Що робити якщо посилка затримана митницею?

Алина

Прохожий
Пользователь
Регистрация
25/8/14
Сообщения
12
Симпатии
0
Возраст
29
#1
Причини, чому у митної служби виникають питання:
  1. вміст посилки перевищує встановлений законом ліміт ( на даний момент це 150 євро і максимум 50кг)
  2. посилка містить товари заборонені до пересилання ( зброя, вибухонебезпечні предмети, наркотики тощо )
  3. велика кількість однакових речей
  4. у співробітника виникли сумніви щодо достовірності суми зазначеної у митній декларації ( або вона взагалі не заповнена або частково заповнена)
Боятися і панікувати не варто, якщо ваша посилка була затримана на митниці, завжди є виходи з ситуації - або оплатити мито ( якщо ліміт перевищений), або відмовитися від посилки до того як ви підписали або надати необхідні документи інспектору.

Якщо посилка затримана митницею, то її доставлять в найближчий до вашої адреси митний склад, потім вам повинно прийти повідомлення про те, що ваша посилка затримана і вимагається оплата мита. Обов'язково дізнайтеся номер вашої справи на митниці ( його можна знайти в телеграмі або зателефонувати на гарячу лінію і дізнатися там).

Які документи вам знадобляться:
  1. Паспорт (оригінал і копія) та ідентифікаційний код (оригінал та копія)
  2. Документи, що підтверджують вартість вмісту посилки (якщо, звичайно, знаєте), можна роздрукувати оредр вашої покупки або сторінки сайту на якому купували.
  3. Виписка з банку по карті з якою ви оплачували покупки (або роздрукування виписоки із інтернет-банкінгу). Якщо оплачували з допомогою якоїсь платіжної системи PayPal або Google Checkout) - теж бажано зробити роздруківку операцій.
  4. Лист або телеграму, в якій вас запросили на "зустріч" (якщо є) або запам'ятайте/запишіть номер вашої справи
  5. Дані про посилку: номер посилки (трекінг номер), можна роздрукувати лист в якому вказано трекінг (якщо є) і т.д. (будь-яка інформація щодо затриманої посилки)
Будьте готові відповідати на питання, де і для чого було куплено вміст, розповісти про вміст і т.д. У інспектора можуть виникнути питання у різниці конвертації валюти - краще перестрахуватися і взяти з собою дані курсу валют на момент покупки.
Самий оптимальний варіант - це коли в посилці є ордер від магазину, який підтверджує купівлю та перелік вмісту, де вказані ціни та загальна вартість. Але може бути зворотний бік, коли продавець ( часто з ebay) при купівлі б/у-речі кладе в посилку чек з магазину, гарантійний талон і т.д. І в такому випадку довести буде важче, але можливо маючи документи, перераховані вище.
Але якщо в посилці знаходяться заборонені речі до пересилання - тоді ваша посилка буде конфіскована.
Не панікуйте заздалегідь, якщо посилка на митниці знаходиться більше 10 днів - телефонуйте в поштову службу і дізнавайтеся долю посилки, на митниці теж бувають "пробки":)

Якщо інспектор попросить написати пояснювальну, вважайте що більшу частину справи ви зробили, пишіть і не бійтеся. У ній вкажіть вартість вмісту і окремо вартість доставки, виберіть для яких цілей здійснювалася покупка ( для особистих цілей для особистого використання).

Поради:

Не грубите і не хаміть, свою правоту ви можете довести ввічливо і без грубощів.

Стаття 53. Документи, що подаються декларантом для підтвердження заявленої митної вартості
2.
Документами, які підтверджують митну вартість товарів, є:
1) декларація митної вартості, що подається у випадках, визначених у частинах п’ятій і шостій статті 52 цього Кодексу, та документи, що підтверджують числові значення складових митної вартості, на підставі яких проводився розрахунок митної вартості;
2) зовнішньоекономічний договір (контракт) або документ, який його замінює, та додатки до нього у разі їх наявності;
3) рахунок-фактура (інвойс) або рахунок-проформа (якщо товар не є об’єктом купівлі-продажу);
4) якщо рахунок сплачено - банківські платіжні документи, що стосуються оцінюваного товару;
5) за наявності - інші платіжні та/або бухгалтерські документи, що підтверджують вартість товару та містять реквізити, необхідні для ідентифікації ввезеного товару;
6) транспортні (перевізні) документи, якщо за умовами поставки витрати на транспортування не включені у вартість товару, а також документи, що містять відомості про вартість перевезення оцінюваних товарів;
7) копія імпортної ліцензії, якщо імпорт товару підлягає ліцензуванню;
8 ) якщо здійснювалося страхування - страхові документи, а також документи, що містять відомості про вартість страхування.
5. Забороняється вимагати від декларанта або уповноваженої ним особи будь-які інші документи, відмінні від тих, що зазначені в цій статті.
Стаття 234. Оподаткування митними платежами товарів, що переміщуються (пересилаються) у міжнародних поштових та експрес-відправленнях
1. Товари (за винятком підакцизних), що переміщуються (пересилаються) на адресу одного одержувача (юридичної або фізичної особи) в одній депеші від одного відправника у міжнародних поштових відправленнях, на адресу одного одержувача (юридичної або фізичної особи) протягом однієї доби у міжнародних експрес-відправленнях, якщо їх фактурна вартість не перевищує еквівалент 300 євро, не є об’єктом оподаткування митними платежами.

Контактні телефони:

0-800-501-007 Інформаційний департамент
0-800-500-440 служби інформаційної підтримки
0 (44) 245-62-20 - для МПО, відправлених через EMS
0 (44)235-33-81 - українське відділення EMS
0 (44) 289-02-07 - для інших МПВ (для посилок Укрпоштою)
0 (44) 247-27-19 - телефон довіри державної митної служби України (цілодобово)
0 (44) 522-81-69 - довідкова митниці
0 (44) 247-88-10 - довідкова Дирекції оброблення та перевезення пошти (Київ ДООП)
0 (44)227-99-76 - інформаційна лінія Укрпошти
0 (44)227-99-42 - митне відділення при Урпошті
0 (44) 489-02-07 - поштовий відділ Київської митниці
0 (44) 289-04-55 - довідкова Київської митниці
 

Olia

Новичек
Пользователь
Регистрация
13/5/14
Сообщения
29
Симпатии
2
Возраст
30
#2
Может кто подскажет: нельзя заплатить таможенную пошлину прямо в отделении Укрпочты? Например, я заказала товар на 300 евро, на таможни составляют необходимый документ и отправляют все получателю. Мне приходит уведомление, что нужно оплатить таможенную пошлину и забрать посылку. Слышала, что такое вроде как бы практикуется. Может, кто знает точно, или все таки придется ехать на таможню?
 

WebBiz

Вождь
Член команды
Администратор
Регистрация
11/3/14
Сообщения
1.314
Симпатии
178
Возраст
27
#3
Если посылку задержала таможня, то можно отказаться тот нее. Или сказать, что вы ничего не покупали. Но так следует делать, если вы уверенны в том, что вам деньги вернут.
 

drakon

Любопытный
Пользователь
Регистрация
2/12/14
Сообщения
88
Симпатии
6
Возраст
22
#4
В меня приключилась 1 не очень приятная ситуация. Достаточно часто покупаю разный товар в Китае (больше всего это смартфоны), всегда все было ОК. Как только посылка появляется в Киеве, то уже где-то, через 3 дня я ее получаю. Но в этот раз, я заказал 2 телефона стоимостью где-то по 100 долларов каждый. Посылка в Киеве появилась, еще 10 дней назад и с тех пор её статус не менялся. Т. е. выходит как бы ее задержали?
Я вот не понимаю в чем дело. Стоит ли беспокоится по этому поводу, или нет? Учитывая то, что сумма покупки больше 150 евро, но я не уверен, настоящую ли стоимость продавец указал в декларации.
Может быть такое, что ее задержали на таможне? Если задержали, то почему я до сих пор не получил никакого уведомления?
 

WebBiz

Вождь
Член команды
Администратор
Регистрация
11/3/14
Сообщения
1.314
Симпатии
178
Возраст
27
#5
Тепер все набагато простіше стало, вам просто потрібно сплатити мито + ПДВ на суму, що перевищує 150 доларів прямо у відділенні "Укрпошти". Тобто, якщо вашу посилку затримали і оцінили її в 200 доларів, то вона все одно прийде вам на пошту, але вам на пошті прийдеться сплатити податок із 50 доларів, а це: 10% мито + 20% ПДВ і того: ви заплатите близько 15 доларів (по курсу у гривнях) податку і все.

Як на мене, дуже зручно платити даний податок прямо у відділенні пошти. Це набагато краще, чим повертати посилку продавцю, бо вам прийдеться платити за доставку в 2 сторони і хто знає, чи вона вдало повернеться назад. Та й, якщо ви сильно хотіли купити якусь річ, то ви знову її замовите. А де гарантії, що вона знову не потрапить на митницю?
 

Олеся35

Прохожий
VIP
Регистрация
19/3/17
Сообщения
120
Симпатии
6
Возраст
36
#6
Ну отказаться от посылки это нелепое решение, а оплатить ее, особенно если к примеру она идет из Китая не всегда возможно. К примеру я живу в городе Кривой Рог, а посылка застряла в Киеве на таможне. Мне сама поездка в Киев и оплата выйдет посылки намного дороже нежели цена самого товара в этой посылке.
 

halepa85

Прохожий
Пользователь
Регистрация
12/6/17
Сообщения
1
Симпатии
0
Возраст
32
#7
А до мене вже більше 70 днів посилка їду з Китаю, на аліекспрес купив відбілювач для зубів три шприци загальною сумою з доставкою 2,46$. Продавець пише, що вона вже в Україні, програми пишуть, що в дорозі вона, а на українських сайтах поштових служб не відслідковується! При купівлі продавець писав перевізника e-EMS,а зараз в нього пише перевізник SF e-Parcel і пише, що вона на Україні!!! ЩО ЗА Х!!!???
 

Вложения

WebBiz

Вождь
Член команды
Администратор
Регистрация
11/3/14
Сообщения
1.314
Симпатии
178
Возраст
27
#8
halepa85, У Вас термін захисту покупки, ще не закінчився?[DOUBLEPOST=1497278602][/DOUBLEPOST]Якщо ні, то пошвидше відкривайте суперечку, на повернення коштів, так як продавець скоріш за все нічого так і не відправив вам. Перший і останній раз, трек засвітився 1 квітня, що дуже схоже на передзамовлений номер.