Що робити якщо посилка затримана митницею?

Тема в разделе 'Разный бизнес', создана пользователем Алина, 29 окт 2014.

  1. Алина
    TopicStarter Overlay
    Оффлайн

    Алина Прохожий Пользователь

    Регистрация:
    25.08.14
    Сообщения:
    12
    Симпатии:
    0
    Пол:
    Женский
    Причини, чому у митної служби виникають питання:
    1. вміст посилки перевищує встановлений законом ліміт ( на даний момент це 150 євро і максимум 50кг)
    2. посилка містить товари заборонені до пересилання ( зброя, вибухонебезпечні предмети, наркотики тощо )
    3. велика кількість однакових речей
    4. у співробітника виникли сумніви щодо достовірності суми зазначеної у митній декларації ( або вона взагалі не заповнена або частково заповнена)
    Боятися і панікувати не варто, якщо ваша посилка була затримана на митниці, завжди є виходи з ситуації - або оплатити мито ( якщо ліміт перевищений), або відмовитися від посилки до того як ви підписали або надати необхідні документи інспектору.

    Якщо посилка затримана митницею, то її доставлять в найближчий до вашої адреси митний склад, потім вам повинно прийти повідомлення про те, що ваша посилка затримана і вимагається оплата мита. Обов'язково дізнайтеся номер вашої справи на митниці ( його можна знайти в телеграмі або зателефонувати на гарячу лінію і дізнатися там).

    Які документи вам знадобляться:
    1. Паспорт (оригінал і копія) та ідентифікаційний код (оригінал та копія)
    2. Документи, що підтверджують вартість вмісту посилки (якщо, звичайно, знаєте), можна роздрукувати оредр вашої покупки або сторінки сайту на якому купували.
    3. Виписка з банку по карті з якою ви оплачували покупки (або роздрукування виписоки із інтернет-банкінгу). Якщо оплачували з допомогою якоїсь платіжної системи PayPal або Google Checkout) - теж бажано зробити роздруківку операцій.
    4. Лист або телеграму, в якій вас запросили на "зустріч" (якщо є) або запам'ятайте/запишіть номер вашої справи
    5. Дані про посилку: номер посилки (трекінг номер), можна роздрукувати лист в якому вказано трекінг (якщо є) і т.д. (будь-яка інформація щодо затриманої посилки)
    Будьте готові відповідати на питання, де і для чого було куплено вміст, розповісти про вміст і т.д. У інспектора можуть виникнути питання у різниці конвертації валюти - краще перестрахуватися і взяти з собою дані курсу валют на момент покупки.
    Самий оптимальний варіант - це коли в посилці є ордер від магазину, який підтверджує купівлю та перелік вмісту, де вказані ціни та загальна вартість. Але може бути зворотний бік, коли продавець ( часто з ebay) при купівлі б/у-речі кладе в посилку чек з магазину, гарантійний талон і т.д. І в такому випадку довести буде важче, але можливо маючи документи, перераховані вище.
    Але якщо в посилці знаходяться заборонені речі до пересилання - тоді ваша посилка буде конфіскована.
    Не панікуйте заздалегідь, якщо посилка на митниці знаходиться більше 10 днів - телефонуйте в поштову службу і дізнавайтеся долю посилки, на митниці теж бувають "пробки":)

    Якщо інспектор попросить написати пояснювальну, вважайте що більшу частину справи ви зробили, пишіть і не бійтеся. У ній вкажіть вартість вмісту і окремо вартість доставки, виберіть для яких цілей здійснювалася покупка ( для особистих цілей для особистого використання).

    Поради:

    Не грубите і не хаміть, свою правоту ви можете довести ввічливо і без грубощів.


    Контактні телефони:

    0-800-501-007 Інформаційний департамент
    0-800-500-440 служби інформаційної підтримки
    0 (44) 245-62-20 - для МПО, відправлених через EMS
    0 (44)235-33-81 - українське відділення EMS
    0 (44) 289-02-07 - для інших МПВ (для посилок Укрпоштою)
    0 (44) 247-27-19 - телефон довіри державної митної служби України (цілодобово)
    0 (44) 522-81-69 - довідкова митниці
    0 (44) 247-88-10 - довідкова Дирекції оброблення та перевезення пошти (Київ ДООП)
    0 (44)227-99-76 - інформаційна лінія Укрпошти
    0 (44)227-99-42 - митне відділення при Урпошті
    0 (44) 489-02-07 - поштовий відділ Київської митниці
    0 (44) 289-04-55 - довідкова Київської митниці
  2. Olia
    Оффлайн

    Olia Новичек Пользователь

    Регистрация:
    13.05.14
    Сообщения:
    29
    Симпатии:
    2
    Пол:
    Женский
    Может кто подскажет: нельзя заплатить таможенную пошлину прямо в отделении Укрпочты? Например, я заказала товар на 300 евро, на таможни составляют необходимый документ и отправляют все получателю. Мне приходит уведомление, что нужно оплатить таможенную пошлину и забрать посылку. Слышала, что такое вроде как бы практикуется. Может, кто знает точно, или все таки придется ехать на таможню?
  3. WebBiz
    Оффлайн

    WebBiz Вождь Команда форума Администратор

    Регистрация:
    11.03.14
    Сообщения:
    1.289
    Симпатии:
    178
    Пол:
    Мужской
    Если посылку задержала таможня, то можно отказаться тот нее. Или сказать, что вы ничего не покупали. Но так следует делать, если вы уверенны в том, что вам деньги вернут.
  4. drakon
    Оффлайн

    drakon Любопытный Пользователь

    Регистрация:
    02.12.14
    Сообщения:
    88
    Симпатии:
    6
    Пол:
    Мужской
    В меня приключилась 1 не очень приятная ситуация. Достаточно часто покупаю разный товар в Китае (больше всего это смартфоны), всегда все было ОК. Как только посылка появляется в Киеве, то уже где-то, через 3 дня я ее получаю. Но в этот раз, я заказал 2 телефона стоимостью где-то по 100 долларов каждый. Посылка в Киеве появилась, еще 10 дней назад и с тех пор её статус не менялся. Т. е. выходит как бы ее задержали?
    Я вот не понимаю в чем дело. Стоит ли беспокоится по этому поводу, или нет? Учитывая то, что сумма покупки больше 150 евро, но я не уверен, настоящую ли стоимость продавец указал в декларации.
    Может быть такое, что ее задержали на таможне? Если задержали, то почему я до сих пор не получил никакого уведомления?
  5. WebBiz
    Оффлайн

    WebBiz Вождь Команда форума Администратор

    Регистрация:
    11.03.14
    Сообщения:
    1.289
    Симпатии:
    178
    Пол:
    Мужской
    Тепер все набагато простіше стало, вам просто потрібно сплатити мито + ПДВ на суму, що перевищує 150 доларів прямо у відділенні "Укрпошти". Тобто, якщо вашу посилку затримали і оцінили її в 200 доларів, то вона все одно прийде вам на пошту, але вам на пошті прийдеться сплатити податок із 50 доларів, а це: 10% мито + 20% ПДВ і того: ви заплатите близько 15 доларів (по курсу у гривнях) податку і все.

    Як на мене, дуже зручно платити даний податок прямо у відділенні пошти. Це набагато краще, чим повертати посилку продавцю, бо вам прийдеться платити за доставку в 2 сторони і хто знає, чи вона вдало повернеться назад. Та й, якщо ви сильно хотіли купити якусь річ, то ви знову її замовите. А де гарантії, що вона знову не потрапить на митницю?
  6. Олеся35
    Оффлайн

    Олеся35 Прохожий VIP

    Регистрация:
    19.03.17
    Сообщения:
    120
    Симпатии:
    6
    Пол:
    Женский
    Адрес:
    Украина Кривой Рог
    Ну отказаться от посылки это нелепое решение, а оплатить ее, особенно если к примеру она идет из Китая не всегда возможно. К примеру я живу в городе Кривой Рог, а посылка застряла в Киеве на таможне. Мне сама поездка в Киев и оплата выйдет посылки намного дороже нежели цена самого товара в этой посылке.
  7. halepa85
    Оффлайн

    halepa85 Прохожий Пользователь

    Регистрация:
    12.06.17
    Сообщения:
    1
    Симпатии:
    0
    Пол:
    Мужской
    А до мене вже більше 70 днів посилка їду з Китаю, на аліекспрес купив відбілювач для зубів три шприци загальною сумою з доставкою 2,46$. Продавець пише, що вона вже в Україні, програми пишуть, що в дорозі вона, а на українських сайтах поштових служб не відслідковується! При купівлі продавець писав перевізника e-EMS,а зараз в нього пише перевізник SF e-Parcel і пише, що вона на Україні!!! ЩО ЗА Х!!!???

    Вложения:

  8. WebBiz
    Оффлайн

    WebBiz Вождь Команда форума Администратор

    Регистрация:
    11.03.14
    Сообщения:
    1.289
    Симпатии:
    178
    Пол:
    Мужской
    halepa85, У Вас термін захисту покупки, ще не закінчився?
    --- Добавлено, 12 июн 2017 ---
    Якщо ні, то пошвидше відкривайте суперечку, на повернення коштів, так як продавець скоріш за все нічого так і не відправив вам. Перший і останній раз, трек засвітився 1 квітня, що дуже схоже на передзамовлений номер.

Поделиться этой страницей

Просматривают тему (Пользователей: 0, Гостей: 0)