25 способів привернути клієнта на сайт!

corpse

Прохожий
Пользователь
Регистрация
28/9/14
Сообщения
4
Симпатии
0
Возраст
33
#1
Якщо подорожувати по форуму, то можна наткнутися на окремі знання, пропускаючи через себе купу "води". Наш спеціаліст з інтернет маркетингу спеціально для вас написав 25 способів привернути клієнта на веб-сайт. Якщо ви досягли хорошої конверсії і готові обробляти вхідні замовлення, то справа залишилася за малим - залучити відвідувачів на веб сайті!
  1. Блог компанії: Блог компанії це потужний, а главаное безкоштовний інструмент, який довгостроково здатний залучати клієнтів. Головне запам'ятати, в блозі важливо писати не новини вашої компанії і не цікаві факти з життя співробітників. Відповідайте на питання, які виникають у користувачів, хваліть свій товар і тоді потенційний покупець прийде до вас.
  2. SEO просування. Канал, який розглядався стільки разів, що ми його чіпляти особливо не будемо. Просто скажемо, що це must have для будь-якої комерційної компанії
  3. Банерна реклама - Можна досить легко домовиться за розміщення на тематичному для вас веб сайті. При грамотному підході це досить ефективний метод реклами.
  4. Surfingburd - це найпростіший метод залучити читача на ваш контент, особливо якщо він з популярних тематик. Найкраще в якості просування використати статті з блогу.
  5. Оплата лайком - Робимо на сайті важливий, майже секретний контент платним, але беремо за плату репост вашого сайту в соц мережі. Досить ефективний метод розшарювання контенту. Чи даємо якийсь суттєвий бонус за репост.
  6. Створення тематичного порталу - Створюємо тематичний портал, де будуть тусуватися потенційні клієнти.
  7. Реклама в чужих емайл розсилках - знаходимо тематичні емайл розсилки і купуємо в них рекламу, а краще повноцінний рекламний пост.
  8. Дошки безкоштовних оголошень - сильно недооцінений інструмент, подивіться, кожне оголошення на olx, як правило, збирає по 200 - 800 переглядів. Це безкоштовний і дуже легкий у налаштуванні інструмент, просто гріх не використовувати.
  9. Реклама в контакті, та в інших групах - Дуже просто домовитися за репост вашої новини в соціальних мережах. За 50 - 100 гривень вас опублікують в групі з 50 000 - 200 000 передплатників.
  10. Розсилка друзям в соц. мережах - дивимося список своїх друзів. Вибераем з них тих, хто зацікавлений в нашій послузі і зустрічаємося з ними, розповідаємо їм про нашу послугу або товар за чашкою кави. Якщо товар дешевий у собівартості, то даруємо його самим комуникативнікативним.
  11. E-mail розсилка - знову таки популярний метод, не будемо його описувати.
  12. Робота з питаннями-відповідями - Простий спосіб, шукаємо питання про наш товар/послугу в інтернеті, на форумах, блогах, сервісах питаннь/відповідей і відповідаємо на нього, з посиланням на статтю в нашому блозі або вдалий кейс.
  13. Подкасти - дуже простий у виробництві і популярний серед користувачів айфонів метод. Можна озвучити свої статті з блогу та викласти їх в itunes
  14. Особисте спілкування - Давайте посилання на свій сайт всім хто зацікавився в бесіді. А краще запам'ятайте, хто запитує і киньте посилання на свій сайт в інтернет мережах. Так людина точно відвідає ваш сайт і можливо стане клієнтом.
  15. Брошури - Самі по собі продукт не продадуть, а залучити клієнта - зайти на сайт цілком. Брошури краще працюють з обіцянкою якогось бонусу.
  16. Візитки - не забудьте вказати адресу веб-сайту на своїх візитках.
  17. Виставки - Це велика юрба вашої потенційної аудиторії, яка готова до реклами. Дайте їм всім свої візитки (з адресою веб-сайту звичайно!)
  18. Семінари - Виступаючи на семінарі не забудьте залишити частину корисних матеріалів для скачування на вашому веб сайті і дайте посилання в ході семінару.
  19. Вебінар - просто ідеальний інструмент для залучення людей. Викладіть відео запис вебінару, і так само корисні посилання.
  20. Прес-реліз - хороший спосіб отримати трастові посилання абсолютно легально, не пропустіть свій шанс.
  21. Розміщення в довідниках і каталогах - розміщайтесь у всіх довідниках, google, yandex, 2gis т. д. чим більше тим краще.
  22. Спілкування на форумі - знаходимо тематичний форум і починаємо на ньому спілкування з позиції експерта компанії. В підписі вказуємо посилання на свій сайт і короткий опис послуги. Люди бачать, що ви компетентні в своїй галузі і переходять на ваш сайт вже лояльними до вашої компанії.
  23. Статті на форумі, гостьовий блогінг - робимо цікаві та якісні статті і розміщуємо їх на тематичних форумах і блогах. Головне робити не рекламний пост, а справді корисний. Користь почнеться, коли ви зробите по 2-3 поста в 8-10 джерелах.
  24. Група в соц. мережах - створіть групи у всіх популярних соц. мережах та репостіть туди всі записи з блогу. Такий метод не тільки прискорить індексацію, але так само і дасть бажані переходи.
  25. Відео на ютуб - безкоштовний і безумовно могутній інструмент по залученню людей на свій веб-сайт. Робіть відео і намагайтеся налаштувати опис так, щоб потрапити в топ пошуку youtube по ключових запитах або потрапити в рекомендовані до популярного відео. Тоді ви будете збирати велику відвідуваность нічого не роблячи дуже довгий час.
 
Вверх