
Никита
Профессор
Пользователи
- Реєстрація
- 19.05.2014
- Повідомлення
- 613
- Репутація
- 63
- Вік
- 43
Тренди 2017 року в інтернет-маркетингу
PS. Текст не мій, але не можу сказати де взяв, оскільки спільнота закрита.
- SEO вмирає, як самостійна послуга;
- SMM мутував з "ведення сторінки" до комплексного інструменту, поглинувши seo і інші архаїчні інструменти;
- PPC стагнує;
- Facebook захоплює монополію уваги мобільними гаджетами;
- Користування мобільними пристроями перевалили за 55% по порівняння з PC;
- Протокол HTTPS набирає обертів і увійшов у змову з Google, переводіть і встановлюйте сайти на нього;
- Відео-постинг в FB набирає обертів;
- Односторінкові ледінги мутують в багатосторінкові ледінги;
- Навігація по сайту в контенті буде в двох осях "вгору-вниз" "вправо-вліво"
- 360-контент, однозначно так, вчіться його робити;
- "Лонгрід-Пости" з блоговою версткою в FB;
- *** тільки для ЦА "музика"
- FB зітре межі розуміння соціальної мережі і вийде за них;
- Google втратить ЦА молодшу 22 років;
- PR в своєму чистому вигляді вмирає, мутує в комплекс digital-PR;
- Інфо-таблоїди, портали створять свої продакшни і почнуть створювати свій контент для SMM або помруть;
- Відео-контент на піку популярності тривалістю не більше 30 сек;
- Он-лайн трансляції з потоковим пост-продакшн;
- Лідери думок почнуть втрачати свій вплив на промоушн, кращі з них підуть в Нью-Медіа, інші помруть як інструмент;
- Телебачення почне активно розглядати втрату ринку реклами через SMM;
- Чат-боти, світанок комунікацій;
- Консамер-скрипти на мобільних пристроях;
- Розквіт поняття Нью-Медіа;
- SMMщик - це вже не той, хто знає як розкрутити сторінку і навіть вже не той, хто має 5к друзів, а той, хто знає технології комплексного просування під задачу в соцмережі;
- Мобільні додатки замінюють менеджерів з продажу і консультантів;
- Відео-продакшн на піку популярності для формату до хвилини;
- You Tube шукає шляхи стати соцмережею, більше соціалізуватися;
- Розквіт ери нейронних мереж і баз даних;
- Кнопка на сайті "подзвонити нам" замінюється кнопкою "написати в месенджер"
- Таргетування користувача буде на максимумі популярності;
- Ну і саме футуристичне, але припускаю, що абсолютно реальне протягом 2-3-х років - Facebook розробить пошуковий алгоритм ранжирування і зможе надавати видачу по аналогії Google і почнеться ера SEO всередині Facebook
PS. Текст не мій, але не можу сказати де взяв, оскільки спільнота закрита.