5 міфів про сучасне SEO

  • Автор темы Edi
  • Дата начала

Edi

Новичек
Пользователь
Регистрация
22/3/14
Сообщения
25
Симпатии
1
Возраст
37
#1
Метт Каттс, Penguin, Hummingbird ігри пошукових систем з правилами ранжирування зробили свою чорну справу: багато вебмайстрів вже не знають, як правильно робити SEO. З нерозуміння принципів роботи пошукових систем народилося безліч міфів і фантазій. Спробуємо розвіяти найбільш популярні з них.

Mify Seo.jpg

1. Гостьові пости - це погано

За цей міф скажімо спасибі Метту і його посту про смерть гостьового блогінгу. Незважаючи на те, що Метт лає Seoшніков за неправильне використання гостьових постів і пропонує "покінчити з цим", гостьовий блогінг не поганий сам по собі, просто не можна ним зловживати. Якщо автор тексту знає вашу аудиторію і всерйоз зацікавлений в ній, а головне, вміє писати якісний контент - сміливо запрошуйте його в гості.

2. SMM - нове SEO

За останні кілька років багато піднімали цю тему і стверджували, що пора кинути SEO і почати займатися соцмережами. Насправді, у бізнесу є багато причин приділяти увагу SMM, але це не відміняє важливості SEO. Соціальні мережі підвищують вашу популярність і роблять бізнес більш запам'ятовуючим, але люди поки що шукають інформацію в пошукових системах, а не тільки в популярних пабликах ВКонтакті.

3. Посилання скоро перестануть враховувати зовсім

Ну, тут варто згадати недавнє рішення Яндекса прибрати облік посилань за комерційним запитам і недавні ж тести видачі Google без урахування посилань. Насправді, поки що велика кількість перепостів та посилань - самий очевидний і явний індикатор того, що контент сайту важливий і цікавий користувачам. Найближчим часом посилання нікуди не подінуться, хоча пошукові системи точно будуть оцінювати якість посилань все суворіше і суворіше.

4. AuthorRank впливає на рейтинг у видачі

На цей міф краще за всіх відповів Метт Каттс:

2565454.jpg

Українською це означає, що рейтинг автора впливає на положення статей "по темі", але не більше того. Тому ви, звичайно, можете підвищувати свій рейтинг, це додасть текстів достовірності, але не висуне ваші пости в топи з популярним запитам.

5. Кореляційні дослідження розкриють таємницю алгоритмів Google

Moz досліджує видачу гугла і публікує свої кореляційні дослідження, в яких показує купу факторів, нібито впливаючих на результати. Насправді, ці фактори толком нічого не говорять про роботу алгоритмів пошукових систем. Наприклад, один із найпомітніших факторів - контент з великою кількістю +1 Google+ буде вище за інших в результатах пошуку. Але можна сказати і навпаки - популярний контент з хорошим SEO отримає більше +1 просто тому, що він знаходиться високо в результатах. Дослідження Moz не відображають реальну роботу алгоритмів Google, хоч і можуть допомогти відстежити якість опублікованого контенту.

Це явно були не всі популярні міфи, тільки найпомітніші. Чи знаєте ви ще який-небудь популярний міф? Давайте розвіємо.
 

WebBiz

Вождь
Член команды
Администратор
Регистрация
11/3/14
Сообщения
1.341
Симпатии
180
Возраст
28
#2
Есть миф о том, что чтобы получить PR, нужно закупать ссылки. В меня был один очень молодой сайт, на который не было куплено ни одной ссылки. После первого обновления PR, ему дали 4. Это яркий пример того, что PR, можно получить и хорошей перелинковкой.