mellor
Новичок
- Реєстрація
- 12.10.2014
- Повідомлення
- 9
- Репутація
- 1
- Вік
- 32
Привіт, друзі!
Я вибрав незвичну схему відкриття інтернет-магазину - продажі за два кроки. Прочитав я про неї на одному сайті, де хлопець ділиться своїм досвідом по створенню інтернет-магазинів. Можливо багато знайомі з даним методом, але на веббізі я не знайшов подібного.
Якщо коротенько, то виглядає це так:
1. Запускаємо блог по темі, яка нас цікавить.
2. Пишемо статті, залучаємо аудиторію. Те ж саме робимо у вконтакті, ЖЖ і т.д.
3. Створюємо корисну розсилку з матеріалом, якого немає в нашому блозі і соц. мережах. Збираємо інформацію про передплатників (стать, вік тощо).
4. Тестуємо торгову пропозицію (обговорюємо який товар кращий).
5. Створюємо односторінник під потрібні аудиторії товари (причому в декількох варіантах, з різними умовами, цінами). Тестуємо.
6. Закуповуємо товари, розробляємо асортимент і створюємо інтернет-магазин.
Приблизно так. Тобто ми не ризикуємо. Ми не підбираємо аудиторію під товар, ми підбираємо товар під потреби аудиторії.
Проблема
Але у мене з'явилося таке питання. Я купив преміум-шаблон для OpenCart і в ньому реалізований хороший блог. Проблема в тому, що блог є одним з пунктів меню інтернет-магазину, тому якщо на нього запрошувати людей, вони одразу побачать, що це інтернет-магазин.
Що ж робити? Тоді можна зробити блог на Wordpress на домені, а магазин вже на піддомені і на окремому хостингу. Але тоді адреса магазину виглядатиме так: blogverygood.ua/store. Які ще є варіанти? Якщо кросспост контент в блог інтернет-магазину з Wordpress, то все одно аудиторія блогу в основному буде знаходиться в Wordpress.
Хто-небудь, вправте мені мізки! Не можу збагнути, як краще зробити! Який варіант вибрати?
Я вибрав незвичну схему відкриття інтернет-магазину - продажі за два кроки. Прочитав я про неї на одному сайті, де хлопець ділиться своїм досвідом по створенню інтернет-магазинів. Можливо багато знайомі з даним методом, але на веббізі я не знайшов подібного.
Якщо коротенько, то виглядає це так:
1. Запускаємо блог по темі, яка нас цікавить.
2. Пишемо статті, залучаємо аудиторію. Те ж саме робимо у вконтакті, ЖЖ і т.д.
3. Створюємо корисну розсилку з матеріалом, якого немає в нашому блозі і соц. мережах. Збираємо інформацію про передплатників (стать, вік тощо).
4. Тестуємо торгову пропозицію (обговорюємо який товар кращий).
5. Створюємо односторінник під потрібні аудиторії товари (причому в декількох варіантах, з різними умовами, цінами). Тестуємо.
6. Закуповуємо товари, розробляємо асортимент і створюємо інтернет-магазин.
Приблизно так. Тобто ми не ризикуємо. Ми не підбираємо аудиторію під товар, ми підбираємо товар під потреби аудиторії.
Проблема
Але у мене з'явилося таке питання. Я купив преміум-шаблон для OpenCart і в ньому реалізований хороший блог. Проблема в тому, що блог є одним з пунктів меню інтернет-магазину, тому якщо на нього запрошувати людей, вони одразу побачать, що це інтернет-магазин.
Що ж робити? Тоді можна зробити блог на Wordpress на домені, а магазин вже на піддомені і на окремому хостингу. Але тоді адреса магазину виглядатиме так: blogverygood.ua/store. Які ще є варіанти? Якщо кросспост контент в блог інтернет-магазину з Wordpress, то все одно аудиторія блогу в основному буде знаходиться в Wordpress.
Хто-небудь, вправте мені мізки! Не можу збагнути, як краще зробити! Який варіант вибрати?