Як розкрутити групу вконтакті. Покрокова інструкція.

Тема в разделе 'Общие вопросы', создана пользователем Никита, 3 окт 2014.

  1. Никита
    TopicStarter Overlay
    Оффлайн

    Никита Профессор Пользователь

    Регистрация:
    19.05.14
    Сообщения:
    509
    Симпатии:
    59
    Пол:
    Мужской
    Практика без зайвої води. Виконуйте по пунктах для досягнення результату.

    Крок 1. Визначіться з тематикою спільноти.

    Якщо мета розкрутки групи - заробіток на продажі реклами рекомендується вибирати комерційні тематики, наприклад: ремонт, здоров'я, нерухомість, програмування, визначені марки автомобілів і тому подібні. У комерційних тематиках є величезна кількість рекламодавців, і сильний дефіцит якісних спільнот.
    У випадку якщо ви хочете вибрати некомерційну тематику розраховуйте на те, що для того, щоб лише почати продавати рекламу вам може знадобитися набрати аудиторію понад 100 тисяч осіб.
    В особливо заїжджених тематиках начебто цитатників, гумору і бізнесу цей поріг входження може досягати 500-700 тисяч передплатників. Автор вкрай рекомендує цуратися їх, це дуже сумнівні інвестиції.

    Крок 2. Дослідити цільову аудиторію обраної тематики.

    Пройдіться по самим активним спільнотам конкурентів і попросіть їх надати статистику, представившись рекламодавцем. Не завжди буває очевидно хто саме повинен читати такі спільноти.
    Приклад: спільнота присвячена цитататам з "башорга". Здавалося б цільова аудиторія - IT-фахівці, які розуміють професійний гумор, але в реальності найбільшою популярністю подібні спільноти користуються у чоловічої аудиторії до 18 років.
    На цьому етапі ви повинні отримати повне розуміння того, хто і навіщо буде вас читати.

    Крок 3. Пошук спільнот з високою концентрацією цільової аудиторії для розміщення.

    Тепер потрібно вибрати спільноти, де ви будете рекламуватися. Самий ідеальний варіант - знайти якісні співтовариства з точно такою ж тематикою.
    Секрет ефективної реклами аж ніяк не у використанні хороших рекламного тексту, а в найбільш точне попадання в цільову аудиторію.
    Приклад: при одному і тому ж рекламному тексті розміщення в загальнотематичному журналі в 1 000 000 передплатників і зовсім невеликому спеціалізованому співтоваристві з тією ж тематикою може мати однаковий результат при розцінках, які відорізняються на порядок.

    Виберіть 10-20 спільнот, напишіть їх адміністраторам та попросіть посилання на статистику і розцінки на розміщення. Стандартним часом розміщення вважається 1 година на першому місці, 24 години на стрічці, після чого видалення.

    Створіть новий документ в excel або подібному йому редакторі, і заповніть таблицю з наступними колонками:
    - посилання на спільноту
    - середня кількість унікальних відвідувачів на добу
    - середнє охоплення передплатників
    - вартість поста

    В останній колонці ви зможете розрахувати вартість 1000 показів реклами.
    Розраховується вона за формулою: вартість розміщення / ((перша колонка/2 + друга колонка)/1000).

    Рахуємо всі покази оголошень в тисячах і ділимо на них ціну. Виходить ціна за 1000 показів, яка і відображає реальну ціну розміщення. Вона залежить від тематики.
    Як правило у великих спільнотах реклама виявляється дешевшою через дефіцит рекламодавців.
    Виберіть з цього списку кілька самих недорогих спільнот, в яких ви будете розміщуватися.

    Крок 4. Підготовка рекламних матеріалів.

    Найефективнішим способом реклами на даний момент є так званий "пост з гіперпосиланням".
    Це означає, що ви знаходите дуже цікавий і цінний матеріал для своєї цільової аудиторії, наприклад:

    - Топ-10 книг по темі спільноти
    - Незаїзджена розповідь або притча
    - Свіжий і актуальний анекдот
    - Добірка тематичних відео або фільмів.
    Головне, щоб цей контент хотілося дочитати і зберегти собі на стіну як щось цінне на майбутнє.
    Цей самий пост ви розміщуєте у своєму співтоваристві, доповнивши привабливою картинкою.

    Потім цей пост треба обірвати на самому цікавому моменті, завершивши його посиланням на ваше співтовариство.
    Посилання на спільноту робиться так:

    vk.jpg

    Не використовуйте оманливі тексти на кшталт "Показати повністю".

    Крок 5. розміщення і аналіз ефективності.

    Як тільки ви підготували всі матеріали, надсилайте їх в особисті повідомлення адміністраторам і домовляйтеся про час розміщення. У загальному випадку найефективніший час - з 18.00 до 22.00. Навіть якщо ваша аудиторія особлива, ці цифри сильно не будуть відрізнятися від вищезгаданих.

    Оплачуєте розміщення і чекаєте результатів.

    Після цього слід проаналізувати результати розміщення.

    Перше співвідношення, яке слід дізнатися це співвідношення перейшовших у ваше співтовариство до підписаних. Вважається Хорошим результатом співвідношення 1/4. Відмінним - 1/3. Можна отримати співвідношення і вище, у випадку найбільш точного вибору цільової аудиторії.

    Другий параметр, який вас повинен хвилювати - вартість переходу. Поділіть вартість розміщення на кількість перейшовших. Для нормально оформленого співтовариство ціна переходу не повинна перевищувати 30 копійок. Якщо щось не так - швидше за все проблема в рекламному тексті, має сенс протестувати інші.

    Якщо ж вас все влаштувало, просто повторюєте розміщення до тих пір, поки у вашому співтоваристві не стане стільки передплатників, скільки ви хотіли. Якщо ні - шукайте нові рекламні тексти і нові майданчики для розміщення.

    Спасибі за увагу, залишайте відповіді та розповідайте про свій досвід.
  2. Antik
    Оффлайн

    Antik Прохожий Пользователь

    Регистрация:
    15.04.14
    Сообщения:
    10
    Симпатии:
    0
    Пол:
    Мужской
    А как же вариант приглашать друзей (если их у вас тысячи)? Я понимаю, что не все люди, которые у ваших друзьях интересуются тематикой, той или иной группы.
  3. WebBiz
    Оффлайн

    WebBiz Вождь Команда форума Администратор

    Регистрация:
    11.03.14
    Сообщения:
    1.287
    Симпатии:
    178
    Пол:
    Мужской
    А я би взагалі не просував групу платними способами. Уявіть собі: у Вас у групі 500 000 людей і в 1 прекрасний день Адміністрація соціальної мережі - блокує її, за якісь порушення, яких можливо і ніколи не було. Що тоді? Грошей достатньо потрачено і прибутки повинні з неї уже бути. Краще створити сайт і в нього вкладати гроші і бути впевненим в тому, що ніхто його у Вас не відбире.

Поделиться этой страницей

Просматривают тему (Пользователей: 0, Гостей: 0)