Дуже потрібна порада по групі Вконтакті

Тема в разделе 'Разный бизнес', создана пользователем dresdena, 4 апр 2016.

  1. dresdena
    TopicStarter Overlay
    Оффлайн

    dresdena Прохожий Пользователь

    Регистрация:
    04.04.16
    Сообщения:
    3
    Симпатии:
    0
    Пол:
    Женский
    Я створила групу вконтакті з продажу стокових речей. Перші 2 тижні речі купували і питали, а зараз кілька днів повне затишшя, хоча група наповнюється. Допоможіть порадою, що я роблю не так...
  2. Saxno
    Оффлайн

    Saxno Прописан на форуме Пользователь

    Регистрация:
    06.04.14
    Сообщения:
    132
    Симпатии:
    13
    Скажімо так: пару днів тиші це ще не показник, погано коли місяць тиші! Другий момент: наскільки ви часто людей чіпляєте своїми постами в групі? Це потрібно робити часто, хоча б два три рази в день. Наприклад 20% знижки та акції, 40% гарантії та переваги ваші і відсотки, що залишилися на ваші товар, тобто пости повинні постійно миготіти, клієнти повинні бачити, що ви даєте гарантії та переваги + спробуйте запустити рекламу в ВК...
  3. dresdena
    TopicStarter Overlay
    Оффлайн

    dresdena Прохожий Пользователь

    Регистрация:
    04.04.16
    Сообщения:
    3
    Симпатии:
    0
    Пол:
    Женский
    Тиша вже дня 4, рекламу періодично роблю, речей поки в групі не так багато, я поступово поповнюю асортимент. Тобто спробувати зі знижок?
    --- Добавлено, 4 апр 2016 ---
    Підкажіть як грамотно придумати знижку і акції, щоб не подумали що через те, що не купують?
    Последнее редактирование: 4 апр 2016
  4. Saxno
    Оффлайн

    Saxno Прописан на форуме Пользователь

    Регистрация:
    06.04.14
    Сообщения:
    132
    Симпатии:
    13
    Знижки залиште на потім! Визначте для початку болі ваших клієнтів. Чого вони бояться і постарайтеся в постах їх болі закрити і мелькайте постійно. Те, що фотки товарів у вас є в групі це одне, але коли вони в новинах у людях не миготять, то ніхто заходити і не буде! робіть пости з товарами, нехай вони і будуть періодично повторюватися (у мене так само повторюються), а іншими постами закривайте запитання клієнтів, ну типу є пост з товаром...опис, ціна...і пішли ваші переваги, типу купивши у нас Ви будете задоволені якістю товару! А якщо ні, то ми повернемо Вам гроші! Або типу, "зараз всі звикли працювати по 100% передоплаті, але ми одні з тих, хто піклується про наших клієнтів і тому висилаємо товар післяплатою"! Просто потрібно добре подумати над вашими фішками, чим ви кращі за інших це і пишіть в постах! Я наприклад виробляю каву, зробив свою групу ВК і сайт і ми зробили таку фішку: "тільки у нас мелення кави здійснюється безкоштовно" і це реально для клієнта круто. Тому, купивши в зерні, помолоти йому ніде.
  5. dresdena
    TopicStarter Overlay
    Оффлайн

    dresdena Прохожий Пользователь

    Регистрация:
    04.04.16
    Сообщения:
    3
    Симпатии:
    0
    Пол:
    Женский
    Saxno, Дякую за відповіді!
  6. Іванка
    Оффлайн

    Іванка Любопытный Пользователь

    Регистрация:
    21.09.15
    Сообщения:
    64
    Симпатии:
    22
    Пол:
    Женский
    Добавляйте щодня товар, акції і знижки на товари минулого сезону, на товари наступного(літнього). Можна влаштувати СП( спільні покупки). Організуйте конкурс, на Фейсбуці, наприклад, є такі: лайк сторінки, перепост і можна виграти якийсь шарф чи знижку .
    WebBiz нравится это.
  7. najor
    Оффлайн

    najor Новичек Пользователь

    Регистрация:
    14.04.16
    Сообщения:
    3
    Симпатии:
    1
    Пол:
    Мужской
    Переименуйте группу. "club117227341" в адресной строке не сильно респектабельно смотрится.
    Первый пост: "Каждый клиент это-Победа!" - звучит как-то безнадежно. Наймите копирайтера что ли.
    Выкладывайте на стену группы не +100500 а небольшими подборочками. Причем с аннотацией. Мол, завтра появятся фотки обновы. И выкидывайте на стену на след день по 10-20. Чтоб посетитель подольше был у вас.

    Это такие маленькие советики =)
  8. Patriot
    Оффлайн

    Patriot Прохожий Пользователь

    Регистрация:
    22.05.14
    Сообщения:
    25
    Симпатии:
    0
    Пол:
    Мужской
    Ще одна невелика порада, можна викладати різні пости побільше, з розважальною тематикою або заради мам. Не так робите цими банерами розпродажі, краще складайте спокійні добірки речей (наприклад на літо, осінь, за тематикою групи), пишіть факти про речі, шукайте їх. Мене б наприклад, як чоловіка від такої групи відштовхнула ця купа банерів і смайликів. Жінкам теж не всім подобатися таке, намагайтеся дотримуватися в цьому гармонії, а то аж в очах рябить. Краще в банері групи написати більш конкретну інформацію, ніж торгуєте, які умови, які терміни доставки, наболілі питання.

    Як варіант подивіться групи конкурентів, не копіюйте все 1 в 1, але визначитеся як краще все зробити. Скажена знижка за репост в 40% мене б налякала.
    Спробуйте зробити ще такі речі для реклами: акцію з розіграшем на стінці (можна якраз на велику знижку, в ці 40%) на будь-який товар магазину. Пошукати групи по темі, мами, жінки, мб замовити там рекламу або звідти позапрошувати учасників.
  9. Каролина
    Оффлайн

    Каролина Любопытный Пользователь

    Регистрация:
    14.05.16
    Сообщения:
    41
    Симпатии:
    7
    Пол:
    Женский
    Чтобы люди чаще заходили в вашу группу, нужно постоянно пополнять асортимент. Ну и как сказали выше, чаще появляться в ленте обновлений, то есть больше пишите на стене рекламы, так Ваша группа будет постоянно на виду. Ну и вариант с акцией тоже отлично действует, так как юди будут больше интересоваться группой.

Поделиться этой страницей

Просматривают тему (Пользователей: 0, Гостей: 0)