Semenova
Новичок
- Реєстрація
- 12.04.2015
- Повідомлення
- 1
- Репутація
- 0
- Вік
- 39
Надумали відкрити свій інтернет-магазин, але зіткнулися з проблемою - тематика. Так які товари найкраще продаються в інтернеті? Яка ніша більш прибуткова? Виходячи зі статистики, найбільш затребуваними категоріями товарів є:
- Мобільні телефони, смартфони, планшети. Дуже рентабельний вид товару - самі по собі вони досить маленькі і компактні. Вікова аудиторія орієнтовно від 10 до 50 років. Відмінне співвідношення ваги та ціни товару. Для прикладу можна порівняти ціну пральної машини і ціну смартфона - ціна приблизно однакова, а різниця в доставці просто величезна.
- Комп'ютери, ноутбуки/нетбуки, системні блоки, комплектуючі. Відмінний варіант для інтернет-торгівлі. Ноутбук є закінченою і повністю налаштованою збіркою компонентів. Покупець у підсумку отримує саме те, що хотів. Ноутбуки також малогабаритні і мають, як правило, малу вага - це важливо в питанні доставки. Ціни на ноутбуки дозволяють з легкістю перекрити витрати. Комплектуючі для комп'ютерів - це теж досить широкий ринок, який не стоїть на місці і постійно змінюється.
- Книги та електронні носії інформації. Даний вид торгівлі в інтернеті дозволяє продавати різну літературу по каталогу. Це практично безпрограшний варіант: низькі ціни, малі габарити, популярність і величезний споживчий ринок. Один великий мінус в даній ніші - велика конкуренція.
- Побутова техніка великих розмірів. Найбільший недолік цієї ніші - це подальше гарантійне обслуговування після продажу товару. У популярних інтернет-магазинів є свої власні сервісні центри, які самі ремонтують поламану техніку. Якщо свій сервісний центр не передбачений, то, в кожному разі, поламана техніка відправляється в сервісний центр самого виробника.
- Побутова техніка невеликих розмірів. У даній ніші є і товари середньої ціни. Ринок дрібної побутової техніки на сьогоднішній день доступний і затребуваний. На відміну від великої побутової техніки, ці товари мають відносно невеликі габарити, що дуже позитивно позначається на доставці.
- Одяг. Основна аудиторія - це жінки. Працює в основному відома торгова марка, низькі ціни, а також якісні фотографії товару. Відсутність складнощів доставки товару є величезним плюсом даної ніші. Ще однією причиною зайнятися саме такою торгівлею є відсутність гарантійного обслуговування. Відомі бренди, якісні фото, зручна навігація в інтернет-магазині дозволять серйозно збільшити продажі.
- Парфуми. Має приблизно ті ж плюси: малі габарити, невелику вагу, хороші ціни. Однак є й істотний недолік цієї інтернет-торгівлі - парфумерію найчастіше вибирають по запаху, що дистанційно зробити неможливо.
- Декоративні товари (ручні вироби, сувеніри, біжутерія, а також картини і т. Д.). Істотний плюс - немає необхідності так щільно конкурувати з іншими інтернет-магазинами. Мінусом даної категорії товарів є мала аудиторія.