
WebBiz
Вождь
Команда форуму
Администратор
- Реєстрація
- 11.03.2014
- Повідомлення
- 1,586
- Репутація
- 216
- Вік
- 35
23 листопада 2017 року, було зроблено покупку в Інтернет-магазині розетка з кур'єрською доставкою "Новою Поштою" в село по 100% передплаті. Власне, 27 листопада, я надіявся отримати свою покупку, в другій половині дня, зі мною зв'язався представник районного відділення "Нової Пошти", з проханням перенести доставку на наступний день. Я звісно погодився, бо розумію, що скоріш за все вони не мають бажання їхати по сільському бездоріжжю. Але ні наступний день (в четвер) ні в п'ятницю, ні в суботу я не отримав свої посилки і жодних дзвінків більше не поступало. У неділю рано, я з подивом узнаю з додатку "Нової Пошти", що я відмовився від посилки (я звісно цього не робив і до мене 100% з пошти ніхто не дзвонив). Якщо було би подзвонили, я був би ще почекав кілька днів.
Цього же дня вечором, я пишу через форму зворотнього зв'язку на пошту про цю проблему, але в понеділок я не отримую ніякої відповіді. У вівторок, вирішив їхати у відділення на яке власне і прийшла була посилка. Там мені директор цього відділення заявляє, що посилку відізвала "Розетка". Але як так могло статися, що статус в додатку "відмова від отримання"? Я звісно не захотів сваритися, а просто пішов з відділення (вдавши, що я повірив у те, що магазин відізвав товар).
Десь у середу (3 грудня), зі мною зв'язалися представники пошти (за запитом який я залишав через сайт) і з радістю повідомили, що більше такого не повториться. А мені, що робити? Я втратив 200 грн. на доставці + сьогодні 16 грудня, а я ще не отримав замовлення, бо тепер уже магазин гальмує з відправленням.
Ця тема створена тільки для того, щоб показати вам, що якість роботи "Нової Пошти" падає, тому, що раніше за набагато менші порушення до мене дзвонили директори інших відділень і просили вибачення. А тут клієнта пошили в дурні і рахують, що це нормально.
Цього же дня вечором, я пишу через форму зворотнього зв'язку на пошту про цю проблему, але в понеділок я не отримую ніякої відповіді. У вівторок, вирішив їхати у відділення на яке власне і прийшла була посилка. Там мені директор цього відділення заявляє, що посилку відізвала "Розетка". Але як так могло статися, що статус в додатку "відмова від отримання"? Я звісно не захотів сваритися, а просто пішов з відділення (вдавши, що я повірив у те, що магазин відізвав товар).
Десь у середу (3 грудня), зі мною зв'язалися представники пошти (за запитом який я залишав через сайт) і з радістю повідомили, що більше такого не повториться. А мені, що робити? Я втратив 200 грн. на доставці + сьогодні 16 грудня, а я ще не отримав замовлення, бо тепер уже магазин гальмує з відправленням.
Ця тема створена тільки для того, щоб показати вам, що якість роботи "Нової Пошти" падає, тому, що раніше за набагато менші порушення до мене дзвонили директори інших відділень і просили вибачення. А тут клієнта пошили в дурні і рахують, що це нормально.