Не публікуйте Ваш текст/сайт/пост поки не перевірили

Тема в разделе 'Общие вопросы', создана пользователем Копирайтер, 28 мар 2016.

  1. Копирайтер
    TopicStarter Overlay
    Оффлайн

    Копирайтер Прохожий Пользователь

    Регистрация:
    28.03.16
    Сообщения:
    1
    Симпатии:
    0
    Мене звуть Євген, я копірайтер і email-маркетолог. Допомагаю підприємцям виділятися на ринку і заробляти більше завдяки продающим текстам.

    Я ціную Ваш час, тому відразу до справи.

    Сьогодні хочу поділитися чек-листом, який я склав пару місяців назад. Робив для себе, щоб перевіряти і покращувати тексти, які пишу клієнтам.

    Чек-лист дуже короткий - всього 8 пунктів. Пройтися по них не забере у Вас більше 5-7 хвилин і дозволить зробити навіть з самого "так собі" тексту цукерку :)

    Отже, поїхали:

    1. Перечитати, перевірити на помилки, описки
    Згоден, звучить "до не можна" банально і очевидно. Різниця, як зазвичай, в одному - всі знають, ніхто не робить. Не потрапляйте в цю статистику :)

    2. Перевірити чи немає повторень, тавтології
    Ще одна поширена неуважність. "Користуючись нагодою, хочу скористатися можливістю ..."; "Хочу відповісти на наступне питання, яке звучить наступним чином ..." і т.д.
    Приклади трохи перебільшені, є таке. Але це не означає, що навіть таку "жесть" неможливо побачити в текстах на просторах Рунету.
    Я вже мовчу про кілька "Ви", "Вам", "Ваші" в 1 реченні...
    Вирішується проблема з повтореннями досить просто - Ви або перебудовуєте фразу, або підбираєте синоніми.

    3. Прочитати текст вголос
    Є таке правило, яким особисто я регулярно користуюся (і Вам раджу): при написанні будь-якого тексту, представляйте, що спілкуєтеся з людиною в реальному часі.
    Читання вголос - відмінний спосіб почути, як звучить Ваша "писанина". Схожа вона на живе звернення, спілкування з реальною людиною? Або здається, ніби текст писав робот, використовуючи бездушні слова, фрази і кліше?...

    4. Перевірити як чергуються короткі і довгі речення, чи немає занадто багато довгих
    У кожного тексту (хорошого) повинен бути свій ритм. Музикальність, якщо хочете.
    Щоб не вантажити Вас складними деталями, раджу запам'ятати просте правило: 1 довге речення на 3 коротких.

    5. Перевірити, чи відповідають підзаголовки тексту (якщо вони є) такими формулами:
    - Питання. Угадуємо питання клієнта щодо продукту/послуги, задаємо і відповідаємо на них
    - Затвердження. Дати таке твердження, щоб людина сказала "Так ну ладно! Як це?! А ну-ка розкажіть мені..."
    - Смачна цитата з самого тексту як підзаголовок

    6. Перевірити чи використовується прийом "2 прикметники"
    Це скоріше дод. фішка, яка, тим не менш, здатна посилити Ваш текст.
    Правило дуже просте: при використанні прикметників, замість стандартного одного, ставити два.
    Наприклад: "красива і вільна дівчина", "новий і недорогий", "маленький зате..." і т.д.
    І ще важливий момент щодо прикметників: будьте з ними обережні. Не переборщіть. Будь-який прикметник - це ЛИШЕ Ваша суб'єктивна оцінка товару/послуги/ситуації. Пам'ятайте про це.

    7. Перевірити дієслова, замінити звичайні на енергійні
    Теж дуже просте, але дієве правило: беремо будь-яке звичайне дієслово (йти; їсти; сміятися) - вбиваємо його в Google із запитом "синоніми" - підставляємо "соковиті" синоніми замість стандартних нудних дієслів (йшов підстрибом, йде на хитких ногах, заповз, пришльопав; запихав в себе їжу, ковтнути як качка; реготав, реготав як кінь, сміявся)
    Тут, знову ж таки, без фанатизму. Не потрібно замінювати КОЖЕНЕ дієслово. Але помінявши парочку - вже отримаєте +10 до жвавості і енергійності тексту.

    8. Розбивати текст влучними слоганами, цитатами
    Відразу обмовлюся - якщо доречно. Чесно, особисто я можу "запхати" доречні цитати в практично будь-який текст. Ось люблю це робити :)
    Але все ж, це не завжди доречно.

    Будьте уважні, перевіряйте свої тексти (або тексти своїх копірайтерів).

    З побажаннями натхнення та продающих текстів,

    Євген Литвиненко
    Copywriter, email-маркетолог

Поделиться этой страницей

Просматривают тему (Пользователей: 0, Гостей: 0)