Neron
Пользователи
- Реєстрація
- 12.04.2014
- Повідомлення
- 384
- Репутація
- 24
- Вік
- 32
Привіт всім. Зараз перебирав старі файли і знайшов статтю. Коли то писав її для свого блога, але так і не розмістив, так як забив на нього. Розміщу тут (хай хоч де то висить), сподіваюся новачкам вона буде корисна.
Критерії підбору посилальних донорів, або з яких сайтів купувати посилання.
Здравствуйте шановні користувачі та гості сайту "тут була адреса". У цій статті я розповім про те, як правильно підбирати сайти-донори для покупки вічних посилань, як купити ефективні посилання, а не пустити гроші на вітер.
Отже, Ви зробили сайт, наповнили його контентом, зробили внутрішню оптимізацію. Вся ця справа проіндексувана і вже пішов перший трафік. Саме час починати потихеньку закуповувати вічні посилання, але як правильно купувати посилання? Як підібрати якісні сайти-донори? Як отримати максимальний ефект від куплених посилань?
Ось мої критерії відбору сайтів для покупки посилань:
1) Тематика. Тематика сайту, з якого Ви збираєтеся купувати посилання повинна хоча б приблизно збігатися з тематикою Вашого сайту. Посилання з не тематичних ресурсів мають набагато меншу вагу, ніж з тематичних, а отже немає сенсу витрачати на них гроші.
2) Заспамленість. Одним з найважливіших критеріїв підбору посилальних донорів є показник заспамленності сайтів. Перед тим, як купити посилання зайдіть на сайт, перевірте - як часто на сайті розміщуються рекламні посилання. Якщо в кожній новині є покупні посилання, то сміливо закривайте цей сайт, т. як. частий продаж посилань - це перша вірна ознака ГС-а який через 1-2 апдейта потрапить під АГС - посилання з таких ресурсів нам не потрібні. Якщо сайт торгує не тематичними посиланнями, або посиланнями на всякі онлайн казино то тут і мови бути не може - такі сайти нам не підходять. Та й не женіться за дешевими посиланнями, купуйте дорогі посилання! Як правило, сайти, які продають посилання дорожче середньої ціни - найменше загиджені посиланнями на всякі ГС, а отже ефекту від посилання з такого сайту буде більше. А сайти, які продають посилання дешево, як правило, дуже сильно заспамленні посиланнями на всякі не тематичні ГС - зрозуміло, що ефекту від покупки посилань з таких сайтів нуль.
3) Вік сторінки. Посилання тільки з тематичної і нової статті. Важливо купувати довічне посилання тільки з нової, тематичної, якісної і унікальної статті. Бажано, що б у статті хоча б 2 рази згадувалася анкорного фраза покупного посилання. Стаття повинна бути новою, так як посилання зі старої статті може дуже довго входити в індекс.
4) Вік сайту. Вік сайту повинен бути не меншим 6 місяців. Посилання з молодих сайтів мають менше ваги, ніж посилання з старіших ресурсів, так само як молоді сайти (1-3) місяця отримали високий ТИЦ або PR дуже швидко можуть їх і втратити (через продаж посилань наприклад).
5) Кількість сторінок в індексі. Дуже важливий фактор - чим більше у сайту донора сторінок в індексі, тим краще. Бажано, що б сторінок в індексі пошуковиків було не менше 1000.
6) Відвідуваність сайту. Так як ми купуємо посилання виключно з якісних ресурсів, то потрібно звертати увагу не тільки на ТИЦ і PR, а так само і на відвідуваність, так як саме відвідуваність - основний показник якості сайту. Раджу купувати посилання тільки з сайтів, відвідуваність яких не менше 300-500 хостів на добу. Якщо у сайта донора велика кількість сторінок в індексі, але маленька відвідуваність, то це говорить про те, що якість сторінок залишає бажати кращого, а отже посилання з такого сайту особливої ваги не має.
7) ТИЦ і PR. Ну тут все залежить від вищеперелічених критеріїв якості сайту. Посилання з сайту, що має ТИЦ 30 може дати більше користі, ніж посилання з не дуже якісного сайту, що має показник ТІЦ 150. Особисто я зазвичай купую посилання з сайтів, що мають ТІЦ 100-1000, і так же розбавляю кількість посилань посиланнями з сайтів з ТІЦ 10-30.
На цьому мабуть закінчу свою невелику статтю, сподіваюся вона була для Вас корисною, і тепер Ви зможете відрізнити ГС який торгує посиланнями від нормального сайту.
Критерії підбору посилальних донорів, або з яких сайтів купувати посилання.
Здравствуйте шановні користувачі та гості сайту "тут була адреса". У цій статті я розповім про те, як правильно підбирати сайти-донори для покупки вічних посилань, як купити ефективні посилання, а не пустити гроші на вітер.
Отже, Ви зробили сайт, наповнили його контентом, зробили внутрішню оптимізацію. Вся ця справа проіндексувана і вже пішов перший трафік. Саме час починати потихеньку закуповувати вічні посилання, але як правильно купувати посилання? Як підібрати якісні сайти-донори? Як отримати максимальний ефект від куплених посилань?
Ось мої критерії відбору сайтів для покупки посилань:
1) Тематика. Тематика сайту, з якого Ви збираєтеся купувати посилання повинна хоча б приблизно збігатися з тематикою Вашого сайту. Посилання з не тематичних ресурсів мають набагато меншу вагу, ніж з тематичних, а отже немає сенсу витрачати на них гроші.
2) Заспамленість. Одним з найважливіших критеріїв підбору посилальних донорів є показник заспамленності сайтів. Перед тим, як купити посилання зайдіть на сайт, перевірте - як часто на сайті розміщуються рекламні посилання. Якщо в кожній новині є покупні посилання, то сміливо закривайте цей сайт, т. як. частий продаж посилань - це перша вірна ознака ГС-а який через 1-2 апдейта потрапить під АГС - посилання з таких ресурсів нам не потрібні. Якщо сайт торгує не тематичними посиланнями, або посиланнями на всякі онлайн казино то тут і мови бути не може - такі сайти нам не підходять. Та й не женіться за дешевими посиланнями, купуйте дорогі посилання! Як правило, сайти, які продають посилання дорожче середньої ціни - найменше загиджені посиланнями на всякі ГС, а отже ефекту від посилання з такого сайту буде більше. А сайти, які продають посилання дешево, як правило, дуже сильно заспамленні посиланнями на всякі не тематичні ГС - зрозуміло, що ефекту від покупки посилань з таких сайтів нуль.
3) Вік сторінки. Посилання тільки з тематичної і нової статті. Важливо купувати довічне посилання тільки з нової, тематичної, якісної і унікальної статті. Бажано, що б у статті хоча б 2 рази згадувалася анкорного фраза покупного посилання. Стаття повинна бути новою, так як посилання зі старої статті може дуже довго входити в індекс.
4) Вік сайту. Вік сайту повинен бути не меншим 6 місяців. Посилання з молодих сайтів мають менше ваги, ніж посилання з старіших ресурсів, так само як молоді сайти (1-3) місяця отримали високий ТИЦ або PR дуже швидко можуть їх і втратити (через продаж посилань наприклад).
5) Кількість сторінок в індексі. Дуже важливий фактор - чим більше у сайту донора сторінок в індексі, тим краще. Бажано, що б сторінок в індексі пошуковиків було не менше 1000.
6) Відвідуваність сайту. Так як ми купуємо посилання виключно з якісних ресурсів, то потрібно звертати увагу не тільки на ТИЦ і PR, а так само і на відвідуваність, так як саме відвідуваність - основний показник якості сайту. Раджу купувати посилання тільки з сайтів, відвідуваність яких не менше 300-500 хостів на добу. Якщо у сайта донора велика кількість сторінок в індексі, але маленька відвідуваність, то це говорить про те, що якість сторінок залишає бажати кращого, а отже посилання з такого сайту особливої ваги не має.
7) ТИЦ і PR. Ну тут все залежить від вищеперелічених критеріїв якості сайту. Посилання з сайту, що має ТИЦ 30 може дати більше користі, ніж посилання з не дуже якісного сайту, що має показник ТІЦ 150. Особисто я зазвичай купую посилання з сайтів, що мають ТІЦ 100-1000, і так же розбавляю кількість посилань посиланнями з сайтів з ТІЦ 10-30.
На цьому мабуть закінчу свою невелику статтю, сподіваюся вона була для Вас корисною, і тепер Ви зможете відрізнити ГС який торгує посиланнями від нормального сайту.