Як розкрутити групу вконтакті. Покрокова інструкція.

  • Автор теми Никита
  • Дата створення
Статус
Закрита.
Никита

Никита

Профессор
Пользователи
Реєстрація
19.05.2014
Повідомлення
611
Репутація
63
Вік
42
Практика без зайвої води. Виконуйте по пунктах для досягнення результату.

Крок 1. Визначіться з тематикою спільноти.

Якщо мета розкрутки групи - заробіток на продажі реклами рекомендується вибирати комерційні тематики, наприклад: ремонт, здоров'я, нерухомість, програмування, визначені марки автомобілів і тому подібні. У комерційних тематиках є величезна кількість рекламодавців, і сильний дефіцит якісних спільнот.
У випадку якщо ви хочете вибрати некомерційну тематику розраховуйте на те, що для того, щоб лише почати продавати рекламу вам може знадобитися набрати аудиторію понад 100 тисяч осіб.
В особливо заїжджених тематиках начебто цитатників, гумору і бізнесу цей поріг входження може досягати 500-700 тисяч передплатників. Автор вкрай рекомендує цуратися їх, це дуже сумнівні інвестиції.

Крок 2. Дослідити цільову аудиторію обраної тематики.

Пройдіться по самим активним спільнотам конкурентів і попросіть їх надати статистику, представившись рекламодавцем. Не завжди буває очевидно хто саме повинен читати такі спільноти.
Приклад: спільнота присвячена цитататам з "башорга". Здавалося б цільова аудиторія - IT-фахівці, які розуміють професійний гумор, але в реальності найбільшою популярністю подібні спільноти користуються у чоловічої аудиторії до 18 років.
На цьому етапі ви повинні отримати повне розуміння того, хто і навіщо буде вас читати.

Крок 3. Пошук спільнот з високою концентрацією цільової аудиторії для розміщення.

Тепер потрібно вибрати спільноти, де ви будете рекламуватися. Самий ідеальний варіант - знайти якісні співтовариства з точно такою ж тематикою.
Секрет ефективної реклами аж ніяк не у використанні хороших рекламного тексту, а в найбільш точне попадання в цільову аудиторію.
Приклад: при одному і тому ж рекламному тексті розміщення в загальнотематичному журналі в 1 000 000 передплатників і зовсім невеликому спеціалізованому співтоваристві з тією ж тематикою може мати однаковий результат при розцінках, які відорізняються на порядок.

Виберіть 10-20 спільнот, напишіть їх адміністраторам та попросіть посилання на статистику і розцінки на розміщення. Стандартним часом розміщення вважається 1 година на першому місці, 24 години на стрічці, після чого видалення.

Створіть новий документ в excel або подібному йому редакторі, і заповніть таблицю з наступними колонками:
- посилання на спільноту
- середня кількість унікальних відвідувачів на добу
- середнє охоплення передплатників
- вартість поста

В останній колонці ви зможете розрахувати вартість 1000 показів реклами.
Розраховується вона за формулою: вартість розміщення / ((перша колонка/2 + друга колонка)/1000).

Рахуємо всі покази оголошень в тисячах і ділимо на них ціну. Виходить ціна за 1000 показів, яка і відображає реальну ціну розміщення. Вона залежить від тематики.
Як правило у великих спільнотах реклама виявляється дешевшою через дефіцит рекламодавців.
Виберіть з цього списку кілька самих недорогих спільнот, в яких ви будете розміщуватися.

Крок 4. Підготовка рекламних матеріалів.

Найефективнішим способом реклами на даний момент є так званий "пост з гіперпосиланням".
Це означає, що ви знаходите дуже цікавий і цінний матеріал для своєї цільової аудиторії, наприклад:

- Топ-10 книг по темі спільноти
- Незаїзджена розповідь або притча
- Свіжий і актуальний анекдот
- Добірка тематичних відео або фільмів.
Головне, щоб цей контент хотілося дочитати і зберегти собі на стіну як щось цінне на майбутнє.
Цей самий пост ви розміщуєте у своєму співтоваристві, доповнивши привабливою картинкою.

Потім цей пост треба обірвати на самому цікавому моменті, завершивши його посиланням на ваше співтовариство.
Посилання на спільноту робиться так:


Не використовуйте оманливі тексти на кшталт "Показати повністю".

Крок 5. розміщення і аналіз ефективності.

Як тільки ви підготували всі матеріали, надсилайте їх в особисті повідомлення адміністраторам і домовляйтеся про час розміщення. У загальному випадку найефективніший час - з 18.00 до 22.00. Навіть якщо ваша аудиторія особлива, ці цифри сильно не будуть відрізнятися від вищезгаданих.

Оплачуєте розміщення і чекаєте результатів.

Після цього слід проаналізувати результати розміщення.

Перше співвідношення, яке слід дізнатися це співвідношення перейшовших у ваше співтовариство до підписаних. Вважається Хорошим результатом співвідношення 1/4. Відмінним - 1/3. Можна отримати співвідношення і вище, у випадку найбільш точного вибору цільової аудиторії.

Другий параметр, який вас повинен хвилювати - вартість переходу. Поділіть вартість розміщення на кількість перейшовших. Для нормально оформленого співтовариство ціна переходу не повинна перевищувати 30 копійок. Якщо щось не так - швидше за все проблема в рекламному тексті, має сенс протестувати інші.

Якщо ж вас все влаштувало, просто повторюєте розміщення до тих пір, поки у вашому співтоваристві не стане стільки передплатників, скільки ви хотіли. Якщо ні - шукайте нові рекламні тексти і нові майданчики для розміщення.

Спасибі за увагу, залишайте відповіді та розповідайте про свій досвід.
 
А как же вариант приглашать друзей (если их у вас тысячи)? Я понимаю, что не все люди, которые у ваших друзьях интересуются тематикой, той или иной группы.
 
А я би взагалі не просував групу платними способами. Уявіть собі: у Вас у групі 500 000 людей і в 1 прекрасний день Адміністрація соціальної мережі - блокує її, за якісь порушення, яких можливо і ніколи не було. Що тоді? Грошей достатньо потрачено і прибутки повинні з неї уже бути. Краще створити сайт і в нього вкладати гроші і бути впевненим в тому, що ніхто його у Вас не відбире.
 
Статус
Закрита.
Назад
Зверху