Питання по Приват 24

  • Автор теми Іванка
  • Дата створення
Статус
Закрита.
Іванка

Іванка

Пользователи
Реєстрація
21.09.2015
Повідомлення
71
Репутація
22
Вік
32
Привіт! Вже давно користуюсь Приват 24, але є кілька питань, на які прошу вашоі відповіді. Отже, йдем по порядку :
1. Весь минулий тиждень виникала проблема з тим, що ввівши номер тел і пароль я отримую доступ до рахунків без введення коду з смс.
2. Нещодавно отримала лист на емайл, що можна заходити на Приват 24 тільки з офіційних сайтів, які починаються з www, але я завжди використовую сайт з http. Я користувалась не ліцензійним?
Буду всім вдячна за відповідь
 
Звоните на горячую. Этот бок программы может вылезти вам в неприятности.
 
Дякую, що порушили цю тему. В мене та сама історія. Думаю, що це ніякий не баг, а просто так задумано. Справа в тому, що банк бачить, що з конкретного комп'ютера ви не давно заходили в Приват24 з підтвердженням по смс + IP адрес не змінився, тому вони і не відправляють смс, (напевно для того, що зекономити кошти на відправці повідомлень) для додаткової перевірки .
Якщо ви спробуєте зайти наприклад з чужого комп'ютера то я впевнений на 99,9 %, що вам потрібно буде підтвердити вхід за допомогою одноразового пароля, який приходить в смс.
Ще раніше я помітив, що якщо у вас встановлено додаток Приват24 на Android, і в даний момент ваш телефон підключений до Інтернету, то вам не прийде смс повідомлення, коли ви будете заходити з комп'ютера, а надішлють Push-повідомлення на телефон, в якому встановлено додаток Привату і з якого були входи в Інтернет банкінг, навіть, якщо в цьому телефоні не має того номеру, який прикріплений у вас в банку.
 
Дякую, що порушили цю тему. В мене та сама історія. Думаю, що це ніякий не баг, а просто так задумано. Справа в тому, що банк бачить, що з конкретного комп'ютера ви не давно заходили в Приват24 з підтвердженням по смс + IP адрес не змінився, тому вони і не відправляють смс, (напевно для того, що зекономити кошти на відправці повідомлень) для додаткової перевірки .
Якщо ви спробуєте зайти наприклад з чужого комп'ютера то я впевнений на 99,9 %, що вам потрібно буде підтвердити вхід за допомогою одноразового пароля, який приходить в смс.
Ще раніше я помітив, що якщо у вас встановлено додаток Приват24 на Android, і в даний момент ваш телефон підключений до Інтернету, то вам не прийде смс повідомлення, коли ви будете заходити з комп'ютера, а надішлють Push-повідомлення на телефон, в якому встановлено додаток Привату і з якого були входи в Інтернет банкінг, навіть, якщо в цьому телефоні не має того номеру, який прикріплений у вас в банку.
Ну, кстати , да. Вот еще бывает заходишь с компьютера и пишет вам пришло сообщение в приложение,извините, не помню как оно называется на приватовском жаргоне, примите. И тогда входишь в систему. Но все равно с паролем спокойней.
Что стоит сейчас подделать ip адрес. И как мастерски мошенники меняют номера телефона. Это все очень просто, к сожалению. По этому перестрахуйтесь. Ну на всякий случай. Я бы именно так и сделала. Позвонила на горячую и расспросила.
 
Дякую, що порушили цю тему. В мене та сама історія. Думаю, що це ніякий не баг, а просто так задумано. Справа в тому, що банк бачить, що з конкретного комп'ютера ви не давно заходили в Приват24 з підтвердженням по смс + IP адрес не змінився, тому вони і не відправляють смс, (напевно для того, що зекономити кошти на відправці повідомлень) для додаткової перевірки .
Якщо ви спробуєте зайти наприклад з чужого комп'ютера то я впевнений на 99,9 %, що вам потрібно буде підтвердити вхід за допомогою одноразового пароля, який приходить в смс.
Ще раніше я помітив, що якщо у вас встановлено додаток Приват24 на Android, і в даний момент ваш телефон підключений до Інтернету, то вам не прийде смс повідомлення, коли ви будете заходити з комп'ютера, а надішлють Push-повідомлення на телефон, в якому встановлено додаток Привату і з якого були входи в Інтернет банкінг, навіть, якщо в цьому телефоні не має того номеру, який прикріплений у вас в банку.
Я захожу в Приват 24 всегда с одного IP, но мне всегда приходит пароль в смс (пару дней назад, и сегодня тоже). При совершении переводов тоже требует пароль, а вот при пополнении счета мобильного телефона пароль не нужен.
А насчет пуш-сообщений на мобильном, действительно, раньше приходили, но в последние дни снова приходят смс. Хотя приложение Приват 24 на телефоне стоит.
 
1. Весь минулий тиждень виникала проблема з тим, що ввівши номер тел і пароль я отримую доступ до рахунків без введення коду з смс.
Это скорее всего такая "новая фишка" банка, которая помогает экономить средства на отправке сообщений.
2. Нещодавно отримала лист на емайл, що можна заходити на Приват 24 тільки з офіційних сайтів, які починаються з www, але я завжди використовую сайт з http. Я користувалась не ліцензійним?
Вы наверное что-то не правильно поняли с письма. В письме наверное шла речь о том, что в браузере домен должен отображаться с https и с зеленой строкой. Если вы заходите на сайт привата, и в адресной строке видите такое:

значит все нормально и вы попали куда нужно. Почему я это говорю? Потому, что фейковые сайты никак не могут получить такую зеленую строку, перед названием домена. Чтобы получить такой зеленый сертификат, компании проходят очень серьезную проверку и платят за это не малые деньги.
 
Щойно зайшов у приват (знову без підтвердження по смс), щоб оплатити повідомлення одному з користувачів і там побачив ось таке повідомлення:

Можливо воно пролиє ясність на проблему.
 
Добавлю ще одне питання по Приват 24. Вже кілька разів чула про це на інших форумах, а сьогодні така штука вийшла зі мноюю.
Зайшла я в Приват 24, щоб перевести гроші, а мене для підтвердження платежу просять зробити фото або подзвонити на 3700.
 
Зайшла я в Приват 24, щоб перевести гроші, а мене для підтвердження платежу просять зробити фото або подзвонити на 3700.
Похоже на то, что они начали использовать разные способы идентификации.
 
[quзвичацнon, post: 4663, member: 20"]Похоже на то, что они начали использовать разные способы идентификации.[/quote]
Це звичайно добре, але не завжди є можливість дзвонити чи робити фото, наприклад, я аукціонні покупки оплачую після 12 ночі, і мені в такий час не вигідно дзвонити через 20-30 гривень. Думаю, що такий спосіб слід використовувати коли мова йде про велику суму.
 
  • Like
Реакції: Yana
І знов питання. Мені потрібно з свого рахунку перевести гроші на другий, але щоб про це дізналась третя особа. Чи є така функція в Приват 24 і де її шукати? Наперід вдячна за швидку відповідь))
 
Мені потрібно з свого рахунку перевести гроші на другий, але щоб про це дізналась третя особа. Чи є така функція в Приват 24 і де її шукати?
При відправленні платежу, вказати № телефону "третьої особи".

 
Я вот тоже не получала несколько раз смс сообщений о подтверждении, но при этом свободно заходила в приват 24. Только при этом у меня высвечивалось сообщение, что в связи с частым посещением приват-24 я могу войти без смс подтверждения. А вот когда длительное время им не пользуюсь, тогда могу зайти только с смс паролем.
 
Статус
Закрита.

Схожі теми

Назад
Зверху