Відгук про компанію "Нова Пошта"

  • Автор теми WebBiz
  • Дата створення
Статус
Закрита.
WebBiz

WebBiz

Вождь
Команда форуму
Администратор
Реєстрація
11.03.2014
Повідомлення
1,576
Репутація
213
Вік
34
23 листопада 2017 року, було зроблено покупку в Інтернет-магазині розетка з кур'єрською доставкою "Новою Поштою" в село по 100% передплаті. Власне, 27 листопада, я надіявся отримати свою покупку, в другій половині дня, зі мною зв'язався представник районного відділення "Нової Пошти", з проханням перенести доставку на наступний день. Я звісно погодився, бо розумію, що скоріш за все вони не мають бажання їхати по сільському бездоріжжю. Але ні наступний день (в четвер) ні в п'ятницю, ні в суботу я не отримав свої посилки і жодних дзвінків більше не поступало. У неділю рано, я з подивом узнаю з додатку "Нової Пошти", що я відмовився від посилки (я звісно цього не робив і до мене 100% з пошти ніхто не дзвонив). Якщо було би подзвонили, я був би ще почекав кілька днів.

Цього же дня вечором, я пишу через форму зворотнього зв'язку на пошту про цю проблему, але в понеділок я не отримую ніякої відповіді. У вівторок, вирішив їхати у відділення на яке власне і прийшла була посилка. Там мені директор цього відділення заявляє, що посилку відізвала "Розетка". Але як так могло статися, що статус в додатку "відмова від отримання"? Я звісно не захотів сваритися, а просто пішов з відділення (вдавши, що я повірив у те, що магазин відізвав товар).

Десь у середу (3 грудня), зі мною зв'язалися представники пошти (за запитом який я залишав через сайт) і з радістю повідомили, що більше такого не повториться. А мені, що робити? Я втратив 200 грн. на доставці + сьогодні 16 грудня, а я ще не отримав замовлення, бо тепер уже магазин гальмує з відправленням.

Ця тема створена тільки для того, щоб показати вам, що якість роботи "Нової Пошти" падає, тому, що раніше за набагато менші порушення до мене дзвонили директори інших відділень і просили вибачення. А тут клієнта пошили в дурні і рахують, що це нормально.
 
На превеликий жаль, якість роботи "Нової Пошти" постійно падає. Наприклад зовсім недавно, набув розголосу скандал, коли хтось замість отримувача отримав на пошті 7-й айфон, який було куплено через "Безпечну угоду" на OLX тільки по штрих коду (номер карти клієнта). Добре, що людині хоч гроші пообіцяли компенсувати, хочу провину компанії не підтверджують і кажуть, що все зроблено по інструкції.
 
В підсумку втратив трохи більше місяця і багато нервів, поки все-таки отримав своє замовлення, але у відділенні (вже не чекав).
 
Поки що на нову пошту замовлення приходили нормально, але постійні черги і неввічливий персонал псують враження. Відділень відкрили багато а людей набрали всіх підряд нормально не навчивши їх. якщо так, то проводили хоча б якісь тренінги для них. якість обслуговування падає
 
На сегодняшний день Новая Почта практично монополист в Украине, если не считать укрпочту и другие мелкие перевозки. Интересно какие еще есть альтернативы Новой Почте по стоимости ?
 
На сегодняшний день Новая Почта практично монополист в Украине, если не считать укрпочту и другие мелкие перевозки. Интересно какие еще есть альтернативы Новой Почте по стоимости ?
Например, тот же Intime, или meest-express.
 
А какая из перечисленных фирм проводит быстрее перевозки и дешевле? Имеется в виду по Украине?
 
А какая из перечисленных фирм проводит быстрее перевозки и дешевле? Имеется в виду по Украине?
Однозначно "Новая Почта". По Украине 1-2 дня (в не большие города 1-3 дня).
 
Новая почта задрала цены, а вот качество обслуживания стало хромать(((
 
Скорее всего зависит от локального отделения, например, в нашем районе обслуживает очень приветливый персонал, знают свое дело, быстро обслуживают и без пререканий.
 
Новая почта задрала цены, а вот качество обслуживания стало хромать(((
Согласен! Но вот в последнее время, "Интайм" начал открывать отделения в не больших городах, а вот тарифы значительно ниже "Новой Почты".
 
У нас "Интайм" пока нет, да и, если бы был еще не скоро завоевали рынок с перевозкам, ведь многие пользуются услугами Новой Почты из-за сохранности посылок.
 
Часто пользуюсь услугами Новой Почты, всё устраивает)
 
Впринципе всегда нормально работали, но вот в последнее время цены повысили. Лучше чем укрпочта канеш
 
Как и везде есть свои нюансы. Работаю с "Новой почтой" более 5 лет и проблем не возникало. Иногда была задержка, но в целом хорошо.
 
Впринципе всегда нормально работали, но вот в последнее время цены повысили. Лучше чем укрпочта канеш
Трудно с Вами согласиться. Смотрите, заказывал 2 кресла-мешка. Огромных, около куба суммарно где то. Доставка НП обошлась бы около 650 грн. А вот УкрПошта доставили под подьезд за 36 грн. Я был в шоке, и думал может ошиблись и не хватает нолика. Но все было ОК, такой вот тариф.
 
Статус
Закрита.
Назад
Зверху