corpse
Новичок
- Реєстрація
- 28.09.2014
- Повідомлення
- 4
- Репутація
- 0
- Вік
- 39
Я бачила тут безліч тем з 0-3 відповідями з приводу Інтернет - магазинів. Відповідати на них все просто немає можливості.
І я вирішила поділитися кількома простими порадами щодо організації роботи Інтернет - магазину. Не технічні рекомендації, «який двигун вибрати» або «скільки платити кур'єру», а практичні поради, як збільшити прибуток Інтернет - магазину, з мінімальними вкладеннями.
Тому перша порада для тих, хто хоче зробити свій Інтернет-магазин успішним - не лінуватися, і спочатку знайти максимум інформації самостійно. І тільки потім вже створювати теми з питаннями.
Один з найважливіших показників є сервіс. Часто він навіть важливіший, ніж якість товару. Забезпечити хороший сервіс зовсім не вимагає багато матеріальних витрат, а ось прибуток піднімає у багато разів.
Я не раз спостерігала за конкурентами і бачила, які величезні кошти вони вкладають в рекламу та розкрутку. І при цьому сервіс просто на нульовому рівні.
Що таке хороший сервіс?
1. Оформлення Інтернет - магазину:
Чим краще, тим простіше.
Обов'язково має бути присутній докладний опис кожного товару.
Розділи «ФАК» і «Як зробити замовлення?» теж дуже важливі. Відвідувачі повинні отримати максимум інформації про вашу компанію вже на сайті.
2. Підтримка.
Оперативно відповідати на запитання по пошті, icq та ін. Це не так вже і важко. А питання, які залишаються без відповіді тижнями, навряд чи змусять покупця що-небудь замовити.
Обов'язково дзвонити покупцям. Як показує практика, e-mail може бути написаний з помилкою, або переповнений, або користувач взагалі не вміє ним користуватися. Дзвінок допоможе уточнити, чи все правильно в замовленні, і клієнт буде спокійний, що він прийнятий.
3. Доставка.
Оголошуйте тільки такі терміни доставки, які ви можете виконати. Рамки мають бути чіткими, не «від 2 днів».
Максимально детально описуйте всі умови і терміни доставки, щоб після прочитання цього розділу, у користувачів не залишалося більше питань.
4. Спірні ситуації.
Клієнти обов'язково рано чи пізно будуть чимось незадоволені. Ситуації бувають різні. Але якщо ви розумієте, що, поступившись клієнту, ви втратите зовсім не багато, то краще поступитися.
Це може бути брак або заміна товару, наприклад.
Незадоволений клієнт, чиї «капризи» були задоволені, стане відданішим будь-якого постійного клієнта.
5. Допомога з будь-якої ситуації.
Ви повинні прагнути допомогти вашим клієнтам в будь-якій ситуації. Наприклад, вам телефонують і запитують наявність товару на складі, і він відсутній. Візьміть у клієнта контактні дані і обов'язково зв'яжіться з ним, як тільки позиція надійде на склад. Це буде зайве нагадування про вас, а клієнт запам'ятає ваш магазин, навіть якщо на той момент йому вже не буде потрібний товар.
По своєму досвіду можу сказати, що клієнти дуже люблять, коли їм дзвонять і повідомляють про надходження товару, навіть якщо заявка була зроблена місяць тому. Їм приємна Ваша увага, і як правило, вони роблять нове замовлення або приїжджають в магазин (якщо він є, звичайно) через кілька днів після дзвінка.
6. Кур'єри.
Дуже складний пункт, звичайно, але все ж треба постаратися підняти і цей момент на належний рівень.
Корпоративний одяг це ідеальний варіант, але його можуть дозволити собі лише великі компанії, тому, бажано ввести елементарний дрес - код: охайний одяг, чисте волосся тощо.
Також обов'язково навчити кур'єра користуватися картою/GPS. Ні в якому разі не дзвонити клієнту, щоб він пояснив, як до нього дістатися. Бути привітним і посміхатися
Як змусити кур'єра бути ввічливим? Заохочувати за кожен позитивний відгук від клієнта.
7. Увага.
Надсилайте всім клієнтам листівки на Новий Рік, 8 березня, і т.д. Тільки робіть це окремо від всього, тобто це має бути просто листівка з привітаннями, без всяких акцій і прайс-листів.
8. Не відкладайте.
Почніть прямо сьогодні і зараз вести роботи по поліпшення сервісу у вашому Інтернет - магазині. Ця інформація буде корисна, тільки якщо її використовувати, а не просто читати.
І я вирішила поділитися кількома простими порадами щодо організації роботи Інтернет - магазину. Не технічні рекомендації, «який двигун вибрати» або «скільки платити кур'єру», а практичні поради, як збільшити прибуток Інтернет - магазину, з мінімальними вкладеннями.
Тому перша порада для тих, хто хоче зробити свій Інтернет-магазин успішним - не лінуватися, і спочатку знайти максимум інформації самостійно. І тільки потім вже створювати теми з питаннями.
Один з найважливіших показників є сервіс. Часто він навіть важливіший, ніж якість товару. Забезпечити хороший сервіс зовсім не вимагає багато матеріальних витрат, а ось прибуток піднімає у багато разів.
Я не раз спостерігала за конкурентами і бачила, які величезні кошти вони вкладають в рекламу та розкрутку. І при цьому сервіс просто на нульовому рівні.
Що таке хороший сервіс?
1. Оформлення Інтернет - магазину:
Чим краще, тим простіше.
Обов'язково має бути присутній докладний опис кожного товару.
Розділи «ФАК» і «Як зробити замовлення?» теж дуже важливі. Відвідувачі повинні отримати максимум інформації про вашу компанію вже на сайті.
2. Підтримка.
Оперативно відповідати на запитання по пошті, icq та ін. Це не так вже і важко. А питання, які залишаються без відповіді тижнями, навряд чи змусять покупця що-небудь замовити.
Обов'язково дзвонити покупцям. Як показує практика, e-mail може бути написаний з помилкою, або переповнений, або користувач взагалі не вміє ним користуватися. Дзвінок допоможе уточнити, чи все правильно в замовленні, і клієнт буде спокійний, що він прийнятий.
3. Доставка.
Оголошуйте тільки такі терміни доставки, які ви можете виконати. Рамки мають бути чіткими, не «від 2 днів».
Максимально детально описуйте всі умови і терміни доставки, щоб після прочитання цього розділу, у користувачів не залишалося більше питань.
4. Спірні ситуації.
Клієнти обов'язково рано чи пізно будуть чимось незадоволені. Ситуації бувають різні. Але якщо ви розумієте, що, поступившись клієнту, ви втратите зовсім не багато, то краще поступитися.
Це може бути брак або заміна товару, наприклад.
Незадоволений клієнт, чиї «капризи» були задоволені, стане відданішим будь-якого постійного клієнта.
5. Допомога з будь-якої ситуації.
Ви повинні прагнути допомогти вашим клієнтам в будь-якій ситуації. Наприклад, вам телефонують і запитують наявність товару на складі, і він відсутній. Візьміть у клієнта контактні дані і обов'язково зв'яжіться з ним, як тільки позиція надійде на склад. Це буде зайве нагадування про вас, а клієнт запам'ятає ваш магазин, навіть якщо на той момент йому вже не буде потрібний товар.
По своєму досвіду можу сказати, що клієнти дуже люблять, коли їм дзвонять і повідомляють про надходження товару, навіть якщо заявка була зроблена місяць тому. Їм приємна Ваша увага, і як правило, вони роблять нове замовлення або приїжджають в магазин (якщо він є, звичайно) через кілька днів після дзвінка.
6. Кур'єри.
Дуже складний пункт, звичайно, але все ж треба постаратися підняти і цей момент на належний рівень.
Корпоративний одяг це ідеальний варіант, але його можуть дозволити собі лише великі компанії, тому, бажано ввести елементарний дрес - код: охайний одяг, чисте волосся тощо.
Також обов'язково навчити кур'єра користуватися картою/GPS. Ні в якому разі не дзвонити клієнту, щоб він пояснив, як до нього дістатися. Бути привітним і посміхатися
Як змусити кур'єра бути ввічливим? Заохочувати за кожен позитивний відгук від клієнта.
7. Увага.
Надсилайте всім клієнтам листівки на Новий Рік, 8 березня, і т.д. Тільки робіть це окремо від всього, тобто це має бути просто листівка з привітаннями, без всяких акцій і прайс-листів.
8. Не відкладайте.
Почніть прямо сьогодні і зараз вести роботи по поліпшення сервісу у вашому Інтернет - магазині. Ця інформація буде корисна, тільки якщо її використовувати, а не просто читати.