Як розкрутити групу вконтакті. Покрокова інструкція.

Статус
Закрита.

Никита

Профессор
Пользователи
Реєстрація
19.05.2014
Повідомлення
611
Репутація
63
Вік
42
Практика без зайвої води. Виконуйте по пунктах для досягнення результату.

Крок 1. Визначіться з тематикою спільноти.

Якщо мета розкрутки групи - заробіток на продажі реклами рекомендується вибирати комерційні тематики, наприклад: ремонт, здоров'я, нерухомість, програмування, визначені марки автомобілів і тому подібні. У комерційних тематиках є величезна кількість рекламодавців, і сильний дефіцит якісних спільнот.
У випадку якщо ви хочете вибрати некомерційну тематику розраховуйте на те, що для того, щоб лише почати продавати рекламу вам може знадобитися набрати аудиторію понад 100 тисяч осіб.
В особливо заїжджених тематиках начебто цитатників, гумору і бізнесу цей поріг входження може досягати 500-700 тисяч передплатників. Автор вкрай рекомендує цуратися їх, це дуже сумнівні інвестиції.

Крок 2. Дослідити цільову аудиторію обраної тематики.

Пройдіться по самим активним спільнотам конкурентів і попросіть їх надати статистику, представившись рекламодавцем. Не завжди буває очевидно хто саме повинен читати такі спільноти.
Приклад: спільнота присвячена цитататам з "башорга". Здавалося б цільова аудиторія - IT-фахівці, які розуміють професійний гумор, але в реальності найбільшою популярністю подібні спільноти користуються у чоловічої аудиторії до 18 років.
На цьому етапі ви повинні отримати повне розуміння того, хто і навіщо буде вас читати.

Крок 3. Пошук спільнот з високою концентрацією цільової аудиторії для розміщення.

Тепер потрібно вибрати спільноти, де ви будете рекламуватися. Самий ідеальний варіант - знайти якісні співтовариства з точно такою ж тематикою.
Секрет ефективної реклами аж ніяк не у використанні хороших рекламного тексту, а в найбільш точне попадання в цільову аудиторію.
Приклад: при одному і тому ж рекламному тексті розміщення в загальнотематичному журналі в 1 000 000 передплатників і зовсім невеликому спеціалізованому співтоваристві з тією ж тематикою може мати однаковий результат при розцінках, які відорізняються на порядок.

Виберіть 10-20 спільнот, напишіть їх адміністраторам та попросіть посилання на статистику і розцінки на розміщення. Стандартним часом розміщення вважається 1 година на першому місці, 24 години на стрічці, після чого видалення.

Створіть новий документ в excel або подібному йому редакторі, і заповніть таблицю з наступними колонками:
- посилання на спільноту
- середня кількість унікальних відвідувачів на добу
- середнє охоплення передплатників
- вартість поста

В останній колонці ви зможете розрахувати вартість 1000 показів реклами.
Розраховується вона за формулою: вартість розміщення / ((перша колонка/2 + друга колонка)/1000).

Рахуємо всі покази оголошень в тисячах і ділимо на них ціну. Виходить ціна за 1000 показів, яка і відображає реальну ціну розміщення. Вона залежить від тематики.
Як правило у великих спільнотах реклама виявляється дешевшою через дефіцит рекламодавців.
Виберіть з цього списку кілька самих недорогих спільнот, в яких ви будете розміщуватися.

Крок 4. Підготовка рекламних матеріалів.

Найефективнішим способом реклами на даний момент є так званий "пост з гіперпосиланням".
Це означає, що ви знаходите дуже цікавий і цінний матеріал для своєї цільової аудиторії, наприклад:

- Топ-10 книг по темі спільноти
- Незаїзджена розповідь або притча
- Свіжий і актуальний анекдот
- Добірка тематичних відео або фільмів.
Головне, щоб цей контент хотілося дочитати і зберегти собі на стіну як щось цінне на майбутнє.
Цей самий пост ви розміщуєте у своєму співтоваристві, доповнивши привабливою картинкою.

Потім цей пост треба обірвати на самому цікавому моменті, завершивши його посиланням на ваше співтовариство.
Посилання на спільноту робиться так:


Не використовуйте оманливі тексти на кшталт "Показати повністю".

Крок 5. розміщення і аналіз ефективності.

Як тільки ви підготували всі матеріали, надсилайте їх в особисті повідомлення адміністраторам і домовляйтеся про час розміщення. У загальному випадку найефективніший час - з 18.00 до 22.00. Навіть якщо ваша аудиторія особлива, ці цифри сильно не будуть відрізнятися від вищезгаданих.

Оплачуєте розміщення і чекаєте результатів.

Після цього слід проаналізувати результати розміщення.

Перше співвідношення, яке слід дізнатися це співвідношення перейшовших у ваше співтовариство до підписаних. Вважається Хорошим результатом співвідношення 1/4. Відмінним - 1/3. Можна отримати співвідношення і вище, у випадку найбільш точного вибору цільової аудиторії.

Другий параметр, який вас повинен хвилювати - вартість переходу. Поділіть вартість розміщення на кількість перейшовших. Для нормально оформленого співтовариство ціна переходу не повинна перевищувати 30 копійок. Якщо щось не так - швидше за все проблема в рекламному тексті, має сенс протестувати інші.

Якщо ж вас все влаштувало, просто повторюєте розміщення до тих пір, поки у вашому співтоваристві не стане стільки передплатників, скільки ви хотіли. Якщо ні - шукайте нові рекламні тексти і нові майданчики для розміщення.

Спасибі за увагу, залишайте відповіді та розповідайте про свій досвід.
 
А как же вариант приглашать друзей (если их у вас тысячи)? Я понимаю, что не все люди, которые у ваших друзьях интересуются тематикой, той или иной группы.
 
А я би взагалі не просував групу платними способами. Уявіть собі: у Вас у групі 500 000 людей і в 1 прекрасний день Адміністрація соціальної мережі - блокує її, за якісь порушення, яких можливо і ніколи не було. Що тоді? Грошей достатньо потрачено і прибутки повинні з неї уже бути. Краще створити сайт і в нього вкладати гроші і бути впевненим в тому, що ніхто його у Вас не відбире.
 
Статус
Закрита.