Всім, хто хоче відкрити інтернет магазин (ІМ) або вже його відкрив...

  • Автор теми corpse
  • Дата створення
corpse

corpse

Новичок
Реєстрація
28.09.2014
Повідомлення
4
Репутація
0
Вік
38
Я бачила тут безліч тем з 0-3 відповідями з приводу Інтернет - магазинів. Відповідати на них все просто немає можливості.
І я вирішила поділитися кількома простими порадами щодо організації роботи Інтернет - магазину. Не технічні рекомендації, «який двигун вибрати» або «скільки платити кур'єру», а практичні поради, як збільшити прибуток Інтернет - магазину, з мінімальними вкладеннями.

Тому перша порада для тих, хто хоче зробити свій Інтернет-магазин успішним - не лінуватися, і спочатку знайти максимум інформації самостійно. І тільки потім вже створювати теми з питаннями.

Один з найважливіших показників є сервіс. Часто він навіть важливіший, ніж якість товару. Забезпечити хороший сервіс зовсім не вимагає багато матеріальних витрат, а ось прибуток піднімає у багато разів.
Я не раз спостерігала за конкурентами і бачила, які величезні кошти вони вкладають в рекламу та розкрутку. І при цьому сервіс просто на нульовому рівні.

Що таке хороший сервіс?

1. Оформлення Інтернет - магазину:
Чим краще, тим простіше.
Обов'язково має бути присутній докладний опис кожного товару.
Розділи «ФАК» і «Як зробити замовлення?» теж дуже важливі. Відвідувачі повинні отримати максимум інформації про вашу компанію вже на сайті.

2. Підтримка.
Оперативно відповідати на запитання по пошті, icq та ін. Це не так вже і важко. А питання, які залишаються без відповіді тижнями, навряд чи змусять покупця що-небудь замовити.
Обов'язково дзвонити покупцям. Як показує практика, e-mail може бути написаний з помилкою, або переповнений, або користувач взагалі не вміє ним користуватися. Дзвінок допоможе уточнити, чи все правильно в замовленні, і клієнт буде спокійний, що він прийнятий.

3. Доставка.
Оголошуйте тільки такі терміни доставки, які ви можете виконати. Рамки мають бути чіткими, не «від 2 днів».
Максимально детально описуйте всі умови і терміни доставки, щоб після прочитання цього розділу, у користувачів не залишалося більше питань.

4. Спірні ситуації.
Клієнти обов'язково рано чи пізно будуть чимось незадоволені. Ситуації бувають різні. Але якщо ви розумієте, що, поступившись клієнту, ви втратите зовсім не багато, то краще поступитися.
Це може бути брак або заміна товару, наприклад.
Незадоволений клієнт, чиї «капризи» були задоволені, стане відданішим будь-якого постійного клієнта.

5. Допомога з будь-якої ситуації.
Ви повинні прагнути допомогти вашим клієнтам в будь-якій ситуації. Наприклад, вам телефонують і запитують наявність товару на складі, і він відсутній. Візьміть у клієнта контактні дані і обов'язково зв'яжіться з ним, як тільки позиція надійде на склад. Це буде зайве нагадування про вас, а клієнт запам'ятає ваш магазин, навіть якщо на той момент йому вже не буде потрібний товар.
По своєму досвіду можу сказати, що клієнти дуже люблять, коли їм дзвонять і повідомляють про надходження товару, навіть якщо заявка була зроблена місяць тому. Їм приємна Ваша увага, і як правило, вони роблять нове замовлення або приїжджають в магазин (якщо він є, звичайно) через кілька днів після дзвінка.

6. Кур'єри.
Дуже складний пункт, звичайно, але все ж треба постаратися підняти і цей момент на належний рівень.
Корпоративний одяг це ідеальний варіант, але його можуть дозволити собі лише великі компанії, тому, бажано ввести елементарний дрес - код: охайний одяг, чисте волосся тощо.
Також обов'язково навчити кур'єра користуватися картою/GPS. Ні в якому разі не дзвонити клієнту, щоб він пояснив, як до нього дістатися. Бути привітним і посміхатися :)
Як змусити кур'єра бути ввічливим? Заохочувати за кожен позитивний відгук від клієнта.

7. Увага.
Надсилайте всім клієнтам листівки на Новий Рік, 8 березня, і т.д. Тільки робіть це окремо від всього, тобто це має бути просто листівка з привітаннями, без всяких акцій і прайс-листів.

8. Не відкладайте.
Почніть прямо сьогодні і зараз вести роботи по поліпшення сервісу у вашому Інтернет - магазині. Ця інформація буде корисна, тільки якщо її використовувати, а не просто читати.
 
У мене питання з приводу документації, хотів би зробити для початку магазин, не реєструючись юр особою, а просто від себе!
 
Никита, Будь-яка людина, що займається підприємницькою діяльністю, зобов'язанf зареєструватися в податковій як ПП або юр. особа. Без обговорень. Без шпарин. Ви можете спробувати займатися торгівлею без реєстрації виключно на свій страх і ризик, усвідомлюючи, що порушуєте законодавство.

Є ще варіант: знайдіть діючого ПП або юр. особу, яка погодилася б взяти участь у вашому експерименті. Попереджаю:
1. Це накладно, оскільки людям доведеться платити якісь податки, бухгалтерам морочитися з новим видом діяльності...
2. Це ризиковано, тому що у випадку успіху, ваш бізнес може залишитися іншому
3. Це неправильно, тому що ви не зможете одноосібно керувати вашим бізнесом

Реєстрація ПП займає дуже мало часу і не дорого все це коштує.
 
Поділюся своїм скромним досвідом:
мій ІМ у січні дав прибутків близько 5000 у.о.
Вкладення: ящик пива на створення, і близько 100 у.о. в місяць на директ.
Ні дизайну, ні сервісів, ні служб.
Єдина відрада - товари відомі, але конкурентів немає. Практично всі дифіцит. Ціну формую на свій розсуд.
Розмова з замовниками зазвичай починається з фрази: "Невже у Вас ЦЕ є"? Далі готові на все, що б отримати.

На мою думку, треба використовувати теорію "Довгого хвоста". Є багато товарів, які не є масовими, і не продаються скрізь, але в той же час попит на них є.
Щоб не бути голослівним, наведу приклад:
Відомий пам'ятник Російської літератури "Повість про Зосима і Савватія" В 1986 році видання Книга зробила з нього аналітичну роботу, і повне факсиміле. Тираж був всього 2000 примірників, а для істориків і філологів це дуже потрібна річ.
У Рунеті скільки Ви не шукайте, все одно в наявність є тільки у мене.
Якщо Вам потрібна ця книга, питання по сервісі будуть?
 
Також підпункт:
Ви подолали лише частину справи, ви створили Інтернет магазин!
Тепер виникає питання: «Як розповісти всьому світу про існування вашого Інтернет-магазину?! Правильно, потрібна розкрутка і оптимізація сайту в популярних пошукових системах, таких як Google, Яндекс, Rambler».
Це одна з найбільш складних і дорогих операцій, якою ви самі не завжди зможете зайнятися без знань SEO. Для цього рекомендую вам знайти хороших і професійних Seoшніков.
Не шкодуйте грошей на рекламу, тим більше на рекламу в Інтернеті.
Вже не раз доведено, що Інтернет-реклама-це один з кращих, ефективних та якісних видів реклами.
Не шкодуйте, грошей на просування вашого ресурсу, бо без вкладень не буде і результату.
 
Вопрос такой: готовим к запуску локальный (т.е. направленный на 1 город) магазин детских товаров, в т.ч. таких, которые в нашем городе пока не продаются и мало известны, при этом очень популярны в Киеве (например, беговелы). Магазин на движке Simpla. Население города около 600 тыс., основные конкуренты в оффлайне - детские сетевые гипермаркеты. Мы в оффлайне делаем пункт выдачи+шоу-рум крохотный (18 кв.м).
Вопром: как грамотно выстроить рекламную кампанию на старте? Примерный бюджет? Каналы продвижения? Пока есть группа вконтакте 500+ человек, привлекаем сами из тематических групп, к сме-шникам не обращались, т.к. они не гарантируют целевую аудиторию, а обещают натащить просто людей со всей страны, нам это ни к чему...
 
Добрий вечір всім!
давно замислююсь про відкриття онлайн магазину.
є кілька питань,
по-перше товар який я збираюся продовати впринципі великої конкуренції не має тому що сам по собі представляє сувенірну продукцію, цю продукцію я не виробляю. а тільки знаю приблизних замовників (тобіш буду займатися перепродажем)
багато хто так роблять, і хотілося б запитати як ви спілкуєтеся з цими самими замовниками? яким чином організацію можна розкрутити дати прайс лист, зображення тієї самої продукції, не оповещаючи їх що я буду продовати їх товар через інтернет (авторських прав не порушуючи) - товар практично штучний.
по-друге відкриваючи пп, саме з таким ухилом, я зіткнуся з якими проблемами? чи потрібно мені буде готувати звітну документацію, податки, і тд?якщо хто знає поясніть плз!
По третє, що якщо товар буде продоватися таким чином, людина заходить на сайт - бачить товар - робить замовлення - бачить банківський рахунок, і як і куди потрібно перерахувати суму, йде платить в ощадкасу - я отримую повідомлення про те, що гроші на рахунку, і відправляю йому поштою, на його ім'я, він отримує товар сам на пошті без кур'єра, чи можна так?
Реально оптимізувати сайт під одну людину,
В планах тільки вкладення грошей в сам товар, а так само в розкрутку сайту, хостинг.
Сайт зроблю сам (а точніше допоможуть так що вкладень у цю сферу не вимагає)
Якщо є помилки в чомусь, то поправте.
Дякую!
 
В ПП мене запитують: що таке "довгий хвіст". Щоб кожному окремо не розповідати, постараюся відповісти в цій темі, більш детально.

"Довгий хвіст" - термін з'явився завдяки графіку затребуваності товарів у певних нішах. Зліва найтоповіші, які користуються популярністю, і далі за зменшенням. Великі компанії займаються саме топовими позиціями, відрубуючи хвіст з певного етапу (наприклад менше 1000 покупок в місяць). Але обсяг "хвоста" у грошовому еквіваленті не менший ніж у топу, хоча незрівнянно більший асортимент. Наприклад 10 перших позицій за обсягом продажів можуть бути рівними сотні наступних, для гіпермаркетів вони малоцікаві (склади, логістика, тощо), і чим далі "хвіст" тим менше запитів на товари. АЛЕ ЦЕ НЕ ОЗНАЧАЄ ЩО ЇХ НЕМАЄ!

Тепер приклад:
Я особисто займаюся торгівлею книгами через інтернет. Зайшовши в будь-який магазин, Ви знайдете тисячі книг, але далеко не всі. Якщо Ви шукаєте щось конкретне, а тим більше, що це вже не в накладі, то швидше за все будете шукати в інтернеті. Можу запевнити що книжкові гіпермаркети не займаються виданнями 90-Х років, вони живуть на новинках.
Ось на цих "непопулярних" у магнатів виданнях я будую бізнес. Книги які в яндексі запитуються 100 раз в місяць популярними вважати складно, АЛЕ ЇХ ПИТАЮТЬ! А самі розумієте вартість контексту в таких випадках грошова (я в більшості випадків один я даю оголошення)))))
А ось тепер уявіть, що книга, яка Вам дуже потрібна, є тільки в одному інтернет-магазині (У мене більше ста книг, що продаються тільки в мене). Це і є довгий хвіст.

По відвідуваності:
Я слабо розумію коли люди говорять про співвідношення між кількістю кліків і замовленнями. Що таке 3 замовлення на день - незрозуміло. Більш конкретно треба говорити про місячні оберти. Якщо у людини в день 10 замовлень устілок - це одне, якщо одна промислова турбіна в місяць - це інше. Мені здається торгуючи, турбінами, 100 відвідувачів в місяць і одне замовлення - дуже добре.

Знайти свою нішу далеко не просто, 90% роботи виконується в реалі. Це і освіта, і досвід, і знайомства. Лізти в тему яку не розумієш, а просто тому, що хтось сказав, що це вигідно - нерозумно. У мене багато друзів йшли цим шляхом, і створювали ресурси для свого хобі, і через якийсь час починали отримувати з них гроші (хоча розвивали не заради грошей, а для задоволення). До речі мій магазин виріс з простої сторінки де я викладав фото книг для обміну, а вже потім народ став просити продати їх. Був час, коли по кілька замовлень в день пішло, і це виявилося малоефективним, багато сил йшло на копійчані замовлення.
Зараз оптимально вважаю не більше одного замовлення в день, але сума не менше 2 000 грн. Тим більше з'явилися постійні клієнти, для яких формуємо бібліотеки, як показала практика, 5 постійних клієнтів на антикварку, приносять більше ніж всі відвідувачі разом узяті (але от їх і треба ловити).
 
Мой ИМ почти готов, но я зашла в тупик почти перед самым запуском. Для понимания - я физ. лицо. Платежные шлюзы требуют (а еще Яндекс очень любит), чтобы на сайте ИМ были досконально указаны все возможные контакты: телефоны, адреса, режим работы и т.д. Полезла смотреть стоимость номеров на 8-800 - так дорого(( Личный номер мобильного тоже ведь не укажешь. Офиса у меня тоже нет, какой адрес указывать? Домашний или фэйковый? Вот уже сутки думаю сижу..

Подскажите, как быть? Может кто знает номер 8-800 подешевле? Какой адрес указать?
 
Алина, Я думаю, что оптимальным вариантом будет поставить номер мобильного телефона (не личного), хотя больше вызывает доверия именно стационарный номер. Можно купить стационарный номер,п очти любого города, начиная с Киева (044), и они дешевле стоят, чем 0 800. Думаю, что адрес лучше указать домашний, вдруг кто-то захочет зайти к Вам в гости. А если вы укажите фейковый, то для клиента это будет очень подозрительно.
 
Підкажіть.
Ось багато говорять про те, що для старту бізнесу треба спочатку знайти постачальника, зав'язати контакт, потім почати продавати товар, і якщо торгівля піде вгору то можна зареєструватися як ПП і спокійно (легально) вести бізнес далі.
Власне питання, а як мені знайти постачальника і почати з ним працювати, якщо вони практично всі співпрацюють з тільки ПП, ТОВ.
 
gapon, Ви самі сказали:
якщо вони практично всі співпрацюють з тільки ПП, ТОВ.
Але я думаю, що завжди знайдется вихід з цієї ситуації. Є такі, що готові продавати і фіз. особам, без реєстрації в податковій, але це не великі компанії. Хоча для старту - я не бачу необхідності в тому, щоб багато закуповувати товару.
Та і реєстрація ПП - коштує досить дешево, але прийдеться платити податки від 600 грн. в місяць.
 
А как у вас с посещениями и продажами в Интернет-магазинах? В первую очередь, интересуют продажи телефонов. У меня дела совсем плохи: посещаемость упала в 5 раз ;), а продаж вообще нет. Это только у меня такая картина, или у всех?
 
А как у вас с посещениями и продажами в Интернет-магазинах? В первую очередь, интересуют продажи телефонов. У меня дела совсем плохи: посещаемость упала в 5 раз ;), а продаж вообще нет. Это только у меня такая картина, или у всех?
Такая ситуация не только у вас. Сами подумайте: за год гривна упала на 300 %, а зарплаты остались на прежнем уровне. Так как цена на электронику на 100 % зависит от курса доллара, соответственно приблизительно на столько и подорожали смартфоны, компьютеры и другая электроника.
 
А как у вас с посещениями и продажами в Интернет-магазинах? В первую очередь, интересуют продажи телефонов. У меня дела совсем плохи: посещаемость упала в 5 раз ;), а продаж вообще нет. Это только у меня такая картина, или у всех?
Да что говорить про интернет магазины. У меня в реальном магазине упала продажа. А у меня товар хозяйственно - бытового назначения. Который раньше был востребованный. А теперь приходят, только цены спрашивают, и обещают прийти, как только получат деньги.
 
Я подумывала открыть магазин онлайн, но почитала посты пользователей и передумала. Получается, что я не нуждаюсь в услугах курьера и не собираюсь нанимать персонал - так как работу выполняю сама, а покупатели будут получать свои заказы в виде ссылки для скачивания. И всё равно мне придётся зарегистрироваться в налоговой? Я в шоке!
 
iribra, А как вы думали? Какая разница кто будет продавать и как вы планируете доставлять товар. Вы собираетесь извлекать прибыль - значит нужно платить налоги. А, если собираетесь нанимать, еще персонал, то это уже совсем другой разговор.
 
iribra, А как вы думали? Какая разница кто будет продавать и как вы планируете доставлять товар. Вы собираетесь извлекать прибыль - значит нужно платить налоги. А, если собираетесь нанимать, еще персонал, то это уже совсем другой разговор.

Наверное, вы правы. Я пытаюсь зарабатывать и когда узнаю, что часть денег придётся куда-то отдать, это меня раздражает. Эмоции...
 
Сейчас у нас популярными стали интернет-магазины и все потихоньку переходят на покупки в них) Так что считаю что такой бизнес будет очень актуальный на сегодня, темболее что интернет магазин сейчас легко и просто открыть даже бесплатно zakupka.com/materials/how-to-open-ecommerce/ и вообще без затруднений! Хорошая торговая платформа и есть в таком деле залог успеха бизнеса!
 
Назад
Зверху