Никита
Профессор
Пользователи
- Реєстрація
- 19.05.2014
- Повідомлення
- 613
- Репутація
- 63
- Вік
- 43
Практика без зайвої води. Виконуйте по пунктах для досягнення результату.
Крок 1. Визначіться з тематикою спільноти.
Якщо мета розкрутки групи - заробіток на продажі реклами рекомендується вибирати комерційні тематики, наприклад: ремонт, здоров'я, нерухомість, програмування, визначені марки автомобілів і тому подібні. У комерційних тематиках є величезна кількість рекламодавців, і сильний дефіцит якісних спільнот.
У випадку якщо ви хочете вибрати некомерційну тематику розраховуйте на те, що для того, щоб лише почати продавати рекламу вам може знадобитися набрати аудиторію понад 100 тисяч осіб.
В особливо заїжджених тематиках начебто цитатників, гумору і бізнесу цей поріг входження може досягати 500-700 тисяч передплатників. Автор вкрай рекомендує цуратися їх, це дуже сумнівні інвестиції.
Крок 2. Дослідити цільову аудиторію обраної тематики.
Пройдіться по самим активним спільнотам конкурентів і попросіть їх надати статистику, представившись рекламодавцем. Не завжди буває очевидно хто саме повинен читати такі спільноти.
Приклад: спільнота присвячена цитататам з "башорга". Здавалося б цільова аудиторія - IT-фахівці, які розуміють професійний гумор, але в реальності найбільшою популярністю подібні спільноти користуються у чоловічої аудиторії до 18 років.
На цьому етапі ви повинні отримати повне розуміння того, хто і навіщо буде вас читати.
Крок 3. Пошук спільнот з високою концентрацією цільової аудиторії для розміщення.
Тепер потрібно вибрати спільноти, де ви будете рекламуватися. Самий ідеальний варіант - знайти якісні співтовариства з точно такою ж тематикою.
Секрет ефективної реклами аж ніяк не у використанні хороших рекламного тексту, а в найбільш точне попадання в цільову аудиторію.
Приклад: при одному і тому ж рекламному тексті розміщення в загальнотематичному журналі в 1 000 000 передплатників і зовсім невеликому спеціалізованому співтоваристві з тією ж тематикою може мати однаковий результат при розцінках, які відорізняються на порядок.
Виберіть 10-20 спільнот, напишіть їх адміністраторам та попросіть посилання на статистику і розцінки на розміщення. Стандартним часом розміщення вважається 1 година на першому місці, 24 години на стрічці, після чого видалення.
Створіть новий документ в excel або подібному йому редакторі, і заповніть таблицю з наступними колонками:
- посилання на спільноту
- середня кількість унікальних відвідувачів на добу
- середнє охоплення передплатників
- вартість поста
В останній колонці ви зможете розрахувати вартість 1000 показів реклами.
Розраховується вона за формулою: вартість розміщення / ((перша колонка/2 + друга колонка)/1000).
Рахуємо всі покази оголошень в тисячах і ділимо на них ціну. Виходить ціна за 1000 показів, яка і відображає реальну ціну розміщення. Вона залежить від тематики.
Як правило у великих спільнотах реклама виявляється дешевшою через дефіцит рекламодавців.
Виберіть з цього списку кілька самих недорогих спільнот, в яких ви будете розміщуватися.
Крок 4. Підготовка рекламних матеріалів.
Найефективнішим способом реклами на даний момент є так званий "пост з гіперпосиланням".
Це означає, що ви знаходите дуже цікавий і цінний матеріал для своєї цільової аудиторії, наприклад:
- Топ-10 книг по темі спільноти
- Незаїзджена розповідь або притча
- Свіжий і актуальний анекдот
- Добірка тематичних відео або фільмів.
Головне, щоб цей контент хотілося дочитати і зберегти собі на стіну як щось цінне на майбутнє.
Цей самий пост ви розміщуєте у своєму співтоваристві, доповнивши привабливою картинкою.
Потім цей пост треба обірвати на самому цікавому моменті, завершивши його посиланням на ваше співтовариство.
Посилання на спільноту робиться так:
Не використовуйте оманливі тексти на кшталт "Показати повністю".
Крок 5. розміщення і аналіз ефективності.
Як тільки ви підготували всі матеріали, надсилайте їх в особисті повідомлення адміністраторам і домовляйтеся про час розміщення. У загальному випадку найефективніший час - з 18.00 до 22.00. Навіть якщо ваша аудиторія особлива, ці цифри сильно не будуть відрізнятися від вищезгаданих.
Оплачуєте розміщення і чекаєте результатів.
Після цього слід проаналізувати результати розміщення.
Перше співвідношення, яке слід дізнатися це співвідношення перейшовших у ваше співтовариство до підписаних. Вважається Хорошим результатом співвідношення 1/4. Відмінним - 1/3. Можна отримати співвідношення і вище, у випадку найбільш точного вибору цільової аудиторії.
Другий параметр, який вас повинен хвилювати - вартість переходу. Поділіть вартість розміщення на кількість перейшовших. Для нормально оформленого співтовариство ціна переходу не повинна перевищувати 30 копійок. Якщо щось не так - швидше за все проблема в рекламному тексті, має сенс протестувати інші.
Якщо ж вас все влаштувало, просто повторюєте розміщення до тих пір, поки у вашому співтоваристві не стане стільки передплатників, скільки ви хотіли. Якщо ні - шукайте нові рекламні тексти і нові майданчики для розміщення.
Спасибі за увагу, залишайте відповіді та розповідайте про свій досвід.
Крок 1. Визначіться з тематикою спільноти.
Якщо мета розкрутки групи - заробіток на продажі реклами рекомендується вибирати комерційні тематики, наприклад: ремонт, здоров'я, нерухомість, програмування, визначені марки автомобілів і тому подібні. У комерційних тематиках є величезна кількість рекламодавців, і сильний дефіцит якісних спільнот.
У випадку якщо ви хочете вибрати некомерційну тематику розраховуйте на те, що для того, щоб лише почати продавати рекламу вам може знадобитися набрати аудиторію понад 100 тисяч осіб.
В особливо заїжджених тематиках начебто цитатників, гумору і бізнесу цей поріг входження може досягати 500-700 тисяч передплатників. Автор вкрай рекомендує цуратися їх, це дуже сумнівні інвестиції.
Крок 2. Дослідити цільову аудиторію обраної тематики.
Пройдіться по самим активним спільнотам конкурентів і попросіть їх надати статистику, представившись рекламодавцем. Не завжди буває очевидно хто саме повинен читати такі спільноти.
Приклад: спільнота присвячена цитататам з "башорга". Здавалося б цільова аудиторія - IT-фахівці, які розуміють професійний гумор, але в реальності найбільшою популярністю подібні спільноти користуються у чоловічої аудиторії до 18 років.
На цьому етапі ви повинні отримати повне розуміння того, хто і навіщо буде вас читати.
Крок 3. Пошук спільнот з високою концентрацією цільової аудиторії для розміщення.
Тепер потрібно вибрати спільноти, де ви будете рекламуватися. Самий ідеальний варіант - знайти якісні співтовариства з точно такою ж тематикою.
Секрет ефективної реклами аж ніяк не у використанні хороших рекламного тексту, а в найбільш точне попадання в цільову аудиторію.
Приклад: при одному і тому ж рекламному тексті розміщення в загальнотематичному журналі в 1 000 000 передплатників і зовсім невеликому спеціалізованому співтоваристві з тією ж тематикою може мати однаковий результат при розцінках, які відорізняються на порядок.
Виберіть 10-20 спільнот, напишіть їх адміністраторам та попросіть посилання на статистику і розцінки на розміщення. Стандартним часом розміщення вважається 1 година на першому місці, 24 години на стрічці, після чого видалення.
Створіть новий документ в excel або подібному йому редакторі, і заповніть таблицю з наступними колонками:
- посилання на спільноту
- середня кількість унікальних відвідувачів на добу
- середнє охоплення передплатників
- вартість поста
В останній колонці ви зможете розрахувати вартість 1000 показів реклами.
Розраховується вона за формулою: вартість розміщення / ((перша колонка/2 + друга колонка)/1000).
Рахуємо всі покази оголошень в тисячах і ділимо на них ціну. Виходить ціна за 1000 показів, яка і відображає реальну ціну розміщення. Вона залежить від тематики.
Як правило у великих спільнотах реклама виявляється дешевшою через дефіцит рекламодавців.
Виберіть з цього списку кілька самих недорогих спільнот, в яких ви будете розміщуватися.
Крок 4. Підготовка рекламних матеріалів.
Найефективнішим способом реклами на даний момент є так званий "пост з гіперпосиланням".
Це означає, що ви знаходите дуже цікавий і цінний матеріал для своєї цільової аудиторії, наприклад:
- Топ-10 книг по темі спільноти
- Незаїзджена розповідь або притча
- Свіжий і актуальний анекдот
- Добірка тематичних відео або фільмів.
Головне, щоб цей контент хотілося дочитати і зберегти собі на стіну як щось цінне на майбутнє.
Цей самий пост ви розміщуєте у своєму співтоваристві, доповнивши привабливою картинкою.
Потім цей пост треба обірвати на самому цікавому моменті, завершивши його посиланням на ваше співтовариство.
Посилання на спільноту робиться так:
Не використовуйте оманливі тексти на кшталт "Показати повністю".
Крок 5. розміщення і аналіз ефективності.
Як тільки ви підготували всі матеріали, надсилайте їх в особисті повідомлення адміністраторам і домовляйтеся про час розміщення. У загальному випадку найефективніший час - з 18.00 до 22.00. Навіть якщо ваша аудиторія особлива, ці цифри сильно не будуть відрізнятися від вищезгаданих.
Оплачуєте розміщення і чекаєте результатів.
Після цього слід проаналізувати результати розміщення.
Перше співвідношення, яке слід дізнатися це співвідношення перейшовших у ваше співтовариство до підписаних. Вважається Хорошим результатом співвідношення 1/4. Відмінним - 1/3. Можна отримати співвідношення і вище, у випадку найбільш точного вибору цільової аудиторії.
Другий параметр, який вас повинен хвилювати - вартість переходу. Поділіть вартість розміщення на кількість перейшовших. Для нормально оформленого співтовариство ціна переходу не повинна перевищувати 30 копійок. Якщо щось не так - швидше за все проблема в рекламному тексті, має сенс протестувати інші.
Якщо ж вас все влаштувало, просто повторюєте розміщення до тих пір, поки у вашому співтоваристві не стане стільки передплатників, скільки ви хотіли. Якщо ні - шукайте нові рекламні тексти і нові майданчики для розміщення.
Спасибі за увагу, залишайте відповіді та розповідайте про свій досвід.