Що робити якщо посилка затримана митницею?

  • Автор теми Алина
  • Дата створення
Алина

Алина

Пользователи
Реєстрація
25.08.2014
Повідомлення
16
Репутація
5
Вік
36
Причини, чому у митної служби виникають питання:
  1. вміст посилки перевищує встановлений законом ліміт ( на даний момент це 150 євро і максимум 50кг)
  2. посилка містить товари заборонені до пересилання ( зброя, вибухонебезпечні предмети, наркотики тощо )
  3. велика кількість однакових речей
  4. у співробітника виникли сумніви щодо достовірності суми зазначеної у митній декларації ( або вона взагалі не заповнена або частково заповнена)
Боятися і панікувати не варто, якщо ваша посилка була затримана на митниці, завжди є виходи з ситуації - або оплатити мито ( якщо ліміт перевищений), або відмовитися від посилки до того як ви підписали або надати необхідні документи інспектору.

Якщо посилка затримана митницею, то її доставлять в найближчий до вашої адреси митний склад, потім вам повинно прийти повідомлення про те, що ваша посилка затримана і вимагається оплата мита. Обов'язково дізнайтеся номер вашої справи на митниці ( його можна знайти в телеграмі або зателефонувати на гарячу лінію і дізнатися там).

Які документи вам знадобляться:
  1. Паспорт (оригінал і копія) та ідентифікаційний код (оригінал та копія)
  2. Документи, що підтверджують вартість вмісту посилки (якщо, звичайно, знаєте), можна роздрукувати оредр вашої покупки або сторінки сайту на якому купували.
  3. Виписка з банку по карті з якою ви оплачували покупки (або роздрукування виписоки із інтернет-банкінгу). Якщо оплачували з допомогою якоїсь платіжної системи PayPal або Google Checkout) - теж бажано зробити роздруківку операцій.
  4. Лист або телеграму, в якій вас запросили на "зустріч" (якщо є) або запам'ятайте/запишіть номер вашої справи
  5. Дані про посилку: номер посилки (трекінг номер), можна роздрукувати лист в якому вказано трекінг (якщо є) і т.д. (будь-яка інформація щодо затриманої посилки)
Будьте готові відповідати на питання, де і для чого було куплено вміст, розповісти про вміст і т.д. У інспектора можуть виникнути питання у різниці конвертації валюти - краще перестрахуватися і взяти з собою дані курсу валют на момент покупки.
Самий оптимальний варіант - це коли в посилці є ордер від магазину, який підтверджує купівлю та перелік вмісту, де вказані ціни та загальна вартість. Але може бути зворотний бік, коли продавець ( часто з ebay) при купівлі б/у-речі кладе в посилку чек з магазину, гарантійний талон і т.д. І в такому випадку довести буде важче, але можливо маючи документи, перераховані вище.
Але якщо в посилці знаходяться заборонені речі до пересилання - тоді ваша посилка буде конфіскована.
Не панікуйте заздалегідь, якщо посилка на митниці знаходиться більше 10 днів - телефонуйте в поштову службу і дізнавайтеся долю посилки, на митниці теж бувають "пробки":)

Якщо інспектор попросить написати пояснювальну, вважайте що більшу частину справи ви зробили, пишіть і не бійтеся. У ній вкажіть вартість вмісту і окремо вартість доставки, виберіть для яких цілей здійснювалася покупка ( для особистих цілей для особистого використання).

Поради:

Не грубите і не хаміть, свою правоту ви можете довести ввічливо і без грубощів.

Стаття 53. Документи, що подаються декларантом для підтвердження заявленої митної вартості
2.
Документами, які підтверджують митну вартість товарів, є:
1) декларація митної вартості, що подається у випадках, визначених у частинах п’ятій і шостій статті 52 цього Кодексу, та документи, що підтверджують числові значення складових митної вартості, на підставі яких проводився розрахунок митної вартості;
2) зовнішньоекономічний договір (контракт) або документ, який його замінює, та додатки до нього у разі їх наявності;
3) рахунок-фактура (інвойс) або рахунок-проформа (якщо товар не є об’єктом купівлі-продажу);
4) якщо рахунок сплачено - банківські платіжні документи, що стосуються оцінюваного товару;
5) за наявності - інші платіжні та/або бухгалтерські документи, що підтверджують вартість товару та містять реквізити, необхідні для ідентифікації ввезеного товару;
6) транспортні (перевізні) документи, якщо за умовами поставки витрати на транспортування не включені у вартість товару, а також документи, що містять відомості про вартість перевезення оцінюваних товарів;
7) копія імпортної ліцензії, якщо імпорт товару підлягає ліцензуванню;
8 ) якщо здійснювалося страхування - страхові документи, а також документи, що містять відомості про вартість страхування.
5. Забороняється вимагати від декларанта або уповноваженої ним особи будь-які інші документи, відмінні від тих, що зазначені в цій статті.
Стаття 234. Оподаткування митними платежами товарів, що переміщуються (пересилаються) у міжнародних поштових та експрес-відправленнях
1. Товари (за винятком підакцизних), що переміщуються (пересилаються) на адресу одного одержувача (юридичної або фізичної особи) в одній депеші від одного відправника у міжнародних поштових відправленнях, на адресу одного одержувача (юридичної або фізичної особи) протягом однієї доби у міжнародних експрес-відправленнях, якщо їх фактурна вартість не перевищує еквівалент 300 євро, не є об’єктом оподаткування митними платежами.

Контактні телефони:

0-800-501-007 Інформаційний департамент
0-800-500-440 служби інформаційної підтримки
0 (44) 245-62-20 - для МПО, відправлених через EMS
0 (44)235-33-81 - українське відділення EMS
0 (44) 289-02-07 - для інших МПВ (для посилок Укрпоштою)
0 (44) 247-27-19 - телефон довіри державної митної служби України (цілодобово)
0 (44) 522-81-69 - довідкова митниці
0 (44) 247-88-10 - довідкова Дирекції оброблення та перевезення пошти (Київ ДООП)
0 (44)227-99-76 - інформаційна лінія Укрпошти
0 (44)227-99-42 - митне відділення при Урпошті
0 (44) 489-02-07 - поштовий відділ Київської митниці
0 (44) 289-04-55 - довідкова Київської митниці
 
Может кто подскажет: нельзя заплатить таможенную пошлину прямо в отделении Укрпочты? Например, я заказала товар на 300 евро, на таможни составляют необходимый документ и отправляют все получателю. Мне приходит уведомление, что нужно оплатить таможенную пошлину и забрать посылку. Слышала, что такое вроде как бы практикуется. Может, кто знает точно, или все таки придется ехать на таможню?
 
Если посылку задержала таможня, то можно отказаться тот нее. Или сказать, что вы ничего не покупали. Но так следует делать, если вы уверенны в том, что вам деньги вернут.
 
В меня приключилась 1 не очень приятная ситуация. Достаточно часто покупаю разный товар в Китае (больше всего это смартфоны), всегда все было ОК. Как только посылка появляется в Киеве, то уже где-то, через 3 дня я ее получаю. Но в этот раз, я заказал 2 телефона стоимостью где-то по 100 долларов каждый. Посылка в Киеве появилась, еще 10 дней назад и с тех пор её статус не менялся. Т. е. выходит как бы ее задержали?
Я вот не понимаю в чем дело. Стоит ли беспокоится по этому поводу, или нет? Учитывая то, что сумма покупки больше 150 евро, но я не уверен, настоящую ли стоимость продавец указал в декларации.
Может быть такое, что ее задержали на таможне? Если задержали, то почему я до сих пор не получил никакого уведомления?
 
Тепер все набагато простіше стало, вам просто потрібно сплатити мито + ПДВ на суму, що перевищує 150 доларів прямо у відділенні "Укрпошти". Тобто, якщо вашу посилку затримали і оцінили її в 200 доларів, то вона все одно прийде вам на пошту, але вам на пошті прийдеться сплатити податок із 50 доларів, а це: 10% мито + 20% ПДВ і того: ви заплатите близько 15 доларів (по курсу у гривнях) податку і все.

Як на мене, дуже зручно платити даний податок прямо у відділенні пошти. Це набагато краще, чим повертати посилку продавцю, бо вам прийдеться платити за доставку в 2 сторони і хто знає, чи вона вдало повернеться назад. Та й, якщо ви сильно хотіли купити якусь річ, то ви знову її замовите. А де гарантії, що вона знову не потрапить на митницю?
 
Ну отказаться от посылки это нелепое решение, а оплатить ее, особенно если к примеру она идет из Китая не всегда возможно. К примеру я живу в городе Кривой Рог, а посылка застряла в Киеве на таможне. Мне сама поездка в Киев и оплата выйдет посылки намного дороже нежели цена самого товара в этой посылке.
 
А до мене вже більше 70 днів посилка їду з Китаю, на аліекспрес купив відбілювач для зубів три шприци загальною сумою з доставкою 2,46$. Продавець пише, що вона вже в Україні, програми пишуть, що в дорозі вона, а на українських сайтах поштових служб не відслідковується! При купівлі продавець писав перевізника e-EMS,а зараз в нього пише перевізник SF e-Parcel і пише, що вона на Україні!!! ЩО ЗА Х!!!???
 

Вкладення

  • Screenshot_2017-06-12-14-16-29.png
    Screenshot_2017-06-12-14-16-29.png
    57.3 КБ · Перегляди: 409
halepa85, У Вас термін захисту покупки, ще не закінчився?[DOUBLEPOST=1497278602][/DOUBLEPOST]Якщо ні, то пошвидше відкривайте суперечку, на повернення коштів, так як продавець скоріш за все нічого так і не відправив вам. Перший і останній раз, трек засвітився 1 квітня, що дуже схоже на передзамовлений номер.
 
Привіт, я очікую посилку з Gearbest Павербанк вартістю 25 дол. По трек коду вона була прийната віділеням 09.03.2018 в Китаї і більше ніяких змін по трек коду досі немає, продавець запевняє що посилку затримано на таможні. В моєму віділенні Укрпошти, немає ніякої інформації про знаходження посилкиа і вони неможуть нічим допомогти. Куда мені звернутись щоб перевірити чи дійсно посилка затримана на таможні?
 
Привіт, я очікую посилку з Gearbest Павербанк вартістю 25 дол. По трек коду вона була прийната віділеням 09.03.2018 в Китаї і більше ніяких змін по трек коду досі немає, продавець запевняє що посилку затримано на таможні. В моєму віділенні Укрпошти, немає ніякої інформації про знаходження посилкиа і вони неможуть нічим допомогти. Куда мені звернутись щоб перевірити чи дійсно посилка затримана на таможні?
Доброго дня! Боюсь, що продавець вас хоче обманути, бо якби посилка була в Україні, то вона б відстежувалась на сайті українського перевізника. Та і взагалі, якщо затримується митницею, то ви про це б взнали (по коду відстеження). В мене була справа, коли телефон коштував більше 150 доларів, то мені нарахували мито, але посилку ніхто не затримував, просто я на пошті заплатив податок і забрав посилку. У вашому випадку, я не бачу підстав для затримання вашого замовлення митницею, бо нічого забороненого ви не замовили.

Як виглядає ваш трек? Можна вона не "Укрпоштою" мала прийти, а скажімо "Новою Поштою", або "Міст Експресом"? Але скоріш за все, що посилка навіть Китай не покинула.
Якщо замовлення було б зроблене на Алі, то ви змогли б без проблем повернути свої кошти. А тут хіба, що через службу підтримки PayPal (якщо через нього розраховувались). Але у Вашій ситуації потрібно більш детально розбиратся.
 
Доброго дня! Боюсь, що продавець вас хоче обманути, бо якби посилка була в Україні, то вона б відстежувалась на сайті українського перевізника. Та і взагалі, якщо затримується митницею, то ви про це б взнали (по коду відстеження). В мене була справа, коли телефон коштував більше 150 доларів, то мені нарахували мито, але посилку ніхто не затримував, просто я на пошті заплатив податок і забрав посилку. У вашому випадку, я не бачу підстав для затримання вашого замовлення митницею, бо нічого забороненого ви не замовили.

Як виглядає ваш трек? Можна вона не "Укрпоштою" мала прийти, а скажімо "Новою Поштою", або "Міст Експресом"? Але скоріш за все, що посилка навіть Китай не покинула.
Якщо замовлення було б зроблене на Алі, то ви змогли б без проблем повернути свої кошти. А тут хіба, що через службу підтримки PayPal (якщо через нього розраховувались). Але у Вашій ситуації потрібно більш детально розбиратся.
Оплачував чере PayPal. трек код RX803764724CN, я відкрив диспут на PayPal але магазин пише що компанія якою вони відправили надали інформацію що посилка затримана митницею.
 
Оплачував чере PayPal. трек код RX803764724CN, я відкрив диспут на PayPal але магазин пише що компанія якою вони відправили надали інформацію що посилка затримана митницею.
На даний момент, по даному треку жодної інформації немає (через те, що він надто древній). Я думаю, що посилка до України так і не доїхала. Єдина надія тут на PayPal.
 
Назад
Зверху