Просування в instagram: як безкоштовно розкрутити акаунт

  • Автор теми Neron
  • Дата створення
Neron

Neron

Пользователи
Реєстрація
12.04.2014
Повідомлення
384
Репутація
24
Вік
33
Інструкція по самостійному і безкоштовному просуванню в інстаграм:

1. Оприділіть цільову аудиторію.

Головне при розкручуванні в інстаграмі - це не загальна кількість передплатників, а кількість цільових, активних передплатників, які, якщо не зараз, то в майбутньому зможуть перетворитися в клієнтів. Для того, щоб залучати в акаунт потенційних покупців потрібно знати «хто вони». Власне, саме просування, починається зі складання портрета цільової аудиторії. У нього входять такі параметри: стать, вік, середній рівень доходу, місце проживання та інтереси. Після того як ви зрозумієте хто ваша цільова аудиторія, потрібно просто її знайти. За великим рахунком, все просування в інстаграм складається з умінь знаходити цільову аудиторію і давати їй, те, чого вона хоче.

2. Виберіть модель просування.
Найчастіше можна побачити акаунти, в яких фотографії робіт чергуються з особистими фотографіями, а також з картинками з інтернету. У цьому випадку, розраховувати на регулярний, стабільний потік клієнтів з інстаграм немає сенсу. А вдаватися до якихось методів просування такого аккаунту - це порожня трата часу і грошей.
Всього існує чотири моделі просування аккаунту:
  • Магазин - найпоширеніший вид комерційних акаунтів. У такому акаунті ви розповідаєте про Ваші послуги або товари і в цілому про компанію. Зайшовши в такий аккаунт відразу стає зрозуміло, що ви щось продаєте, тому, на такі акаунти підписуються тільки готові до покупки користувачі. Підходить для простих і зрозумілих товарів (манікюр, нарощування вій, популярні товари)
  • Паблік або ЗМІ - цей формат підійде для складних товарів і послуг, а також інфо-бізнесу. У цьому випадку створюється аккаунт, на тему близьку до просуваємого продукту, і розповідається в загальному про цю сферу. Люди тут менш готові до покупки, і ваше завдання їх підготувати і «розігріти». Одна з переваг такого формату, це те, що людині простіше зважитися підписатися на аккаунт, так як віна розуміє, що їй не будуть нічого «впарювати», а також, те що ви отримаєте лояльну аудиторію. Заробляєте ви тоді, коли розміщуєте комерційні, продающі пости.
  • Особистий блог - підійде для юристів, адвокатів, психологів. Тут також потрібно розміщувати корисний і цікавий користувачам контент. Можна проводити безкоштовні консультації прямо в коментарях. Такий формат дозволить вам показати свою компетентність в тому чи іншому питанні і заслужити репутацію експерта. [Larangsovet]
  • Insta-Лендінги - тут, як то кажуть краще один раз побачити, ніж сто разів почути [landingpage_webstudio]
3. Підготуйте якісний контент

Запорука успіху будь-якого облікового запису - це якісний, цікавий і унікальний контент. І тут, звичайно ж, доведеться постаратися. На даний момент в інстаграм величезний дефіцит хороших і цікавих постів. І той, хто дає людям користь, миттєво стає популярним.
Контент складається з 2 складових: фотографії і тексти. Фотографії повинні виглядати красиво, дорого і якісно. Instagram - це перш за все образи. Людям подобається дивитися на щось гарне, тому, підходите до своїх фотографій відповідально. Як правило, рідко буває можливість зробити якісний знімок на телефон. І тут можна і потрібно вдаватися до спеціальних програм для обробки фотографій прямо на телефоні. Я рекомендую PicsArt. Тут є все, щоб з простих фото робити вражаючі твори мистецтва.
Друга частина це самі пости. Пишіть цікаві і корисні передплатникам статті. Проводьте опитування і голосування. Спілкуйтеся з аудиторією. Можна завести в акаунті рубрику «відповіді на питання».
Ось вам кілька ідей для публікацій: власне фото і відео, фото і відео продукту/послуги, офіс і життя всередині офісу, виробництво та шлях продукту до клієнта, ваші співробітники в офісі і поза його стінами, ваші клієнти з вашим продуктом/послугою/вами, відгуки клієнтів і результати від використання продукту/послуги, цікаві і гарні знімки вулиць/міст/країн в яких ви працюєте, ваші магазини, секрети внутрішньої кухні, життя вашої команди, ваші заходи і заходи які ви відвідуєте, ваші подорожі і подорожі вашої команди, гумористичний контент, пізнавальний і корисний контент, ваші перемоги і нагороди, авторський контент ваших клієнтів з вашим продуктом/послугою.
Як правило, контент готується заздалегідь і оформляється у вигляді контент-плану, складеного, як мінімум на тиждень вперед. Потім пости заносяться в сервіси для автопостингу (автоматичного розміщення публікацій в акаунті) такі наприклад як Onlypult. Кращий час для публікацій: вранці з 8 до 9, вдень в обід з 13 до 14 і ввечері після 19. Але, насправді, часто все дуже індивідуально і час публікацій потрібно тестувати самостійно для вашої цільової аудиторії.

4. Методи просування
Массфоловінг і масслайкінг


Массфоловінг - відправлення запитів на підписку, по Вашій цільовій аудиторії.
Масслайкінг - розстановка лайків постам акаунтів з Вашої цільової аудиторії.
Найпопулярніший і простий спосіб розкрутки акаунтів. Буває автоматизованим - за допомогою програм і сервісів і ручним. Тут ключовим моментом є цільова аудиторія. Як правило, ні програми ні сервіси не дають можливості строго і чітко виділяти потрібних нам і, що не менш важливо, реальних людей. Тому розкрию один надійний спосіб як за допомогою найдешевшого способу розкрутки залучити в акаунт живих користувачів.
Потрібно знайти групу потрібної тематики в Вконтакте, виділити вікові, статеві та територіальні параметри серед аудиторії і «Спарсити» їх інстаграм-акаунти за допомогою спеціальної програми. Їх насправді безліч. Одна з найпопулярніших це Vkbot.
Потім ви завантажуєте ці акаунти в сервіс для массфоловінгу і запускаєте завдання. Є багато сервісів для массфоловінгу, їх ви зможете знайти самостійно.

Головне - пам'ятайте про безпеку: не перевищуйте ліміту в 250 відправлених запитів в день; при досягненні числа підписок в 7500 зупиняйте завдання і запускайте відписки. Недотримання цих правил загрожує баном. Також, на нових акаунтах в перші 3 тижні нічого не можна автоматизувати. Це також загрожує Вам баном. Тільки ручний фолловінг і розміщення постів.

Реклама в спільнотах і у лідерів думок

Найефективніший і що, чимало важливо, легальний і швидкий спосіб залучити велику кількість передплатників і запустити продажі. Потрібно ретельно підбирати акаунти зі своєю цільовою адиторією. Для цього можна скористатися сервісами і біржами реклами. Наприклад Iconosquare і Spellfeed. Складіть список з 100 акаунтів, де є Ваша цільова аудиторія. Створіть пост і починайте розміщувати з найдешевшої спільноти, поступово переходячи до більш дорогої і масової, і постійно змінюючи рекламне оголошення. Це дозволить Вам поступово зрозуміти: який рекламний пост більш ефективний і заощадить вам багато грошей. Таким чином, купуючи найдорожчий пост, ви отримаєте максимально більшу кількість передплатників і за мінімальну ціну в перерахунку на 1 клієнта.

Створення донорських акаунтів

Цей спосіб просування аккаунту можна віднести до «сірих». Зводиться він до наступного: створюється 5-10 або більше акаунтів в суміжних з вашим основним обліковим записом тематиками. Акаунти наповнюються фотографіями (різними!) І кожне фото супроводжується підписом «Ще більше красивих фото в моєму основному акаунті, або чимось на зразок цього. Головне не забудьте вказати посилання. Таким чином, зацікавлені користувачі будуть переходити по посиланню на ваш основний аккаунт. Розкручуються донорські акаунти звичайним массфоловінгом за цільовою аудиторією. Цей спосіб не дасть Вам багато передплатників: в середньому 5-10 в день, але дозволить безпечно отримати «гарячих» передплатників, так як вони переходять самостійно здійснюючи дію, а значить ви їм вже цікаві. Головне не розміщуйте посилання на основний рахунок у профілі донорського аккаунту. Інакше, якщо донора заблокують, то ви, разом з ним втратите і основний аккаунт.

Про хештеги

Про ефективність хештегів говорити складно. Немає ніяких даних, які дозволяють з точністю сказати, що хештеги можуть залучити цільову аудиторію. Але зате з упевненістю можна сказати, що використання найпопулярніших хештегів приведе до вас в акаунт нецільову аудиторію. Єдине, про що варто подумати, так це про створення свого власного хештегу, який дозволить вам відслідковувати саме ваші пости. Також, можливо, при підборі цільової аудиторії з певним місцем проживання, варто використовувати територіальні хештеги. Наприклад для Харкова це будуть: #Харків #Харьковфорум (місцевий сайт) #Харьков і т.п.

Таргетована реклама в Instagram


Таргетирована реклама налаштовується і працює за тим же принципом, що в Вконтакті або Facebook: вибираєте потрібну аудиторію, створюєте оголошення та запускаєте рекламу. Всі настройки відбуваються через особистий кабінет рекламодавця ваше профілі в Facebook. Реклама буде відображатися у стрічці користувача у вигляді звичайних постів користувачів, але з 1 принциповою відмінністю: розміщуючи свій пост в інстаграм - ви не можете вставити активне посилання, а при налаштуванні таргетованої реклами - у вас є така можливість. Посилання буде відображатися у вигляді кнопки, текст якої ви можете підібрати самостійно. При налаштуванні таргетованої реклами не варто занадто звужувати цільову аудиторію. Російськомовних користувачів в інстаграм не так багато як вконтакті, та й сама реклама показується набагато рідше. Якщо є завдання залучити трафік на сайт - використовуйте Insta-Лендінги. Розділіть цільову аудиторію на сегменти: за статтю, віком, місцем проживання, інтересам і т.д. Це дозволить виявити найбільш зацікавлену в продукті аудиторію і заощадить Вам гроші. Використовуйте схожу аудиторію (looklike) - Ця установка дозволяє сильно розширити аудиторію показу вашої реклами. Запускайте рекламу в відео форматі. Використовуйте текст на зображенні, із закликами до дії.

Чим небезпечні накрутки підписників і як їх вичислити:

Накручування підписників і лайків досить поширена практика, але може мати ряд неприємних наслідків. Наприклад, Ваш аккаунт можуть виключити із загального пошуку, тим самим ви втрачаєте органічний приплив передплатників. Крім того, накручений аккаунт видно відразу по диспропорції між кількістю лайків і передплатників. Середня кількість лайків в Instagram приблизно дорівнює 4% від загальної кількості переглядів, можливі, звичайно, відхилення в залежності від вмісту поста, але в цілому, пропорція повинна дотримуватися. На накручених акаунтах, зазвичай кількість лайків менше «нормального» в 5-10 разів.
Ще один із способів перевірити накручені лайки - це сервіс Labelup. Там є функціонал який визначає від кого, в більшості своїй ставляться лайки: від передплатників аккаунту або від сторонніх користувачів. Як правило, накрутити і лайки і підписки від одних і тих же людей просто неможливо. Тому, цей показник не може нам сказати всю правду про реальну активность в обліковому записі.
Знати реальну активність в акаунті важливо при покупці в ньому рекламних постів.

Яких варто чекати результатів

При дотриманні перерахованих вище умов, відповідальний підхід до роботи перших клієнтів ви отримаєте вже в перший тиждень просування, навіть на абсолютно порожньому акаунті, і навіть, можливо, в перші ж години! Інстаграм, на сьогоднішній день найперспективніший, малодосліджений і абсолютно вільний канал для просування вашого бізнесу, але при цьому стрімко набирає обертів. Тому, виграє той, хто встигне застрибнути в уже відправляючий поїзд. Поспішайте!
 
Ого, як усе красиво і ясно розписано! Мені лише не вистачає суперового інтернету, щоб розкрутити свій аккаунт, адже сидячи в інтернеті з телефону, так, як описано вище робити трохи не зручно. ..
 
В Instagram на даний момент судячи з всього є якась "дира", яка дозволяє накручувати "лайки" на фото абсолютно безкоштовно за допомогою сервісів на подобі zemno.ru. Тільки не забувайте ставити хеш теги при публікації - вони допоможуть вийти в ТОП вашим фоткам.
 
Спасибо за информацию. Давно подумывала над тем. чтобы раскрутить свой аккаунт в инстаграм, но все как-то то руки не доходили, то знаний не хватало. О тегах я вообще по правде говоря даже не особо задумывалась, теперь понимаю, что теги играют чуть ли не главную роль в раскручивании аккаунта.
 
Спасибо за информацию. Давно подумывала над тем. чтобы раскрутить свой аккаунт в инстаграм, но все как-то то руки не доходили, то знаний не хватало. О тегах я вообще по правде говоря даже не особо задумывалась, теперь понимаю, что теги играют чуть ли не главную роль в раскручивании аккаунта.

Насчёт тегов тоже есть загвоздка - не переусердствовать. У Инстаграма есть ограничения (не помню, сколько именно) по их количеству. Да и одно-два предложения на фоне огромного количества тегов будут смотреться непривлекательно. Поэтому всего должно быть в меру: и теста, и тегов
 
Назад
Зверху