жителів маленького міста до 100 тис. нас. замислювалися про відкриття інтернет магазину і у кожного виникало питання, що ж продавати. Так само і я думав про це, досвід в інтернет торгівлі достатній. але ніша так і не була визначена, хоча більше схилявся до цифрової техніки. так само ідея була і по побутової хімії та косметиці.
Днями знову задумався, може спробувати. І виникла така ідея "Інтернет гіпермаркет", тобто ми не будемо шукати, який товар продавати, а будемо продавати все, крім продуктів і алкоголю.
Суть ідеї створюємо інтернет магазин з усіма товарами (будівництво, зоомагазин, побут. хімія, техніка, компи, телефони, вся цифрова техніка, косметика, гігієна тощо, тобто всі товари, що не потребують ліцензії і не потребують спец. зберігання). Звичайно грошей треба багато, але є вихід - це парсинг товарів з оптових фірм. Доставку робимо кілька разів на тиждень, тобто не кожен день, а наприклад 3-4 рази, тобто через день.
Склад не потрібен, так як будемо намагатися весь товар після привезення розвозити відразу клієнтам.
Можна працювати по передоплаті, а так само з оплатою при доставці.

Мінус це доставка і перші пару місяців, можливо, доведеться попрацювати в мінус. так як доставка буде забирати багато при малих замовленнях. Після думаю піде в плюс, дізнається більше народу.
Плюс у нас будуть всі товари, і людина може зробити кілька покупок одночасно. Навіть описаний вище мінус ми можемо компенсувати груповою доставкою.

Реклама буде йти по ТБ і в місцевих газетах.

Для старту необхідно:
1. Грошей в межах 50 000 - 70 000 грн. Для створення маркету і запуску реклами.
2. Автомобіль для доставки (універсал), бажано дизель - економічніше
3. Бажання

Як думка?
 
Neron

Neron

Прописан на форуме
Пользователь
Регистрация
12.04.2014
Сообщения
269
Возраст
28
Я б не став валити все в купу, тим більше з відсутньою базою, тому буде складно підтримувати актуальність товару, а так само налагодити бізнес-процеси. Краще відібрати ті категорії товару, які люди готові чекати "під замовлення", тобто не ті, які відносяться до "імпульсивних покупок". Це може бути та ж техніка, телефони, меблі, деякі будматеріали і т.д. А на питання про довгі доставки можна говорити: "у нас база за 200 км".
 
Valerij

Valerij

Новичек
Пользователь
Регистрация
28.09.2014
Сообщения
15
Возраст
36
Я б не став валити все в купу, тим більше з відсутньою базою, тому буде складно підтримувати актуальність товару, а так само налагодити бізнес-процеси. Краще відібрати ті категорії товару, які люди готові чекати "під замовлення", тобто не ті, які відносяться до "імпульсивних покупок". Це може бути та ж техніка, телефони, меблі, деякі будматеріали і т.д. А на питання про довгі доставки можна говорити: "у нас база за 200 км".
Актуальність товару буде і база буде, ми ж будемо парсити товар, а коли його немає у постачальника, то у нас він теж не буде відображатися. А товари повинні бути все-таки всі, вони нам не заважають, а людина візьме та й купить. Суть ідеї саме у величезному асортименті.
 
Neron

Neron

Прописан на форуме
Пользователь
Регистрация
12.04.2014
Сообщения
269
Возраст
28
Valerij, Після парсингу новий товар все одно вимагає первинної обробки.
 
Valerij

Valerij

Новичек
Пользователь
Регистрация
28.09.2014
Сообщения
15
Возраст
36
Valerij, Після парсингу новий товар все одно вимагає первинної обробки.
Чому? У мене був ІМ, парсив товари, нічого не обробляв, єдине збільшував ціни, але тут теж стояв скрипт, вбив потрібний відсоток для всієї категорії, клікнув і все готово. секундна справа
 
Neron

Neron

Прописан на форуме
Пользователь
Регистрация
12.04.2014
Сообщения
269
Возраст
28
Чому? У мене був ІМ, парсив товари, нічого не обробляв, єдине збільшував ціни, але тут теж стояв скрипт, вбив потрібний відсоток для всієї категорії, клікнув і все готово. секундна справа
Ну, тут дивіться самі. Без обробки піде тільки найпростіший варіант продажів. Акційні товари, комплекти, подарунки, і т.д. полюбому потребуватимуть суттєвих трудовитрат. Обробка фото і тексту для унікальності поки не розглядаємо, хоча без цього навіть в межах маленького міста просунутися буде складно.
 
Valerij

Valerij

Новичек
Пользователь
Регистрация
28.09.2014
Сообщения
15
Возраст
36
Ну, тут дивіться самі. Без обробки піде тільки найпростіший варіант продажів. Акційні товари, комплекти, подарунки, і т.д. полюбому потребуватимуть суттєвих трудовитрат. Обробка фото і тексту для унікальності поки не розглядаємо, хоча без цього навіть в межах маленького міста просунутися буде складно.
Чому, все одно не зрозумію. Чому тільки аукціонні товари, комплекти і т.д.?. Цінник буде нижчий, ніж в оффлайн магазинах. Плюс буде великий вибір товарів, які просто не надані на прилавках міста (45 тис. най.). Просування в інтернеті взагалі не планується. Тільки зовнішня реклама ЗМІ і можливо пару банерів на білдбордах. Місто маленьке, слух розійдеться швидко, через місяць будуть всі знати.
Жодних трудовитрат по магазину не буде, я впевнений. Якщо тільки якісь дрібниці.
 
Neron

Neron

Прописан на форуме
Пользователь
Регистрация
12.04.2014
Сообщения
269
Возраст
28
Чому, все одно не зрозумію. Чому тільки аукціонні товари, комплекти і т.д.?.
Причому тут цінник? Ви будете проводити свої акції, створювати комплекти і т.д.? Якщо ні, а тупо будете викладати все що є у постачальників - то не питання. Але і тоді існують нюанси: наприклад, формування списків "хіт продажів" краще виробляти в ручну "підкладаючи" туди в деяких дозах неліквід або високомаржинальний товар, а в список "з цим товаром часто купують" усілякий дріб'язок.

Я лише дав пораду не починати з великої кількості асортименту відразу без наявності хорошої бази (в особі кількох співробітників, організованої логістики і т.д.). Надалі асортимент можна буде розширювати. А прислухатися до неї чи ні, особливо якщо думаєте, що на весь часу вистачить - Ваша справа :)
 
Valerij

Valerij

Новичек
Пользователь
Регистрация
28.09.2014
Сообщения
15
Возраст
36
Причому тут цінник? Ви будете проводити свої акції, створювати комплекти і т.д.? Якщо ні, а тупо будете викладати все що є у постачальників - то не питання. Але і тоді існують нюанси: наприклад, формування списків "хіт продажів" краще виробляти в ручну "підкладаючи" туди в деяких дозах неліквід або високомаржинальний товар, а в список "з цим товаром часто купують" усілякий дріб'язок.
Тепер я вас зрозумів. Дякую за ваші поради, я відразу не зрозумів про що мова
Тільки от для мене то не буде різниці, висить у мене неліквід або ні, у мене його взагалі не буде, тобто у мене немає свого складу, я не зберігаю товар. що то не купили, ну і добре, нехай важить, пити, їсти не просить.
Великий асортимент потрібен для того, щоб мені не довелося за 270км їхати, щоб привезти пару мобільників і мішок якийсь штукатурки. Місто маленьке, тому мені треба охопити все місто, щоб кожен став моїм клієнтом, кому мобільник, кому мішок цвяхів, а кому сковороду.
В кінці дня я вивантажую собі замовлення, за по категоріях товару, я буду знати, який товар, з якої оптовки, тим більш номери артикулів ми так само парсим. Приїхавши на оптовку я просто замовляю по номерах або сидячи вдома я роблю це через інтернет, а на слід. день просто їду, оплачую і забираю. Якщо у мене підуть великі обсяги найму помічників, водіїв або менеджерів.

Звичайно великий асортимент ІМ віднімає багато часу для його перегляду, клієнт може просто не все переглянути і не купити те, що йому не потрібно було. Нехай купує те, що йому треба. На сайті буде пошук, вбив потрібний товар і знайшов, купив, залишився задоволений, завтра після завтра отримав його. Розділи каталогу будуть розбиті на постачальників. Тобто наприклад на канцелярію буде один постачальник, на зоотовари інший і так далі. Це не буде все в купі, буде все грамотно розподілено по поличках.
 
S

Stas

Прохожий
Пользователь
Регистрация
30.09.2014
Сообщения
7
Возраст
36
Мені от цікаво, де ви знаходите таких просунутих з можливістю вивантаження прайса, фото та описів. Щось по запчастинах такі бувають 1 з 10 в кращому випадку
 
Valerij

Valerij

Новичек
Пользователь
Регистрация
28.09.2014
Сообщения
15
Возраст
36
Мені от цікаво, де ви знаходите таких просунутих з можливістю вивантаження прайса, фото та описів. Щось по запчастинах такі бувають 1 з 10 в кращому випадку
Не зовсім зрозумів ваше запитання. Кого просунутих - постачальників? Якщо так, то постачальників запчастин не реально знайти з усіма фото та описом. Так як в одній машині запчастин тисячі, а в модельному ряду кілька тисяч, а взяти хоча б в японських авто по всім моделям мільйони. Тому зазвичай такі постачальники викладають лише прайс з назвою і каталожним номером деталі.
Знайти постачальника звичайно складно, іноді вибір падає на постачальника з великим цінником, але з фото та описом. Хоча можна вчинити інакше, можна парсити запчастини з різних сайтів (постачальників), наприклад за марками або країнами виробництва, зазвичай такі постачальники викладають повну інформацію, а в деяких випадках ще й опис її установки і для чого вона взагалі потрібна. Я думаю з ексиста можна це все витягнути, хоча і там не завжди є фото.
 
A

Antik

Прохожий
Пользователь
Регистрация
15.04.2014
Сообщения
10
Возраст
24
Робив подібне років п'ять тому. Не вийшло. Причини.
1. Зростання продажів було не таким бурхливим, як планувалося.
2. Віддаленість постачальників і їх численність, призвели до абсурдності самої бізнес ідеї, виходило вигідніше купити у сусідньому магазині, ніж пертися за товаром до декількох постачальників.
3. Будуть повернення і відмови. Так що поняття "склад", вам доведеться використовувати.
4. При великому асортименті товарів і різному підході до відвантаження у постачальників, існує ймовірність таких поворотів. Клієнт робить замовлення в пн. Це 4 постачальника. Пт ви вантажити у 3х постачальників, а у четвертого з'ясовується, що товар проданий в середу (бронь з пн по пт він не робить). Ви формуєте не повне замовлення і отримуєте відмову від всього замовлення, висяк на складі, негативный відгук, і не робочу бізнес ідею.
Без складу, на жаль, гіпермаркет не створити.
Удачі.
 
Valerij

Valerij

Новичек
Пользователь
Регистрация
28.09.2014
Сообщения
15
Возраст
36
Робив подібне років п'ять тому. Не вийшло. Причини.
1. Зростання продажів було не таким бурхливим, як планувалося.
2. Віддаленість постачальників і їх численність, призвели до абсурдності самої бізнес ідеї, виходило вигідніше купити у сусідньому магазині, ніж пертися за товаром до декількох постачальників.
3. Будуть повернення і відмови. Так що поняття "склад", вам доведеться використовувати.
4. При великому асортименті товарів і різному підході до відвантаження у постачальників, існує ймовірність таких поворотів. Клієнт робить замовлення в пн. Це 4 постачальника. Пт ви вантажити у 3х постачальників, а у четвертого з'ясовується, що товар проданий в середу (бронь з пн по пт він не робить). Ви формуєте не повне замовлення і отримуєте відмову від всього замовлення, висяк на складі, негативный відгук, і не робочу бізнес ідею.
Без складу, на жаль, гіпермаркет не створити.
Удачі.
Я не бачу проблем, які ви навели.
У мене за розрахунками максимум 8 постачальників. Половина в одному місті (100 км від мене) друга половина в іншому (150 км)
Якщо у мене зробили замовлення, то відповідно я відразу купую його у постачальника, щоб це був уже мій товар, який я заберу пізніше. Навіть якщо його не виявилося у мого постачальника, то я його знайду хоча б в роздріб, але привезу клієнту.
При підвищенні замовлень (продажу) можна найняти людину, яка серед тижня буде складувати замовлення у якому-небудь орендованому гаражі.
В даний момент у мене салон-магазин різних товарів, працюю з 5 постачальниками, ні з одним не було проблем, щоб при заборі товару не було мого замовлення (власного складу немає, все під замовлення).

За якої категорії товарів у вас були відмови?

Це єдиний мінус, який я бачу в цій ідеї. Хоча її можна вирішити кардинально - просто виключити дану групу товарів, у якої велике повернення
 
A

Antik

Прохожий
Пользователь
Регистрация
15.04.2014
Сообщения
10
Возраст
24
Головна проблема - логістика. Не тому, що логіки не вистачає, попит не той. Може так статися, що будете кататися з 2 пятисотими папірцями за триста верст. Може, буде по іншому, але потрібно стимулювати попит...
Я працював з товарами для жінок і дітей.
 
Valerij

Valerij

Новичек
Пользователь
Регистрация
28.09.2014
Сообщения
15
Возраст
36
Головна проблема - логістика. Не тому, що логіки не вистачає, попит не той. Може так статися, що будете кататися з 2 пятисотими папірцями за триста верст. Може, буде по іншому, але потрібно стимулювати попит...
Я працював з товарами для жінок і дітей.
У вас бачите однин напрям (для жінок і дітей), а у мене планується 15, виходить буду їздити вже не з 2-ма папірцями, а з більше.
Але я це враховую, що перший та другий місяць буду їздити в нуль.
 
M

Messi779

Професор
Пользователь
Регистрация
19.01.2015
Сообщения
237
А я не розумію чому виникла думка, що інтернет-гипермаркет,де все буде виглядати як на звичайній гуртовні, стане за 2 місяці мало не монополістом. У будь- якому місті, велике воно чи мале, є тільки певна група товарів ,які найчастише замовляють в ІМ. Якщо б все було так просто то в нас не було б стільки супермаркетів і гіпермаркетів. Для чого людям туди йти коли ти замовляєш і тобі привозять все від мила, шкарпеток, корму для Мурки до шпалер і шторів. А щодо акцій, знижок і тому подібного, то як на мене, без цього ім не повноцінний.
 
Eantare

Eantare

Новичек
Пользователь
Регистрация
14.01.2016
Сообщения
16
Розділи каталогу будуть розбиті на постачальників. Тобто наприклад на канцелярію буде один постачальник, на зоотовари інший і так далі.
А якщо у рiзних постачальникiв будуть однаковi категорiї товарiв? Гадаю тут потрiбно закласти технiчну можливiсть автоматичного выбору постачальника, якщо на один товар їх декілька.
 
Z

zirok

Любопытный
Пользователь
Регистрация
20.02.2016
Сообщения
88
Возраст
30
В першу чергу потрібно скласти бізнес- план., зважити всі плюси і мінуси, вирахувати, що скільки й куди вам треба, можливо слід почати з найпопулярніших товарів найбільш використовуваних, а потім збільшувати свій асортимент.
Ідея звичайно дуже цікава, і зрозуміло, що хто не ризикує той не п'є шампанського, та все ж на мою думку, не варто братися за все й відразу
 
Eantare

Eantare

Новичек
Пользователь
Регистрация
14.01.2016
Сообщения
16
можливо слід почати з найпопулярніших товарів найбільш використовуваних, а потім збільшувати свій асортимент.
Вважаю, що такий підхід буде помилковим. Інтернет-магазин - це не склад товарів запас котрих потрібно зверігати. Зазвичай в онлайн-магазинах продавці копіюють список наявних товарів з прайсів постачальників.

Якщо правильно автоматизувати процес оновлення каталогу товарів на цін із прайс-листів, то можливо легко керувати онлайн-магазином на десятки й сотні тисяч різних товарів.

Ось одна з таких програм, спеціально створена для управління каталогом номенклатури:

Інтернет гіпермаркет в маленькому місті
 
ТОП кэшбэк
Верх