Актуальність товару буде і база буде, ми ж будемо парсити товар, а коли його немає у постачальника, то у нас він теж не буде відображатися. А товари повинні бути все-таки всі, вони нам не заважають, а людина візьме та й купить. Суть ідеї саме у величезному асортименті.Я б не став валити все в купу, тим більше з відсутньою базою, тому буде складно підтримувати актуальність товару, а так само налагодити бізнес-процеси. Краще відібрати ті категорії товару, які люди готові чекати "під замовлення", тобто не ті, які відносяться до "імпульсивних покупок". Це може бути та ж техніка, телефони, меблі, деякі будматеріали і т.д. А на питання про довгі доставки можна говорити: "у нас база за 200 км".
Чому? У мене був ІМ, парсив товари, нічого не обробляв, єдине збільшував ціни, але тут теж стояв скрипт, вбив потрібний відсоток для всієї категорії, клікнув і все готово. секундна справаValerij, Після парсингу новий товар все одно вимагає первинної обробки.
Ну, тут дивіться самі. Без обробки піде тільки найпростіший варіант продажів. Акційні товари, комплекти, подарунки, і т.д. полюбому потребуватимуть суттєвих трудовитрат. Обробка фото і тексту для унікальності поки не розглядаємо, хоча без цього навіть в межах маленького міста просунутися буде складно.Чому? У мене був ІМ, парсив товари, нічого не обробляв, єдине збільшував ціни, але тут теж стояв скрипт, вбив потрібний відсоток для всієї категорії, клікнув і все готово. секундна справа
Чому, все одно не зрозумію. Чому тільки аукціонні товари, комплекти і т.д.?. Цінник буде нижчий, ніж в оффлайн магазинах. Плюс буде великий вибір товарів, які просто не надані на прилавках міста (45 тис. най.). Просування в інтернеті взагалі не планується. Тільки зовнішня реклама ЗМІ і можливо пару банерів на білдбордах. Місто маленьке, слух розійдеться швидко, через місяць будуть всі знати.Ну, тут дивіться самі. Без обробки піде тільки найпростіший варіант продажів. Акційні товари, комплекти, подарунки, і т.д. полюбому потребуватимуть суттєвих трудовитрат. Обробка фото і тексту для унікальності поки не розглядаємо, хоча без цього навіть в межах маленького міста просунутися буде складно.
Причому тут цінник? Ви будете проводити свої акції, створювати комплекти і т.д.? Якщо ні, а тупо будете викладати все що є у постачальників - то не питання. Але і тоді існують нюанси: наприклад, формування списків "хіт продажів" краще виробляти в ручну "підкладаючи" туди в деяких дозах неліквід або високомаржинальний товар, а в список "з цим товаром часто купують" усілякий дріб'язок.Чому, все одно не зрозумію. Чому тільки аукціонні товари, комплекти і т.д.?.
Тепер я вас зрозумів. Дякую за ваші поради, я відразу не зрозумів про що моваПричому тут цінник? Ви будете проводити свої акції, створювати комплекти і т.д.? Якщо ні, а тупо будете викладати все що є у постачальників - то не питання. Але і тоді існують нюанси: наприклад, формування списків "хіт продажів" краще виробляти в ручну "підкладаючи" туди в деяких дозах неліквід або високомаржинальний товар, а в список "з цим товаром часто купують" усілякий дріб'язок.
Не зовсім зрозумів ваше запитання. Кого просунутих - постачальників? Якщо так, то постачальників запчастин не реально знайти з усіма фото та описом. Так як в одній машині запчастин тисячі, а в модельному ряду кілька тисяч, а взяти хоча б в японських авто по всім моделям мільйони. Тому зазвичай такі постачальники викладають лише прайс з назвою і каталожним номером деталі.Мені от цікаво, де ви знаходите таких просунутих з можливістю вивантаження прайса, фото та описів. Щось по запчастинах такі бувають 1 з 10 в кращому випадку
Я не бачу проблем, які ви навели.Робив подібне років п'ять тому. Не вийшло. Причини.
1. Зростання продажів було не таким бурхливим, як планувалося.
2. Віддаленість постачальників і їх численність, призвели до абсурдності самої бізнес ідеї, виходило вигідніше купити у сусідньому магазині, ніж пертися за товаром до декількох постачальників.
3. Будуть повернення і відмови. Так що поняття "склад", вам доведеться використовувати.
4. При великому асортименті товарів і різному підході до відвантаження у постачальників, існує ймовірність таких поворотів. Клієнт робить замовлення в пн. Це 4 постачальника. Пт ви вантажити у 3х постачальників, а у четвертого з'ясовується, що товар проданий в середу (бронь з пн по пт він не робить). Ви формуєте не повне замовлення і отримуєте відмову від всього замовлення, висяк на складі, негативный відгук, і не робочу бізнес ідею.
Без складу, на жаль, гіпермаркет не створити.
Удачі.
У вас бачите однин напрям (для жінок і дітей), а у мене планується 15, виходить буду їздити вже не з 2-ма папірцями, а з більше.Головна проблема - логістика. Не тому, що логіки не вистачає, попит не той. Може так статися, що будете кататися з 2 пятисотими папірцями за триста верст. Може, буде по іншому, але потрібно стимулювати попит...
Я працював з товарами для жінок і дітей.
А якщо у рiзних постачальникiв будуть однаковi категорiї товарiв? Гадаю тут потрiбно закласти технiчну можливiсть автоматичного выбору постачальника, якщо на один товар їх декілька.Розділи каталогу будуть розбиті на постачальників. Тобто наприклад на канцелярію буде один постачальник, на зоотовари інший і так далі.
Вважаю, що такий підхід буде помилковим. Інтернет-магазин - це не склад товарів запас котрих потрібно зверігати. Зазвичай в онлайн-магазинах продавці копіюють список наявних товарів з прайсів постачальників.можливо слід почати з найпопулярніших товарів найбільш використовуваних, а потім збільшувати свій асортимент.
Як називється ця програма? Скільки вона коштує?Ось одна з таких програм, спеціально створена для управління каталогом номенклатури