Проблеми з MIM

Тема в разделе 'Webmoney', создана пользователем Matis, 17 мар 2014.

Статус темы:
Закрыта.
  1. Matis
    TopicStarter Overlay
    Оффлайн

    Matis Любопытный Пользователь

    Регистрация:
    12.03.14
    Сообщения:
    41
    Симпатии:
    4
    Не секрет що сервіс MIM служить на даний момент єдиним сервісом котрий безпосередньо виводить кошти і дуже пов'язаний з Укргарантом. Коли дали відмову в обслуговуванні Арбітраж запропонував єдиний вихід це вивести через цей сервіс. Для мене відкрили перший спосіб на необмежену кількість часу і завжди в загальному він є, спеціально для цього щоб вивести першим способом (на поточний рахунок в банку на фіз. особу) я пішов в Приват і створив рахунок, і ось я посилаю першу тисячу на виведення і чекаю. Чекав довго, ще з 7 березня, тобто через 10 днів кажись кошти повинні були прийти, всі справи.
    Термін зарахування платежу написано до трьох днів, важливо банківських. Ну я почекав рівно три банківських дня, і на четвертий написав так і так кошти не прийшли, мені відповіли що кожен банк по різному зараховує кошти на рахунок. Поговорив з саппортом, сказали не більше двох днів йде зарахування на рахунок. І ось пройшло вже достатньо часу, начебто кошти повинні дійти були і зарахуватися, але грошей немає. МІМ відповідає, що кошти відправлені і вони не в курсі де вони могли застрягти. Приват відповідає що вони не надходили навіть в ПриватБанк не те щоб зарахували на рахунок. Як мені бути? Як мені вивести велику суму якщо от така виходить ситуація.
    МІМ порадив роздрукувати квитанцію ну і я завтра піду в ПриватБанк з нею, чесно не знаю що вони навіть зроблять. Може хтось стикався з цим? Мені потрібно велику суму вивести а пробна тисяча навіть не дійшла до місця призначення.
  2. Matis
    TopicStarter Overlay
    Оффлайн

    Matis Любопытный Пользователь

    Регистрация:
    12.03.14
    Сообщения:
    41
    Симпатии:
    4
    Ви мені можете люди допомогти чи ні? таке відчуття що тут ніхто не в курсі взагалі про те що я пишу. Сьогодні ходив в ПриватБанк, сказали коштів не надходило телефонуйте Імекс Банку (відправнику коштів) у відповідь питають звідки відправляли кошти, ну я кажу що через сервіс мим.ком.юа в онлайні. Кажуть ми не знаємо жодних мім звідки відправляли кошти. Передзвонював два рази і весь час питали звідки відправляли коштів або хто відправник. На квитанції зазначено, що відправник просто банк але їм на це наплювати як-то твердять звідки відправляли кошти і все. Зрештою дівчина на тому кінці дроту сказала що не грубіть (коли я вже трохи не вийшов з себе). І прозвучала цікава фраза, з вами зв'яжеться наша служба безпеки ми з вами по-іншому тоді поговоримо, і сказала, що мій номер в блек аркуші вже і поклала трубку.
    МІМ мовчить, грошей немає, імексбанк кидалово просте.
  3. WebBiz
    Оффлайн

    WebBiz Вождь Команда форума Администратор

    Регистрация:
    11.03.14
    Сообщения:
    1.287
    Симпатии:
    178
    Пол:
    Мужской
    Я думаю, что ни один ни другой банк - тут ни причем. Это скорее всего, эти товарищи с Мима что-то крутят. Все вопросы задавайте им.
  4. WebBiz
    Оффлайн

    WebBiz Вождь Команда форума Администратор

    Регистрация:
    11.03.14
    Сообщения:
    1.287
    Симпатии:
    178
    Пол:
    Мужской
    Можете вывести через WMU гаранта. Появилась информация, что уже работает.
    --- Добавлено, 20 июн 2014--- Дата первого сообщения: 17 мар 2014 ---
    Сервіс mim припинив свою роботу. Ось інформація із сайту:
    17-2014_02.jpg
    Тему закриваю.
Статус темы:
Закрыта.

Поделиться этой страницей

Просматривают тему (Пользователей: 0, Гостей: 0)