Чинники рівня сайту
Контент освячує цінні та унікальні погляди
Google оголосив війну на сайти, які не приносять нічого нового або корисного, особливо - "штамповані! партнерські сайти.
Сторінка зворотнього зв'язку
Той самий Google Quality Guidelines повідомляє, що кращі сайти з відповідною кількістю контактної інформації". Особливо добре, якщо вона збігається з WHOIS.
"Траст" домену
Довіра до сайту вимірюється кількістю вихідних посилань на сайти з високою довірою, є потужним фактором ранжирування.
Архітектура сайту
Гарна архітектура сайту (особливо silo структура) допомагає Google організувати ваш контент згідно з тематикою.
Оновлення сайту
Як часто відбувається оновлення сайту і головне - коли був доданий новий контент - цей фактор свіжості в масштабах всього сайту.
Кількість сторінок
Кількість сторінок на веб - слабкий сигнал авторитету. Як мінімум, великі сайти легко відрізнити від "штампованих" і заглушок.
Наявність карти сайту
Карта сайту дозволяє пошуковим системам індексувати ваші сторінки легше і ретельніше, підвищуючи пошукову видимість.
Аптайм сайту
Постійні "технічні роботи" і "падаючий" сервер може дуже погано вплинути на рейтинг і навіть викликати "вилітання" сайту з індексу.
Місцезнаходження сервера
Місцезнаходження сервера цілком може вплинути на ранжирування сайту по географічним регіонам. Особливо це важливо при пошуку з гео-прив'язкою.
Сертифікат SSL (на сайтах eCommerce)
Google підтвердили, що індексують
SSL сертифікати. Таким чином, сайти Ecommerce з цими сертифікатами мають перевагу.
Умови та конфіденційність
Сторінки з умовами надання та політикою конфіденційності говорять Google, що сайт заслуговує довіри.
Дубльований контент на сайті
Наповнюючи сайт контентом, скопійованим з інших сайтів ви отримуєте мізерні шанси нормального ранжирування.
Навігація BREADCRUMB
Це стиль інтуїтивно зрозумілої архітектури сайту, який допомагає користувачам і пошуковим системам постійно знати, де саме він знаходиться.
Youtube
Без сумнівів, відео на Youtube має перевагу в пошуковій видачі (ймовірно з того, що це сервіс Google)
Рев'ю користувачів/репутація сайту
Рев'ю на спеціалізованих сайтах типу Yelp.com RipOffReport.com швидше за все, зіграють свою роль для алгоритму. Google навіть опублікував свій підхід до користувальницьких рев'ю, коли відомий сайт з продажу окулярів спіймали на шахрайстві, скоєному заради зворотних посилань.
Юзабіліті сайту
Веб сайт в якому важко орієнтуватися, буде мати поганий рейтинг через зменшення часу проведеного на сайті, кількості переглянутих сторінок і bounce-rate. Це може бути незалежним алгоритмічним фактором вибраним з величезної кількості даних.
Використання Google Analytics і Google Webmaster Tools
Дехто вважає, що встановлення цих програм на сайт поліпшить індексацію. Також вони можуть безпосередньо впливати на ранжирування, видаючи Google більше даних для роботи (наприклад: більш точний bounce-rate, є трафік за зворотним посиланнями).