Тренди 2017 року в інтернет-маркетингу

  • Автор теми Никита
  • Дата створення
Никита

Никита

Профессор
Пользователи
Реєстрація
19.05.2014
Повідомлення
611
Репутація
63
Вік
42
Тренди 2017 року в інтернет-маркетингу
  • SEO вмирає, як самостійна послуга;
  • SMM мутував з "ведення сторінки" до комплексного інструменту, поглинувши seo і інші архаїчні інструменти;
  • PPC стагнує;
  • Facebook захоплює монополію уваги мобільними гаджетами;
  • Користування мобільними пристроями перевалили за 55% по порівняння з PC;
  • Протокол HTTPS набирає обертів і увійшов у змову з Google, переводіть і встановлюйте сайти на нього;
  • Відео-постинг в FB набирає обертів;
  • Односторінкові ледінги мутують в багатосторінкові ледінги;
  • Навігація по сайту в контенті буде в двох осях "вгору-вниз" "вправо-вліво"
  • 360-контент, однозначно так, вчіться його робити;
  • "Лонгрід-Пости" з блоговою версткою в FB;
  • *** тільки для ЦА "музика"
  • FB зітре межі розуміння соціальної мережі і вийде за них;
  • Google втратить ЦА молодшу 22 років;
  • PR в своєму чистому вигляді вмирає, мутує в комплекс digital-PR;
  • Інфо-таблоїди, портали створять свої продакшни і почнуть створювати свій контент для SMM або помруть;
  • Відео-контент на піку популярності тривалістю не більше 30 сек;
  • Он-лайн трансляції з потоковим пост-продакшн;
  • Лідери думок почнуть втрачати свій вплив на промоушн, кращі з них підуть в Нью-Медіа, інші помруть як інструмент;
  • Телебачення почне активно розглядати втрату ринку реклами через SMM;
  • Чат-боти, світанок комунікацій;
  • Консамер-скрипти на мобільних пристроях;
  • Розквіт поняття Нью-Медіа;
  • SMMщик - це вже не той, хто знає як розкрутити сторінку і навіть вже не той, хто має 5к друзів, а той, хто знає технології комплексного просування під задачу в соцмережі;
  • Мобільні додатки замінюють менеджерів з продажу і консультантів;
  • Відео-продакшн на піку популярності для формату до хвилини;
  • You Tube шукає шляхи стати соцмережею, більше соціалізуватися;
  • Розквіт ери нейронних мереж і баз даних;
  • Кнопка на сайті "подзвонити нам" замінюється кнопкою "написати в месенджер"
  • Таргетування користувача буде на максимумі популярності;
  • Ну і саме футуристичне, але припускаю, що абсолютно реальне протягом 2-3-х років - Facebook розробить пошуковий алгоритм ранжирування і зможе надавати видачу по аналогії Google і почнеться ера SEO всередині Facebook :)
Подивимося, що станеться так.

PS. Текст не мій, але не можу сказати де взяв, оскільки спільнота закрита.
 
Все сбылось:)
 
Назад
Зверху