Інтернет гіпермаркет в маленькому місті

Valerij

Пользователи
Реєстрація
28.09.2014
Повідомлення
15
Репутація
1
Вік
41
Напевно багато жителів маленького міста до 100 тис. нас. замислювалися про відкриття інтернет магазину і у кожного виникало питання, що ж продавати. Так само і я думав про це, досвід в інтернет торгівлі достатній. але ніша так і не була визначена, хоча більше схилявся до цифрової техніки. так само ідея була і по побутової хімії та косметиці.
Днями знову задумався, може спробувати. І виникла така ідея "Інтернет гіпермаркет", тобто ми не будемо шукати, який товар продавати, а будемо продавати все, крім продуктів і алкоголю.
Суть ідеї створюємо інтернет магазин з усіма товарами (будівництво, зоомагазин, побут. хімія, техніка, компи, телефони, вся цифрова техніка, косметика, гігієна тощо, тобто всі товари, що не потребують ліцензії і не потребують спец. зберігання). Звичайно грошей треба багато, але є вихід - це парсинг товарів з оптових фірм. Доставку робимо кілька разів на тиждень, тобто не кожен день, а наприклад 3-4 рази, тобто через день.
Склад не потрібен, так як будемо намагатися весь товар після привезення розвозити відразу клієнтам.
Можна працювати по передоплаті, а так само з оплатою при доставці.

Мінус це доставка і перші пару місяців, можливо, доведеться попрацювати в мінус. так як доставка буде забирати багато при малих замовленнях. Після думаю піде в плюс, дізнається більше народу.
Плюс у нас будуть всі товари, і людина може зробити кілька покупок одночасно. Навіть описаний вище мінус ми можемо компенсувати груповою доставкою.

Реклама буде йти по ТБ і в місцевих газетах.

Для старту необхідно:
1. Грошей в межах 50 000 - 70 000 грн. Для створення маркету і запуску реклами.
2. Автомобіль для доставки (універсал), бажано дизель - економічніше
3. Бажання

Як думка?
 
Я б не став валити все в купу, тим більше з відсутньою базою, тому буде складно підтримувати актуальність товару, а так само налагодити бізнес-процеси. Краще відібрати ті категорії товару, які люди готові чекати "під замовлення", тобто не ті, які відносяться до "імпульсивних покупок". Це може бути та ж техніка, телефони, меблі, деякі будматеріали і т.д. А на питання про довгі доставки можна говорити: "у нас база за 200 км".
 
Актуальність товару буде і база буде, ми ж будемо парсити товар, а коли його немає у постачальника, то у нас він теж не буде відображатися. А товари повинні бути все-таки всі, вони нам не заважають, а людина візьме та й купить. Суть ідеї саме у величезному асортименті.
 
Valerij, Після парсингу новий товар все одно вимагає первинної обробки.
 
Valerij, Після парсингу новий товар все одно вимагає первинної обробки.
Чому? У мене був ІМ, парсив товари, нічого не обробляв, єдине збільшував ціни, але тут теж стояв скрипт, вбив потрібний відсоток для всієї категорії, клікнув і все готово. секундна справа
 
Ну, тут дивіться самі. Без обробки піде тільки найпростіший варіант продажів. Акційні товари, комплекти, подарунки, і т.д. полюбому потребуватимуть суттєвих трудовитрат. Обробка фото і тексту для унікальності поки не розглядаємо, хоча без цього навіть в межах маленького міста просунутися буде складно.
 
Чому, все одно не зрозумію. Чому тільки аукціонні товари, комплекти і т.д.?. Цінник буде нижчий, ніж в оффлайн магазинах. Плюс буде великий вибір товарів, які просто не надані на прилавках міста (45 тис. най.). Просування в інтернеті взагалі не планується. Тільки зовнішня реклама ЗМІ і можливо пару банерів на білдбордах. Місто маленьке, слух розійдеться швидко, через місяць будуть всі знати.
Жодних трудовитрат по магазину не буде, я впевнений. Якщо тільки якісь дрібниці.
 
Чому, все одно не зрозумію. Чому тільки аукціонні товари, комплекти і т.д.?.
Причому тут цінник? Ви будете проводити свої акції, створювати комплекти і т.д.? Якщо ні, а тупо будете викладати все що є у постачальників - то не питання. Але і тоді існують нюанси: наприклад, формування списків "хіт продажів" краще виробляти в ручну "підкладаючи" туди в деяких дозах неліквід або високомаржинальний товар, а в список "з цим товаром часто купують" усілякий дріб'язок.

Я лише дав пораду не починати з великої кількості асортименту відразу без наявності хорошої бази (в особі кількох співробітників, організованої логістики і т.д.). Надалі асортимент можна буде розширювати. А прислухатися до неї чи ні, особливо якщо думаєте, що на весь часу вистачить - Ваша справа
 
Тепер я вас зрозумів. Дякую за ваші поради, я відразу не зрозумів про що мова
Тільки от для мене то не буде різниці, висить у мене неліквід або ні, у мене його взагалі не буде, тобто у мене немає свого складу, я не зберігаю товар. що то не купили, ну і добре, нехай важить, пити, їсти не просить.
Великий асортимент потрібен для того, щоб мені не довелося за 270км їхати, щоб привезти пару мобільників і мішок якийсь штукатурки. Місто маленьке, тому мені треба охопити все місто, щоб кожен став моїм клієнтом, кому мобільник, кому мішок цвяхів, а кому сковороду.
В кінці дня я вивантажую собі замовлення, за по категоріях товару, я буду знати, який товар, з якої оптовки, тим більш номери артикулів ми так само парсим. Приїхавши на оптовку я просто замовляю по номерах або сидячи вдома я роблю це через інтернет, а на слід. день просто їду, оплачую і забираю. Якщо у мене підуть великі обсяги найму помічників, водіїв або менеджерів.

Звичайно великий асортимент ІМ віднімає багато часу для його перегляду, клієнт може просто не все переглянути і не купити те, що йому не потрібно було. Нехай купує те, що йому треба. На сайті буде пошук, вбив потрібний товар і знайшов, купив, залишився задоволений, завтра після завтра отримав його. Розділи каталогу будуть розбиті на постачальників. Тобто наприклад на канцелярію буде один постачальник, на зоотовари інший і так далі. Це не буде все в купі, буде все грамотно розподілено по поличках.
 
Мені от цікаво, де ви знаходите таких просунутих з можливістю вивантаження прайса, фото та описів. Щось по запчастинах такі бувають 1 з 10 в кращому випадку
 
Не зовсім зрозумів ваше запитання. Кого просунутих - постачальників? Якщо так, то постачальників запчастин не реально знайти з усіма фото та описом. Так як в одній машині запчастин тисячі, а в модельному ряду кілька тисяч, а взяти хоча б в японських авто по всім моделям мільйони. Тому зазвичай такі постачальники викладають лише прайс з назвою і каталожним номером деталі.
Знайти постачальника звичайно складно, іноді вибір падає на постачальника з великим цінником, але з фото та описом. Хоча можна вчинити інакше, можна парсити запчастини з різних сайтів (постачальників), наприклад за марками або країнами виробництва, зазвичай такі постачальники викладають повну інформацію, а в деяких випадках ще й опис її установки і для чого вона взагалі потрібна. Я думаю з ексиста можна це все витягнути, хоча і там не завжди є фото.
 
Робив подібне років п'ять тому. Не вийшло. Причини.
1. Зростання продажів було не таким бурхливим, як планувалося.
2. Віддаленість постачальників і їх численність, призвели до абсурдності самої бізнес ідеї, виходило вигідніше купити у сусідньому магазині, ніж пертися за товаром до декількох постачальників.
3. Будуть повернення і відмови. Так що поняття "склад", вам доведеться використовувати.
4. При великому асортименті товарів і різному підході до відвантаження у постачальників, існує ймовірність таких поворотів. Клієнт робить замовлення в пн. Це 4 постачальника. Пт ви вантажити у 3х постачальників, а у четвертого з'ясовується, що товар проданий в середу (бронь з пн по пт він не робить). Ви формуєте не повне замовлення і отримуєте відмову від всього замовлення, висяк на складі, негативный відгук, і не робочу бізнес ідею.
Без складу, на жаль, гіпермаркет не створити.
Удачі.
 
Я не бачу проблем, які ви навели.
У мене за розрахунками максимум 8 постачальників. Половина в одному місті (100 км від мене) друга половина в іншому (150 км)
Якщо у мене зробили замовлення, то відповідно я відразу купую його у постачальника, щоб це був уже мій товар, який я заберу пізніше. Навіть якщо його не виявилося у мого постачальника, то я його знайду хоча б в роздріб, але привезу клієнту.
При підвищенні замовлень (продажу) можна найняти людину, яка серед тижня буде складувати замовлення у якому-небудь орендованому гаражі.
В даний момент у мене салон-магазин різних товарів, працюю з 5 постачальниками, ні з одним не було проблем, щоб при заборі товару не було мого замовлення (власного складу немає, все під замовлення).

За якої категорії товарів у вас були відмови?

Це єдиний мінус, який я бачу в цій ідеї. Хоча її можна вирішити кардинально - просто виключити дану групу товарів, у якої велике повернення
 
Головна проблема - логістика. Не тому, що логіки не вистачає, попит не той. Може так статися, що будете кататися з 2 пятисотими папірцями за триста верст. Може, буде по іншому, але потрібно стимулювати попит...
Я працював з товарами для жінок і дітей.
 
У вас бачите однин напрям (для жінок і дітей), а у мене планується 15, виходить буду їздити вже не з 2-ма папірцями, а з більше.
Але я це враховую, що перший та другий місяць буду їздити в нуль.
 
А я не розумію чому виникла думка, що інтернет-гипермаркет,де все буде виглядати як на звичайній гуртовні, стане за 2 місяці мало не монополістом. У будь- якому місті, велике воно чи мале, є тільки певна група товарів ,які найчастише замовляють в ІМ. Якщо б все було так просто то в нас не було б стільки супермаркетів і гіпермаркетів. Для чого людям туди йти коли ти замовляєш і тобі привозять все від мила, шкарпеток, корму для Мурки до шпалер і шторів. А щодо акцій, знижок і тому подібного, то як на мене, без цього ім не повноцінний.
 
А якщо у рiзних постачальникiв будуть однаковi категорiї товарiв? Гадаю тут потрiбно закласти технiчну можливiсть автоматичного выбору постачальника, якщо на один товар їх декілька.
 
В першу чергу потрібно скласти бізнес- план., зважити всі плюси і мінуси, вирахувати, що скільки й куди вам треба, можливо слід почати з найпопулярніших товарів найбільш використовуваних, а потім збільшувати свій асортимент.
Ідея звичайно дуже цікава, і зрозуміло, що хто не ризикує той не п'є шампанського, та все ж на мою думку, не варто братися за все й відразу
 
Вважаю, що такий підхід буде помилковим. Інтернет-магазин - це не склад товарів запас котрих потрібно зверігати. Зазвичай в онлайн-магазинах продавці копіюють список наявних товарів з прайсів постачальників.

Якщо правильно автоматизувати процес оновлення каталогу товарів на цін із прайс-листів, то можливо легко керувати онлайн-магазином на десятки й сотні тисяч різних товарів.

Ось одна з таких програм, спеціально створена для управління каталогом номенклатури: