Проблеми з MIM

Статус
Закрыто для дальнейших ответов.

Matis

Любопытный
Пользователь
Регистрация
12/3/14
Сообщения
41
Симпатии
4
Возраст
30
#1
Не секрет що сервіс MIM служить на даний момент єдиним сервісом котрий безпосередньо виводить кошти і дуже пов'язаний з Укргарантом. Коли дали відмову в обслуговуванні Арбітраж запропонував єдиний вихід це вивести через цей сервіс. Для мене відкрили перший спосіб на необмежену кількість часу і завжди в загальному він є, спеціально для цього щоб вивести першим способом (на поточний рахунок в банку на фіз. особу) я пішов в Приват і створив рахунок, і ось я посилаю першу тисячу на виведення і чекаю. Чекав довго, ще з 7 березня, тобто через 10 днів кажись кошти повинні були прийти, всі справи.
Термін зарахування платежу написано до трьох днів, важливо банківських. Ну я почекав рівно три банківських дня, і на четвертий написав так і так кошти не прийшли, мені відповіли що кожен банк по різному зараховує кошти на рахунок. Поговорив з саппортом, сказали не більше двох днів йде зарахування на рахунок. І ось пройшло вже достатньо часу, начебто кошти повинні дійти були і зарахуватися, але грошей немає. МІМ відповідає, що кошти відправлені і вони не в курсі де вони могли застрягти. Приват відповідає що вони не надходили навіть в ПриватБанк не те щоб зарахували на рахунок. Як мені бути? Як мені вивести велику суму якщо от така виходить ситуація.
МІМ порадив роздрукувати квитанцію ну і я завтра піду в ПриватБанк з нею, чесно не знаю що вони навіть зроблять. Може хтось стикався з цим? Мені потрібно велику суму вивести а пробна тисяча навіть не дійшла до місця призначення.
 

Matis

Любопытный
Пользователь
Регистрация
12/3/14
Сообщения
41
Симпатии
4
Возраст
30
#2
Ви мені можете люди допомогти чи ні? таке відчуття що тут ніхто не в курсі взагалі про те що я пишу. Сьогодні ходив в ПриватБанк, сказали коштів не надходило телефонуйте Імекс Банку (відправнику коштів) у відповідь питають звідки відправляли кошти, ну я кажу що через сервіс мим.ком.юа в онлайні. Кажуть ми не знаємо жодних мім звідки відправляли кошти. Передзвонював два рази і весь час питали звідки відправляли коштів або хто відправник. На квитанції зазначено, що відправник просто банк але їм на це наплювати як-то твердять звідки відправляли кошти і все. Зрештою дівчина на тому кінці дроту сказала що не грубіть (коли я вже трохи не вийшов з себе). І прозвучала цікава фраза, з вами зв'яжеться наша служба безпеки ми з вами по-іншому тоді поговоримо, і сказала, що мій номер в блек аркуші вже і поклала трубку.
МІМ мовчить, грошей немає, імексбанк кидалово просте.
 

WebBiz

Вождь
Член команды
Администратор
Регистрация
11/3/14
Сообщения
1.297
Симпатии
178
Возраст
27
#3
Я думаю, что ни один ни другой банк - тут ни причем. Это скорее всего, эти товарищи с Мима что-то крутят. Все вопросы задавайте им.
 

WebBiz

Вождь
Член команды
Администратор
Регистрация
11/3/14
Сообщения
1.297
Симпатии
178
Возраст
27
#4
Можете вывести через WMU гаранта. Появилась информация, что уже работает.[DOUBLEPOST=1403266722,1395075108][/DOUBLEPOST]Сервіс mim припинив свою роботу. Ось інформація із сайту:
17-2014_02.jpg

Тему закриваю.
 
Статус
Закрыто для дальнейших ответов.