ТОП лучших кэшбэк сервисов

Дуже потрібна порада по групі Вконтакті

  • Автор темы dresdena
  • Дата начала
D

dresdena

Прохожий
Пользователь
Регистрация
04.04.2016
Сообщения
3
Возраст
31
Я створила групу вконтакті з продажу стокових речей. Перші 2 тижні речі купували і питали, а зараз кілька днів повне затишшя, хоча група наповнюється. Допоможіть порадою, що я роблю не так...
 
Saxno

Saxno

Прописан на форуме
Пользователь
Регистрация
06.04.2014
Сообщения
135
Возраст
36
Скажімо так: пару днів тиші це ще не показник, погано коли місяць тиші! Другий момент: наскільки ви часто людей чіпляєте своїми постами в групі? Це потрібно робити часто, хоча б два три рази в день. Наприклад 20% знижки та акції, 40% гарантії та переваги ваші і відсотки, що залишилися на ваші товар, тобто пости повинні постійно миготіти, клієнти повинні бачити, що ви даєте гарантії та переваги + спробуйте запустити рекламу в ВК...
 
D

dresdena

Прохожий
Пользователь
Регистрация
04.04.2016
Сообщения
3
Возраст
31
Тиша вже дня 4, рекламу періодично роблю, речей поки в групі не так багато, я поступово поповнюю асортимент. Тобто спробувати зі знижок?[DOUBLEPOST=1459769989][/DOUBLEPOST]
Скажімо так: пару днів тиші це ще не показник, погано коли місяць тиші! Другий момент: наскільки ви часто людей чіпляєте своїми постами в групі? Це потрібно робити часто, хоча б два три рази в день. Наприклад 20% знижки та акції, 40% гарантії та переваги ваші і відсотки, що залишилися на ваші товар, тобто пости повинні постійно миготіти, клієнти повинні бачити, що ви даєте гарантії та переваги + спробуйте запустити рекламу в ВК...
Підкажіть як грамотно придумати знижку і акції, щоб не подумали що через те, що не купують?
 
Последнее редактирование:
Saxno

Saxno

Прописан на форуме
Пользователь
Регистрация
06.04.2014
Сообщения
135
Возраст
36
Тобто спробувати зі знижок?
Знижки залиште на потім! Визначте для початку болі ваших клієнтів. Чого вони бояться і постарайтеся в постах їх болі закрити і мелькайте постійно. Те, що фотки товарів у вас є в групі це одне, але коли вони в новинах у людях не миготять, то ніхто заходити і не буде! робіть пости з товарами, нехай вони і будуть періодично повторюватися (у мене так само повторюються), а іншими постами закривайте запитання клієнтів, ну типу є пост з товаром...опис, ціна...і пішли ваші переваги, типу купивши у нас Ви будете задоволені якістю товару! А якщо ні, то ми повернемо Вам гроші! Або типу, "зараз всі звикли працювати по 100% передоплаті, але ми одні з тих, хто піклується про наших клієнтів і тому висилаємо товар післяплатою"! Просто потрібно добре подумати над вашими фішками, чим ви кращі за інших це і пишіть в постах! Я наприклад виробляю каву, зробив свою групу ВК і сайт і ми зробили таку фішку: "тільки у нас мелення кави здійснюється безкоштовно" і це реально для клієнта круто. Тому, купивши в зерні, помолоти йому ніде.
 
D

dresdena

Прохожий
Пользователь
Регистрация
04.04.2016
Сообщения
3
Возраст
31
Saxno, Дякую за відповіді!
 
Іванка

Іванка

Любопытный
Пользователь
Регистрация
21.09.2015
Сообщения
71
Возраст
28
Добавляйте щодня товар, акції і знижки на товари минулого сезону, на товари наступного(літнього). Можна влаштувати СП( спільні покупки). Організуйте конкурс, на Фейсбуці, наприклад, є такі: лайк сторінки, перепост і можна виграти якийсь шарф чи знижку .
 
N

najor

Новичек
Пользователь
Регистрация
14.04.2016
Сообщения
3
Возраст
27
Переименуйте группу. "club117227341" в адресной строке не сильно респектабельно смотрится.
Первый пост: "Каждый клиент это-Победа!" - звучит как-то безнадежно. Наймите копирайтера что ли.
Выкладывайте на стену группы не +100500 а небольшими подборочками. Причем с аннотацией. Мол, завтра появятся фотки обновы. И выкидывайте на стену на след день по 10-20. Чтоб посетитель подольше был у вас.

Это такие маленькие советики =)
 
Patriot

Patriot

Прохожий
Пользователь
Регистрация
22.05.2014
Сообщения
25
Возраст
32
Ще одна невелика порада, можна викладати різні пости побільше, з розважальною тематикою або заради мам. Не так робите цими банерами розпродажі, краще складайте спокійні добірки речей (наприклад на літо, осінь, за тематикою групи), пишіть факти про речі, шукайте їх. Мене б наприклад, як чоловіка від такої групи відштовхнула ця купа банерів і смайликів. Жінкам теж не всім подобатися таке, намагайтеся дотримуватися в цьому гармонії, а то аж в очах рябить. Краще в банері групи написати більш конкретну інформацію, ніж торгуєте, які умови, які терміни доставки, наболілі питання.

Як варіант подивіться групи конкурентів, не копіюйте все 1 в 1, але визначитеся як краще все зробити. Скажена знижка за репост в 40% мене б налякала.
Спробуйте зробити ще такі речі для реклами: акцію з розіграшем на стінці (можна якраз на велику знижку, в ці 40%) на будь-який товар магазину. Пошукати групи по темі, мами, жінки, мб замовити там рекламу або звідти позапрошувати учасників.
 
Каролина

Каролина

Любопытный
Пользователь
Регистрация
14.05.2016
Сообщения
41
Возраст
29
Чтобы люди чаще заходили в вашу группу, нужно постоянно пополнять асортимент. Ну и как сказали выше, чаще появляться в ленте обновлений, то есть больше пишите на стене рекламы, так Ваша группа будет постоянно на виду. Ну и вариант с акцией тоже отлично действует, так как юди будут больше интересоваться группой.
 
ТОП кэшбэк
Верх