Алина
Пользователи
- Реєстрація
- 25.08.2014
- Повідомлення
- 16
- Репутація
- 5
- Вік
- 36
Причини, чому у митної служби виникають питання:
Якщо посилка затримана митницею, то її доставлять в найближчий до вашої адреси митний склад, потім вам повинно прийти повідомлення про те, що ваша посилка затримана і вимагається оплата мита. Обов'язково дізнайтеся номер вашої справи на митниці ( його можна знайти в телеграмі або зателефонувати на гарячу лінію і дізнатися там).
Які документи вам знадобляться:
Самий оптимальний варіант - це коли в посилці є ордер від магазину, який підтверджує купівлю та перелік вмісту, де вказані ціни та загальна вартість. Але може бути зворотний бік, коли продавець ( часто з ebay) при купівлі б/у-речі кладе в посилку чек з магазину, гарантійний талон і т.д. І в такому випадку довести буде важче, але можливо маючи документи, перераховані вище.
Але якщо в посилці знаходяться заборонені речі до пересилання - тоді ваша посилка буде конфіскована.
Не панікуйте заздалегідь, якщо посилка на митниці знаходиться більше 10 днів - телефонуйте в поштову службу і дізнавайтеся долю посилки, на митниці теж бувають "пробки"
Якщо інспектор попросить написати пояснювальну, вважайте що більшу частину справи ви зробили, пишіть і не бійтеся. У ній вкажіть вартість вмісту і окремо вартість доставки, виберіть для яких цілей здійснювалася покупка ( для особистих цілей для особистого використання).
Поради:
Не грубите і не хаміть, свою правоту ви можете довести ввічливо і без грубощів.
Контактні телефони:
0-800-501-007 Інформаційний департамент
0-800-500-440 служби інформаційної підтримки
0 (44) 245-62-20 - для МПО, відправлених через EMS
0 (44)235-33-81 - українське відділення EMS
0 (44) 289-02-07 - для інших МПВ (для посилок Укрпоштою)
0 (44) 247-27-19 - телефон довіри державної митної служби України (цілодобово)
0 (44) 522-81-69 - довідкова митниці
0 (44) 247-88-10 - довідкова Дирекції оброблення та перевезення пошти (Київ ДООП)
0 (44)227-99-76 - інформаційна лінія Укрпошти
0 (44)227-99-42 - митне відділення при Урпошті
0 (44) 489-02-07 - поштовий відділ Київської митниці
0 (44) 289-04-55 - довідкова Київської митниці
- вміст посилки перевищує встановлений законом ліміт ( на даний момент це 150 євро і максимум 50кг)
- посилка містить товари заборонені до пересилання ( зброя, вибухонебезпечні предмети, наркотики тощо )
- велика кількість однакових речей
- у співробітника виникли сумніви щодо достовірності суми зазначеної у митній декларації ( або вона взагалі не заповнена або частково заповнена)
Якщо посилка затримана митницею, то її доставлять в найближчий до вашої адреси митний склад, потім вам повинно прийти повідомлення про те, що ваша посилка затримана і вимагається оплата мита. Обов'язково дізнайтеся номер вашої справи на митниці ( його можна знайти в телеграмі або зателефонувати на гарячу лінію і дізнатися там).
Які документи вам знадобляться:
- Паспорт (оригінал і копія) та ідентифікаційний код (оригінал та копія)
- Документи, що підтверджують вартість вмісту посилки (якщо, звичайно, знаєте), можна роздрукувати оредр вашої покупки або сторінки сайту на якому купували.
- Виписка з банку по карті з якою ви оплачували покупки (або роздрукування виписоки із інтернет-банкінгу). Якщо оплачували з допомогою якоїсь платіжної системи PayPal або Google Checkout) - теж бажано зробити роздруківку операцій.
- Лист або телеграму, в якій вас запросили на "зустріч" (якщо є) або запам'ятайте/запишіть номер вашої справи
- Дані про посилку: номер посилки (трекінг номер), можна роздрукувати лист в якому вказано трекінг (якщо є) і т.д. (будь-яка інформація щодо затриманої посилки)
Самий оптимальний варіант - це коли в посилці є ордер від магазину, який підтверджує купівлю та перелік вмісту, де вказані ціни та загальна вартість. Але може бути зворотний бік, коли продавець ( часто з ebay) при купівлі б/у-речі кладе в посилку чек з магазину, гарантійний талон і т.д. І в такому випадку довести буде важче, але можливо маючи документи, перераховані вище.
Але якщо в посилці знаходяться заборонені речі до пересилання - тоді ваша посилка буде конфіскована.
Не панікуйте заздалегідь, якщо посилка на митниці знаходиться більше 10 днів - телефонуйте в поштову службу і дізнавайтеся долю посилки, на митниці теж бувають "пробки"
Якщо інспектор попросить написати пояснювальну, вважайте що більшу частину справи ви зробили, пишіть і не бійтеся. У ній вкажіть вартість вмісту і окремо вартість доставки, виберіть для яких цілей здійснювалася покупка ( для особистих цілей для особистого використання).
Поради:
Не грубите і не хаміть, свою правоту ви можете довести ввічливо і без грубощів.
Стаття 53. Документи, що подаються декларантом для підтвердження заявленої митної вартості
2. Документами, які підтверджують митну вартість товарів, є:
1) декларація митної вартості, що подається у випадках, визначених у частинах п’ятій і шостій статті 52 цього Кодексу, та документи, що підтверджують числові значення складових митної вартості, на підставі яких проводився розрахунок митної вартості;
2) зовнішньоекономічний договір (контракт) або документ, який його замінює, та додатки до нього у разі їх наявності;
3) рахунок-фактура (інвойс) або рахунок-проформа (якщо товар не є об’єктом купівлі-продажу);
4) якщо рахунок сплачено - банківські платіжні документи, що стосуються оцінюваного товару;
5) за наявності - інші платіжні та/або бухгалтерські документи, що підтверджують вартість товару та містять реквізити, необхідні для ідентифікації ввезеного товару;
6) транспортні (перевізні) документи, якщо за умовами поставки витрати на транспортування не включені у вартість товару, а також документи, що містять відомості про вартість перевезення оцінюваних товарів;
7) копія імпортної ліцензії, якщо імпорт товару підлягає ліцензуванню;
8 ) якщо здійснювалося страхування - страхові документи, а також документи, що містять відомості про вартість страхування.
5. Забороняється вимагати від декларанта або уповноваженої ним особи будь-які інші документи, відмінні від тих, що зазначені в цій статті.
Стаття 234. Оподаткування митними платежами товарів, що переміщуються (пересилаються) у міжнародних поштових та експрес-відправленнях
1. Товари (за винятком підакцизних), що переміщуються (пересилаються) на адресу одного одержувача (юридичної або фізичної особи) в одній депеші від одного відправника у міжнародних поштових відправленнях, на адресу одного одержувача (юридичної або фізичної особи) протягом однієї доби у міжнародних експрес-відправленнях, якщо їх фактурна вартість не перевищує еквівалент 300 євро, не є об’єктом оподаткування митними платежами.
Контактні телефони:
0-800-501-007 Інформаційний департамент
0-800-500-440 служби інформаційної підтримки
0 (44) 245-62-20 - для МПО, відправлених через EMS
0 (44)235-33-81 - українське відділення EMS
0 (44) 289-02-07 - для інших МПВ (для посилок Укрпоштою)
0 (44) 247-27-19 - телефон довіри державної митної служби України (цілодобово)
0 (44) 522-81-69 - довідкова митниці
0 (44) 247-88-10 - довідкова Дирекції оброблення та перевезення пошти (Київ ДООП)
0 (44)227-99-76 - інформаційна лінія Укрпошти
0 (44)227-99-42 - митне відділення при Урпошті
0 (44) 489-02-07 - поштовий відділ Київської митниці
0 (44) 289-04-55 - довідкова Київської митниці