Дуже потрібна порада по групі Вконтакті

dresdena

Прохожий
Пользователь
Регистрация
4/4/16
Сообщения
3
Симпатии
0
Возраст
29
#1
Я створила групу вконтакті з продажу стокових речей. Перші 2 тижні речі купували і питали, а зараз кілька днів повне затишшя, хоча група наповнюється. Допоможіть порадою, що я роблю не так...
 

Saxno

Прописан на форуме
Пользователь
Регистрация
6/4/14
Сообщения
132
Симпатии
13
Возраст
34
#2
Скажімо так: пару днів тиші це ще не показник, погано коли місяць тиші! Другий момент: наскільки ви часто людей чіпляєте своїми постами в групі? Це потрібно робити часто, хоча б два три рази в день. Наприклад 20% знижки та акції, 40% гарантії та переваги ваші і відсотки, що залишилися на ваші товар, тобто пости повинні постійно миготіти, клієнти повинні бачити, що ви даєте гарантії та переваги + спробуйте запустити рекламу в ВК...
 

dresdena

Прохожий
Пользователь
Регистрация
4/4/16
Сообщения
3
Симпатии
0
Возраст
29
#3
Тиша вже дня 4, рекламу періодично роблю, речей поки в групі не так багато, я поступово поповнюю асортимент. Тобто спробувати зі знижок?[DOUBLEPOST=1459769989][/DOUBLEPOST]
Скажімо так: пару днів тиші це ще не показник, погано коли місяць тиші! Другий момент: наскільки ви часто людей чіпляєте своїми постами в групі? Це потрібно робити часто, хоча б два три рази в день. Наприклад 20% знижки та акції, 40% гарантії та переваги ваші і відсотки, що залишилися на ваші товар, тобто пости повинні постійно миготіти, клієнти повинні бачити, що ви даєте гарантії та переваги + спробуйте запустити рекламу в ВК...
Підкажіть як грамотно придумати знижку і акції, щоб не подумали що через те, що не купують?
 
Последнее редактирование:

Saxno

Прописан на форуме
Пользователь
Регистрация
6/4/14
Сообщения
132
Симпатии
13
Возраст
34
#4
Тобто спробувати зі знижок?
Знижки залиште на потім! Визначте для початку болі ваших клієнтів. Чого вони бояться і постарайтеся в постах їх болі закрити і мелькайте постійно. Те, що фотки товарів у вас є в групі це одне, але коли вони в новинах у людях не миготять, то ніхто заходити і не буде! робіть пости з товарами, нехай вони і будуть періодично повторюватися (у мене так само повторюються), а іншими постами закривайте запитання клієнтів, ну типу є пост з товаром...опис, ціна...і пішли ваші переваги, типу купивши у нас Ви будете задоволені якістю товару! А якщо ні, то ми повернемо Вам гроші! Або типу, "зараз всі звикли працювати по 100% передоплаті, але ми одні з тих, хто піклується про наших клієнтів і тому висилаємо товар післяплатою"! Просто потрібно добре подумати над вашими фішками, чим ви кращі за інших це і пишіть в постах! Я наприклад виробляю каву, зробив свою групу ВК і сайт і ми зробили таку фішку: "тільки у нас мелення кави здійснюється безкоштовно" і це реально для клієнта круто. Тому, купивши в зерні, помолоти йому ніде.
 

dresdena

Прохожий
Пользователь
Регистрация
4/4/16
Сообщения
3
Симпатии
0
Возраст
29
#5
Saxno, Дякую за відповіді!
 

Іванка

Любопытный
Пользователь
Регистрация
21/9/15
Сообщения
64
Симпатии
22
Возраст
26
#6
Добавляйте щодня товар, акції і знижки на товари минулого сезону, на товари наступного(літнього). Можна влаштувати СП( спільні покупки). Організуйте конкурс, на Фейсбуці, наприклад, є такі: лайк сторінки, перепост і можна виграти якийсь шарф чи знижку .
 

najor

Новичек
Пользователь
Регистрация
14/4/16
Сообщения
3
Симпатии
1
Возраст
26
#7
Переименуйте группу. "club117227341" в адресной строке не сильно респектабельно смотрится.
Первый пост: "Каждый клиент это-Победа!" - звучит как-то безнадежно. Наймите копирайтера что ли.
Выкладывайте на стену группы не +100500 а небольшими подборочками. Причем с аннотацией. Мол, завтра появятся фотки обновы. И выкидывайте на стену на след день по 10-20. Чтоб посетитель подольше был у вас.

Это такие маленькие советики =)
 

Patriot

Прохожий
Пользователь
Регистрация
22/5/14
Сообщения
25
Симпатии
0
Возраст
30
#8
Ще одна невелика порада, можна викладати різні пости побільше, з розважальною тематикою або заради мам. Не так робите цими банерами розпродажі, краще складайте спокійні добірки речей (наприклад на літо, осінь, за тематикою групи), пишіть факти про речі, шукайте їх. Мене б наприклад, як чоловіка від такої групи відштовхнула ця купа банерів і смайликів. Жінкам теж не всім подобатися таке, намагайтеся дотримуватися в цьому гармонії, а то аж в очах рябить. Краще в банері групи написати більш конкретну інформацію, ніж торгуєте, які умови, які терміни доставки, наболілі питання.

Як варіант подивіться групи конкурентів, не копіюйте все 1 в 1, але визначитеся як краще все зробити. Скажена знижка за репост в 40% мене б налякала.
Спробуйте зробити ще такі речі для реклами: акцію з розіграшем на стінці (можна якраз на велику знижку, в ці 40%) на будь-який товар магазину. Пошукати групи по темі, мами, жінки, мб замовити там рекламу або звідти позапрошувати учасників.
 

Каролина

Любопытный
Пользователь
Регистрация
14/5/16
Сообщения
41
Симпатии
7
Возраст
27
#9
Чтобы люди чаще заходили в вашу группу, нужно постоянно пополнять асортимент. Ну и как сказали выше, чаще появляться в ленте обновлений, то есть больше пишите на стене рекламы, так Ваша группа будет постоянно на виду. Ну и вариант с акцией тоже отлично действует, так как юди будут больше интересоваться группой.