200 факторів ранжирування Google

  • Автор теми WebBiz
  • Дата створення
Статус
Закрита.
WebBiz

WebBiz

Вождь
Команда форуму
Администратор
Реєстрація
11.03.2014
Повідомлення
1,576
Репутація
213
Вік
34
Колеги з SeoProfy.ua виконали великий труд. Вони створили інфографіку, яка повністю присвячена факторам ранжування в пошуковій системі Google. А це 200 сигналів ранжирування, які так чи інакше впливають на позиції в пошуку. Інфографіка вийшла дуже великою, тому для зручності ми розбили її на частини і зробили текстовий варіант.

Фактори домену
Вік домену

Мет Катс: "Різниця між віком домену пів року або рік не настільки важлива. Іншими словами, вони враховують вік домену але він не так важливий.

Поява ключових слів в домені вищого рівня
Цей фактор вже не є настільки потужним, але мати ключове слово в домені все ще вважається сигналом релевантності сайту. Адже чомусь вони досі виділяють жирним ключовики в імені домену.

Ключовик як перше слово домену
Домен який починається релевантним ключовиком, має перевагу над доменами, в яких ключовик в середині або його немає взагалі.

Тривалість реєстрації домену
Google: "Цінні (легітимні) домени часто бувають оплачені на кілька років вперед, в той час, як дори (нелегітимні) нечасто використовуються довше року. Таким чином, дата закінчення терміну реєстрації домену може бути чинником визначення легітимності сайту".

Ключовик в імені піддомена
Також, SEOMoz підтвердили, що ключове слово в піддомені позитивно впливає на ранжування.

Історія домену
Сайт з постійно змінюючим власником або кількома "дропами" може повідомити Google про необхідність "скинути" історію сайту, скасовуючи всі посилання на цей домен.

Домени прямого входження(EMD)
Такі домени все ще можуть "вистрілити", якщо сайт дійсно якісний. У разі, коли на домені прямого входження знаходиться сайт низької якості його "заріже" нове оновлення EMD.

Публічний vs приватний WHOIS
Приватна інформація WHOIS може означати, що сайту "є що приховувати".

Оштрафований власник WHOIS
Якщо Google визначає якусь людину, як спаммера, логічно припустити, що його вебсайти будуть "зарізані".

Домен вищого рівня з прив'язкою до країни (TLD)
TLD країни (.ua *** .pl) позитивно впливають на рейтинг сайту всередині країн, але негативно - на глобальний.
 
Останнє редагування:
Фактори оптимізації сайту

Ключовик в заголовку

Мета тайтл - це другий за важливістю контент сторінки (першим вважається саме наповнення) і тому є потужним сигналом релевантності.

Заголовок починається ключовиком
Якщо на початку тайтла стоїть ключове слово, його ефективність вища, ніж у тайтлів з ключевиком в кінці.

Ключовик в мета-дескріпшені
Це ще один знак релевантності.

Ключове слово присутнє в H1
H1 як "другий тайтл", посилає черговий сигнал релевантності в Google, згідно з результатами дослідження.

Ключовик - найбільш часто повторювана фраза в документі
Поява ключевиків частіше, ніж інших слів ймовірно так само вважається сигналом релевантності.

Швидкість завантаження сторінки в HTML
Google і Bing використовують швидкість завантаження як фактор ранжування. Боти можуть досить точно прорахувати її, грунтуючись на коді сторінки і розмірі файлів.

Величина наповнення
Великий контент має вищу ймовірність спрацювати і надається перевага коротким поверхневим статтями.

Щільність ключових слів
Хоча вона і не так важлива, як раніше, але щільність ключових слів все ще використовується Google для визначення теми сторінки.

Латентне семантичне індексування (LSI) ключів в контенті
LSI допомагає пошуковим системам виділити потрібне значення багатозначних слів наприклад (розетка і Розетка - інтернет-магазин) Наявність і відсутність LSI так само може служити сигналом якості контенту.

LSI ключовики в заголовку і дескріпшені
Так само як і з контентом сторінки, з LSI ключовиками у мета тегах ймовірно допомагають Google розібратися в синонімах, що може служити сигналом релевантності.

REL=CANONICAL
Цей тег, за умови правильного використання, не дозволить Google порахувати контент на сторінках дубльованим.

Дубльований контент
Ідентичні контент на сторінках сайту (навіть злегка видозмінений) може погано вплинути на видимість в пошукових системах.

Оптимізація зображень
Зображення на сторінці також шлють сигнали релевантності з: імен файлів, тексту в описі, тайтла, дескрипшена і підпису.

Швидкість завантаження сторінки на CHROME
Google може використовувати дані користувачів Chrome, щоб більш точно прорахувати швидкість завантаження.

Масштаби оновлення контенту
Значимість оновлень і виправлень також є фактором свіжості. Додавання і видалення цілих секцій - більш значуще оновлення, ніж зміна порядку декількох слів.

Час оновлення контенту
Оновлення Google Caffeine воліє свіжий контент, особливо для пошукових запитів, прив'язаних у часі. Google сам підсвічує цей фактор, показуючи останнє оновлення для деяких сторінок.

Історія оновлень
Як часто оновлювалася сторінка? Частота оновлень теж грає важливу роль у факторі свіжості.

Ключовик в H2, H3, тегах
Ключовики в якості підзаголовків H2 і H3 можуть бути слабким сигналом релевантності.

Положення ключовіков
Якщо ключове слово перебуває серед перших ста слів контенту сторінки - це також потужний сигнал релевантності.

Якість вихідних посилань
Багато Сеошників вважають, що посилання на авторитетні сайти допомагають надсилати сигнали релевантності в Google

Порядок слів у ключі
Точний збіг запиту пошукача в контенті сторінки спрацює краще, ніж така ж ключова фраза, але з іншим порядком слів.

Тема вихідних посилань
Пошукачі можуть використовувати контент сайту, на які посилаються ваші сторінки, як сигнал релевантності. Наприклад, якщо у вас є сторінка про пили, а ви посилається на сторінку про кіно, Google може вирішити, що ваш сайт присвячений фільму "Пила".

Оригінальний контент
Унікальний контент? Якщо він скопійований з інших індексованих сторінок, він не буде так добре ранжируватися, як оригінал, або потрапить в індекс Підтримки.

Корисний допоміжний контент
Грамотність - це якісний сигнал, хоча Каттс в 2011 зробив кілька суперечливих заяв про її важливість.

Кількість внутрішніх посилань, що ведуть на сторінку
Занадто багато вихідних посилань можуть негативно вплинути на видимість в пошукових системах.

Кількість вихідних посилань
Ця кількість вказує на важливість даної сторінки сайту, порівняно з усіма іншими.

Мультимедіа
Зображення, відеоуроки та інші елементи служать сигналом якості контенту.

Биті посилання
Занадто багато битих посилань на сторінці може означати кинутий або запущений сайт згідно документу для Служби Рейтингу Google, вони є сигналом до перевірки якості головної сторінки.

Якість внутрішніх посилань які ведуть на сторінку
Внутрішні посилання з важливих сторінок домену мають перевагу над такими ж посиланнями з другорядних сторінок.

Партнерські посилання
Самі по собі вони не вплинуть на рейтинг, але якщо їх дуже багато алгоритм Google може приділити більше уваги іншим сигналам якості, щоб упевнитися, що це не один з "штампованих" партнерських сайтів.

Складність тексту
Google без сумніву оцінює складність контенту на сторінках.

Помилки HTML і затвердження WC3
Безліч HTML помилок або кривий код можуть означати погану якість сайту. Також, безліч Seoшніков вважають твердження WC3 слабким сигналом якості сайту.

PAGERANG сторінки
В цілому, сторінки з більш високим PR, також будуть мати більш високу релевантність і навпаки.

Авторитет домену хоста сторінки
При рівних інших умовах, сторінки з авторитетними доменами хоста будуть вище в рейтингу.

Шлях URL
Ближче до головній сторінці - вищей авторитет.

Довжина URL
Search Engine Journal повідомляє, що занадто довгі URL можуть негативно вплинути на видимість в пошукових системах.

Категорія сторінок
Категорія сторінок також сигнал релевантності. Сторінка є частиною тісно пов'язаної з нею категорії буде порахована більш релевантною, ніж сторінка, яка значилася менше або взагалі не пов'язаної з нею категорії.

Редактори
Ніяких підтверджень поки немає, але Google подавала заяву на патент за системою, що дозволяє редакторам (людям) впливати на результати видачі.

Теги WORDPRESS
Теги - це сигнали релевантності в Wordpress специфіці.

Ключовик в URL
Ще один сигнал релевантності.

Джерела посилання
Цитування джерел та посилання, як це робиться в наукових роботах, може бути знаком якості. The Google QualityGuidelines кажуть, що перевіряючі повинні дивитися на джерела, коли дивляться на певні сторінки.

Ланцюжок URL
Категорії в ланцюжку URL читаються Google і подають сигнал про тематику сторінки.

Пріоритет сторінки в карті сайту
Він відомий з sitemap.xml може впливати на ранжирування сторінок.

Списки
Нумеровані та просто виділені списки дозволяють розбити контент на частини, роблячи його більш зручним для читача. Google з цим згоден.

Кількість інших ключовиків з яких ранжується сторінка
Якщо сторінка ранжується на кількох ключовиках, вона може давати Google додатковий сигнал про якість.

Занадто багато вихідних посилань
Google: "Частина сторінок має занадто багато посилань, затьмарюючи сторінку і відволікаючи від основного документа".

Зручність сторінки
Google: "Розмітка на високоякісних сторінках робить основний контент гранично видимим і зручним до розгляду".

Вік сторінки
Не дивлячись на те, що Google віддає перевагу свіжому контент, стара, регулярно оновлювана сторінка може ранжуватися краще ніж нова.

Припарковані домени
Оновлення Google в грудні 2011 знизило пошукову видимість припаркованих доменів.
 
Останнє редагування:
Чинники рівня сайту

Контент освячує цінні та унікальні погляди

Google оголосив війну на сайти, які не приносять нічого нового або корисного, особливо - "штамповані! партнерські сайти.

Сторінка зворотнього зв'язку
Той самий Google Quality Guidelines повідомляє, що кращі сайти з відповідною кількістю контактної інформації". Особливо добре, якщо вона збігається з WHOIS.

"Траст" домену
Довіра до сайту вимірюється кількістю вихідних посилань на сайти з високою довірою, є потужним фактором ранжирування.

Архітектура сайту
Гарна архітектура сайту (особливо silo структура) допомагає Google організувати ваш контент згідно з тематикою.

Оновлення сайту
Як часто відбувається оновлення сайту і головне - коли був доданий новий контент - цей фактор свіжості в масштабах всього сайту.

Кількість сторінок
Кількість сторінок на веб - слабкий сигнал авторитету. Як мінімум, великі сайти легко відрізнити від "штампованих" і заглушок.

Наявність карти сайту
Карта сайту дозволяє пошуковим системам індексувати ваші сторінки легше і ретельніше, підвищуючи пошукову видимість.

Аптайм сайту
Постійні "технічні роботи" і "падаючий" сервер може дуже погано вплинути на рейтинг і навіть викликати "вилітання" сайту з індексу.

Місцезнаходження сервера
Місцезнаходження сервера цілком може вплинути на ранжирування сайту по географічним регіонам. Особливо це важливо при пошуку з гео-прив'язкою.

Сертифікат SSL (на сайтах eCommerce)
Google підтвердили, що індексують SSL сертифікати. Таким чином, сайти Ecommerce з цими сертифікатами мають перевагу.

Умови та конфіденційність
Сторінки з умовами надання та політикою конфіденційності говорять Google, що сайт заслуговує довіри.

Дубльований контент на сайті
Наповнюючи сайт контентом, скопійованим з інших сайтів ви отримуєте мізерні шанси нормального ранжирування.

Навігація BREADCRUMB
Це стиль інтуїтивно зрозумілої архітектури сайту, який допомагає користувачам і пошуковим системам постійно знати, де саме він знаходиться.

Youtube
Без сумнівів, відео на Youtube має перевагу в пошуковій видачі (ймовірно з того, що це сервіс Google)

Рев'ю користувачів/репутація сайту
Рев'ю на спеціалізованих сайтах типу Yelp.com RipOffReport.com швидше за все, зіграють свою роль для алгоритму. Google навіть опублікував свій підхід до користувальницьких рев'ю, коли відомий сайт з продажу окулярів спіймали на шахрайстві, скоєному заради зворотних посилань.

Юзабіліті сайту
Веб сайт в якому важко орієнтуватися, буде мати поганий рейтинг через зменшення часу проведеного на сайті, кількості переглянутих сторінок і bounce-rate. Це може бути незалежним алгоритмічним фактором вибраним з величезної кількості даних.

Використання Google Analytics і Google Webmaster Tools
Дехто вважає, що встановлення цих програм на сайт поліпшить індексацію. Також вони можуть безпосередньо впливати на ранжирування, видаючи Google більше даних для роботи (наприклад: більш точний bounce-rate, є трафік за зворотним посиланнями).
 
Останнє редагування:
Фактори зворотних посилань

Вік доменів посилань

Посилання зі старих сайтів мають більше сили, ніж з нових.

Кількість посилань з доменів вищого рівня
Кількість ссилаючих доменів - один з основних факторів алгоритму Google.

Кількість посилань з окремих IP класу С
Посилання з окремих IP класу вказують на велику кількість сайтів, що посилаються на ваш.

Кількість сторінок, що посилаються
Загальна кількість сторінок, що посилаються, навіть якщо частина з них з одного домену - важливий фактор ранжування.

Посилання з доменів .edu або .gov
Метт Каттс заявив, що домен вищого рівня не є фактором важливості сайту. Однак СЕОшники все одно вважають, що в алгоритмі є особливе ставлення до доменів .edu або .gov.

Посилання від конкурентів
Посилання з інших сторінок з тієї ж пошукової видачі може бути важливіше для ранжирування сторінок з того ж ключевика.

PageRank посилаючої сторінки
PR посилаючої сторінки - дуже важливий фактор ранжування.

Посилання з "поганих сайтів"
Посилання з поганих сайтів можуть здорово зіпсувати рейтинг вашої сторінки.

Авторитет посилаючого домену
Авторитет посилаючого домену відіграє самостійну роль у важливості посилання (наприклад, посилання на сторінку з PageRank 2 з сайту з головною сторінкою PageRank 3 може бути менш важливо, ніж посилання на ту ж сторінку Yale.edu - PageRank 8).

Соціальні фактори посилаючої сторінки
Кількість соціальних факторів (лайків, твітів і.т.д) сторінки можуть підвищити цінність посилання.

Посилання на головну
Посилання на головну визначають вагу сайту і з цим - цінність посилання.

Гостьові пости
Посилання з гостьових постів, особливо в розділі біографії автора, можуть бути не настільки цінними, як контекстні посилання на тій же сторінці.

Різноманітність типів посилань
Якщо велика кількість посилань йдуть з одного джерела (наприклад форумні профілі, коментарі у блогах) - це може бути ознакою спаму. І навпаки - посилання з різних джерел можуть означати чесний контрольний профіль.

Nofollow посилання
Це одна з найбільш спірних тем СЕО

Офіційна позиція Google: "Зазвичай ми їх не враховуємо".

Що в якійсь мірі дозволяє рахувати, що ці посилання враховуються хоча б у деяких випадках. Певний відсоток nofollow посилань відмінно показує чесність посилального профілю.

Контекстні посилання
Посилання, вбудовані в контент сторінки, вважаються більш цінними, ніж посилання на порожній сторінці або які перебувають деінде.

Рекламні посилання
Слова на кшталт "sponsors", "link partners", "sponsored links" можуть знизити цінність посилання, натякаючи на її "проплаченность".

Занадто багато 301 редиректів
Посилання, що йдуть з 301 редіректу дуже сильно розбавляють PageRank, згідно Webmaster Help Video.

Анкор зворотніх посилань
Як видно з опису оригінального алгоритму Google: "Анкор часто дають більш точні описи веб-сторінок, ніж самі сторінки.

Природно, зараз анкори менш важливі, ніж раніше (і ймовірно вказують на спам), але досі вони посилають сигнал релевантності.

Анкор внутрішніх посилань
Анкор внутрішніх посилань - ще один сигнал релевантності, хоча і менш цінний, ніж анкор зворотних посилань.

Ссилаючі домени вищого рівня країн
Посилання з TLD певних країн (.ua, ***, co uk) дають краще ранжування цих певних країнах.

Тайтл посилання
Посилальний тайтл (текст, що з'являється при наведенні курсору миші на посилання) - слабкий сигнал релевантності.

Позиція посилання на сторінці
Розташування посилання на сторінці дуже важливе. В загальних рисах - посилання вбудовані в контент коштовніше, ніж посилання, розташовані в сайдбарах або футері.

Релевантність посилаючого домену
Посилання від сайту в тій же ніші набагато більш цінне, ніж посилання від ніяк не пов'язаного з вами сайту.

Релевантність сторінки рівня
Посилання зі сторінки, пов'язаної з вашою нішею набагато більш цінне, ніж посилання з ніяк не пов'язаної сторінки.

Характер тексту навколо посилання
Google розуміє, що посилання є частиною негативного коментаря або навпаки - рекомендації. Посилання позитивного характеру, скоріше всього, цінуються вище.

Ключовик в тайтлі
Google має особливі почуття до посилань зі сторінок, в тайтлах яких присутній ваш ключовик.

Часта зміна негативних посилань
Часта зміна негативних посилань може сильно знизити позиції сайту в пошуковій видачі.

Часта зміна позитивних посилань
Сайт з частою зміною позитивних посилань зазвичай вищий в пошуковій видачі.

Посилання з авторитетних сайтів
Посилання з сайту, який рахується авторитетним, скоріше за все має більшу вагу, ніж посилання з дрібних непопулярних сайтів.

Посилання зі сторінок-хабів
Аарон Уолл: "посилання зі сторінок вважаються основними ресурсами по даній темі (сторінки-хаби) мають привілеї."

Непрямі ознаки
Слова які трапляються поряд з вашими зворотними посиланнями допомагають Google визначити, про що сайт.

Посилання на Wikipedia як джерело
Хоча ці посилання і є nofollow, вони додають "трасту" і авторитету в очах пошуковиків.

Посилання зі справжніх сайтів vs. посилання сплогів
У зв'язку з поширенням мережі блогів, Google напевно дає більше ваги посиланнями, що йдуть з реальних сайтів, ніж спам-блогів. Швидше за все, вони використовують бренди і сигнали взаємодії користувачів, щоб розрізнити їх.

Вік зворотних посилань
Google стверджує, що старі посилання мають велику цінність для ранжирування, ніж нові.

Обмін зворотними посиланнями
Сторінка Link Schemes в Google враховує "надмірний обмін посиланнями" як схему, якої варто було б уникати.

Чесність посилального профілю
Сайт з чесним посилальних профілем буде вище в рейтингу і більш стійкий до оновлень Google.

Посилання з 301
Посилання з редиректів 301 можуть втратити трохи цінності, порівняно з прямими посиланнями.

Метт Каттс: "301 в принципі не відрізняються від прямого посилання."

Посилання в користувальницькому контенті
Google відмінно розпізнає різні посилання з користувацького контенту і посилання власників сайту. Ми знаємо, що посилання з офіційного блогу WordPress - en.blog.wordpress.com буде відмінне від посилання besttoasterrev.wordpress.com.

Список DMOZ
Багато вважають, що Google більше довіряє сайтам, що знаходяться в списку DMOZ.

Довідник Yahoo!
Алгоритм цілком може мати особливе ставлення до довідника Yahoo!, враховуючи, що останній дуже давно веде каталог сайтів.

Мікроформати Schema.org
Сторінки, які підтримують мікроформати знаходяться вище в рейтингу, ніж сторінки без них. Це може бути прямим впливом алгоритму, а може бути тому, що сторінки з мікроформатуванням мають вищий показник клікабельності.

Посилання з форумних профілів
Через промислового розмаху спаму, Google може сильно знижувати цінність посилань з форумних профілів.

Кількість слів в контенті, який посилається
Посилання в пості на 1000 слів важить більше ніж посилання в сніппеті на 25 слів.

Якість посилаючого вмісту
Посилання слабо написаного контенту не мають такої ж цінності, як посилання з добротного, доповненого мультимедіа контенту.

Наскрізні посилання
Метт Каттс підтвердив, що наскрізні посилання на кожній сторінці сайту вважаються як одне посилання.
 
Взаємодія користувачів

Органічна клікабельність для даного ключовика

Сторінки з високим показником клікабельності отримують перевагу в пошуковій видачі по дпному ключі.

Органічна клікабельність по всіх ключовиках
Показник клікабельності по всіх ключовиках (тільки живих користувачів) вважається позитивним сигналом.

Показник відмов
Не всі СЕОшники згодні, що баунс рейт взагалі має значення, але Google цілком може використовувати юзерів, як тестерів якості (якщо баунс рейт високий - сайт, напевно, не дуже хороший).

Прямий трафік
Підтверджено, що Google використовує Chrome щоб з'ясувати, чи відвідують юзери сайт (і як часто). Вебсайти з високим показником прямого трафіку явно більш якісні і заслуговують кращого рейтингу.

Повторний трафік
Google також може дивитися, чи повертаються юзери на сайт після першого відвідування. Повторний трафік може підвищити позиції сайту у видачі.

Заблоковані сайти
Один раз заблокований сайт буде важко розблокувати і ще важче - підняти в топ видачі. Повторне блокування ще більше знизить ці шанси.

Обране (закладки) Chrome
Ми знаємо, що Google збирає дані юзерів Chrome. Сторінки, додані у закладки браузера, можуть отримати плюс по видачі.

Дані Google Toolbar
Денні Гудвін з Search Engine Watch повідомляє: "Google використовує дані свого toolbar як сигнал ранжирування.

З іншого боку - нам не відомо які саме дані можна отримати звідти, крім шкідливого софту і швидкості завантаження.

Кількість коментарів
Сторінки з великою кількістю коментарів можуть бути сигналом взаємодії користувачів і якості.

Час, проведений на сайті
Сайт, на якому юзери затримуються на довго, явно якісний і заслуговує на більш високої позиції у видачі.
 
Останнє редагування:
Спеціальні правила алгоритмів

Запити заслуговують свіжості

За деякими пошуками Google дає перевагу більш новим сторінокам.

Запити заслуговують різноманітності
Google може внести розмаїтість у видачі по неоднозначним ключрвикам, на кшталт "миша", "марс", "Тор".

Історія браузерів юзерів
Сайти, які ви відвідуєте, будучи залогіненими в Google, матимуть перевагу.

Пошукова історія юзерів
Ланцюжок пошуків впливає на результати видачі подальших пошуків. Наприклад якщо ви шукали спочатку "reviews", потім "toasters", Google скоріше всього покаже сайти з рев'ю на тостери вище по видачі.

Географічні преференції
Google віддає перевагу сайтам з місцевим IP сервера і специфічним доменом країни.

Безпечний пошук
Пошукові результати, які містять матеріали для дорослих не будуть виведені користувачам включеним параметром безпечний пошук.

Різноманітність доменів
Так зване оновлення "Bigfoot" по ідеї видає більше різних доменів на сторінці видачі.

Скарги по авторському праву
Google знижує рейтинг сторінок, які мають скарги щодо порушення авторських прав.

Круги Google +
Google дає кращі результати для сайтів, які ви додали в Кола Google +

Пошук купівлі-продажу
Google іноді видає різні результати "комерційним" ключовикам, начебто пошуку квитків та інших товарів.

Місцевий пошук
Google часто ставить місцеві результати Google + вище "нормальних" органічних результатів видачі.

Google News Box
Деякі ключовики активують Google News Box.

Різниця в брендах
Після оновлення Vince, Google дає перевагу більш, відомим брендам для частини пошуків.

Результати Google Shopping
Іноді Google відображає результати Google Shopping в органічній видачі.

Один сайт в результаті видачі по бренду
Ключовики, орієнтовані на домен або бренд, зазвичай видають кілька результатів з одного сайту.

Результати по зображеннях
Google рухає органічну видачу на користь зображень при пошуках, зазвичай проводимих в Google Image Search.
 
Соціальні сигнали

Кількість твітів

Як і посилання, твіти можуть впливати на позиції у видачі Google.

Авторитет акаунтів користувачів Twitter
Цілком ймовірно, що твіти зі старих, авторитетних профілів, з величезною кількістю передплатників, мають більшу вагу, ніж твіти з нових акаунтів.

Кількість лайків Facebook
Не дивлячись на те, що Google не бачить більшу частину акаунтів Facebook, кількість лайків на сторінці напевно вважається слабким сигналом для ранжирування.

Репости Facebook
Репости (share) в Facebook, через схожость зі зворотними посиланнями, можуть мати більший вплив, ніж лайки.

Авторитет акаунтів Facebook
Як і з Twitter, лайки і репости, що йдуть з популярних сторінок Facebook, можуть мати велику цінність.

Піни Pinterest
Pinterest неймовірно популярна соціальна мережа з величезною кількістю даних. Google цілком ймовірно вважає піни Pinterest як соціальний сигнал.

Голоси на популярних мікроблогах
Є ймовірність, що Google також враховує фактори Reddit, Vkontakte і Digg як соціальні сигнали.

Кількість Google +
Хоча Метт Каттс говорив, що Google + не має прямого впливу на ранжирування, важко повірити, що вони будуть ігнорувати власну соціальну мережу.

Авторитет акаунтів Google +
Логічно припустити, що Google дасть більше ваги +1, що йде з авторитетного запису, ніж +1 з профілю без передплатників.

Перевірене авторство Google +
В лютому 2013, Ерік Шмідт (голова Ради Директорів Google) заявив: "Інформація, пов'язана з перевіреними профілями буде мати позицію у видачі вище, ніж контент без такої перевірки. Таким чином більшість юзерів буде знаходити кращі результати."

Соціальні сигнали рівня сайту
Ймовірно, Google використовує інформацію про релевантність з аккаунту, який постить контент і текст навколо посилання.
 
Сигнали брендів

Анкор з ім'ям бренду

Анкор з ім'ям бренду - простий але сильний сигнал бренду.

Пошуки по брендах
Все просто: люди шукають бренди. Коли юзери ведуть пошук вашого сайту в Google, останні сприймають це як сигнал до визначення бренду.

У сайту є сторінка у Facebook і лайки
Дуже часто у брендів є сторінки Facebook з великою кількістю лайків.

У сайту є профіль Twitter з передплатниками
Профіль Twitter з великою кількістю передплатників - сигнал популярного бренду.

Офіційна сторінка компанії Linkedin
Більшість цих компаній відкривають сторінки в Linkedin

Співробітники зареєстровані у Linkedin
Ренд Фішкін вважає, що сигналом популярного бренду є профілі Linkedin, в яких зазначено, що юзери ваші співробітники.

Легітимність акаунтів в соц.мережах
Аккаунт з 10000 передплатників і двома постами буде розглядатися інакше, ніж інший аккаунт з 10000 передплатниками і постійним спілкуванням.

Згадування бренду на новинних сайтах

Великі бренди постійно згадуються на сайтах Google News. Більш того - деякі навіть мають свою новинну стрічку в Google News на першій сторінці.

Словесні посилання

Бренди, які згадуються без використання гіперпосилань. Google дивиться на такі згадки, як на сигнал бренду.

Кількість RSS передплатників

Передплатники RSS-стрічки бренда прямо вказують на його популярність.

Вебсайт - компанія платник податків

SEOMoz повідомляє, що Google може перевірити, чи має сайт відношення до компанії платнику податків.

Реальне місцезнаходження в списках Google +

Справжній бізнес передбачає офіс. Ймовірно, Google переглядає інформацію про місце перебування, щоб дізнатися, наскільки великим брендом є сайт.
 
Фактори спаму на сайті

Фільтр Panda

Сайти з низькочастотним контентом (ферми контенту) менш видимі в пошуку, після фільтру Panda.

Посилання на погані сайти
Посилання на "нетрастові" сайти на кшталт "кредити готівкою" і "алкоголю оптом" можуть нашкодити видимості в пошуку.

Редиректи
Приховані редиректи - це дуже погано. Сайт може бути не тільки оштрафований, але і викинутий з індексу.

Спливаюча або відволікаюча реклама
Офіційний Google Rater Guidelines Document повідомляє, що спливаючі вікна і відволікаюча реклама - знак низькоякісного сайту.

Надмірна оптимізація сайту
Сайти, набиті ключовиками, тегами заголовків та іншими факторами оптимізації, швидше за все низькоякісні.

Надмірна оптимізація сторінки
Багато повідомляють, що на відміну від Panda, Penguin націлений на окремі сторінки з певними ключовикам.

Реклама перед контентом
Спеціальний Page Layout Algorithm" штрафує сайти, на яких реклами більше (або вона розташована краще), ніж контент.

Приховування партнерських посилань
Намагаючись приховати партнерські посилання, можна отримати штраф.

Партнерські сайти
Google не дуже любить партнерку. Багато вважають, що сайти, які заробляють на партнерських посиланнях, оцінюються гірше.

Згенерований контент
Google не любить машинну генерацію контенту. Якщо вони вважатимуть, що є його джерелом - можна отримати штраф чи вилетіти з індексу.

Надмірне підстроювання PageRank
Занадто велика увага до PageRank, налаштування більшості посилань на nofollow - може вважатися спробою обдурити систему.

IP адреса вказана як спамерська
Якщо IP вашого сервера в списку спамерів, всі сайти на цьому сервері постраждають.

Спам в мета-тегах
В мета-тегах теж можна заштовхати багато ключовиків. Якщо Google вирішить, що ви спеціально додали багато ключових слів в мета-теги - сайт постраждає.
 
Фактори спаму поза сайтом
Нереальний приплив посилань
Раптовий і швидкий приплив посилань - явна ознака їх нелегітимністі.

Штраф Penguin
Сайти, що потрапили під Google Penguin, набагато менш видимі в пошуку.

Посилання з того ж IP
Занадто багато посилань з сайтів, що знаходяться на тому ж сервері вказують на сумнівність цих посилань.

Посилальний профіль з великим відсотком низькоякісних посилань
Багато посилань з джерел, використовуваних зазвичай Чорним СЕО (коментарі на блогах і форумах) можуть бути ознакою обману системи.

Релевантність посилаючого домену
У відомому аналізі MicroSiteMasters.com показано, що сайти з нереально великою кількістю посилань з релевантних сайтів, більш схильні до алгоритму Penguin.

Попередження про сумнівні посилання
Google вислав тисячі повідомлень "Google Webmaster Tools notice of detected unnatural links". Зазвичай - це провісник падіння в рейтингу, хоча і не в 100% випадків.

"Отруйні" анкори
Маючи "отруйні" анкори (наприклад - ключовики букмекерських контор і кредитів готівкою), напрямлені на ваш сайт, ви ризикуєте "впасти" в ранжируванні. Google може подумати, що сайт зламаний або є спаммерским.

Ручний штраф
Google може штрафувати сайти вручну, як вийшло з відомою Interflora.

Google Sandbox
Фільтр Sandbox штучно занижує позиції щойно створених сайтів, щоб спамерів було простіше визначити.

Google Dance
Google Dance тимчасово "струшує" позиції, щоб визначити, чи намагається сайт обдурити алгоритм.

Продаж посилань
Продаж і покупка посилань явно негативно вплине на PageRank і вдарить по видимості в пошуковику.

Disavow Tool
Використання Disavow Tool дозволяє зняти штрафи з сайтів, які стали жертвами поганого СЕО.
 
Хорошая статья. Фактически всех этих правил придерживаюсь, кроме открытых данных у whois и не устанавливаю SSL сертификаты. Но если установить SSL сертификат - не проблема, то с открытыми данными у whois - все намного сложнее, я просто не могу на это пойти.
 
то с открытыми данными у whois - все намного сложнее, я просто не могу на это пойти.
А что религия не позволяет? :D Шутка... Плохая затея с открытыми данными. Так любой желающий, может настучать по башке Администратору ресурса. :(
 
Статус
Закрита.
Назад
Зверху