Новий вид шахраїв із переадресацією дзвінків із вашого мобільного на номер шахрая

  • Автор теми Андрій
  • Дата створення
Статус
Закрита.
А

Андрій

Новичок
Реєстрація
30.10.2016
Повідомлення
1
Репутація
0
Вік
33
Зателефонували мені на телефон в неділю в Жовтні 2016 року із номера 0500751905 і порадували мене хорошою новиною що мені можуть підвищити кредитний ліміт до 34 тисячі. Попросили мене сказати свої повні ініціали, дану народження і на яку суму була остання операція. Це ніби щоб підтвердити що я дійсно є власником рахунку приватбанку. Я все сказав і він продовжив мене розводити далі.
А тепер потрібно тільки активувати кредитний ліміт таким кодом, набираючи прямо при розмові:*21*0500751905#.

В телефоні в мене немає такої можливості, я сказав йому. Він у відповідь каже що він виб`є і щоб я протягом 3-х хвилин активував кредитний ліміт. Незнаючи що це за код і приватбанк ніколи таке не робить, я вирішив перевірити його в Google. I виявилося що це переадресація на його номер. (Я навіть не помітив що в коді вказаний його номер). Піся цього я вже точно переконався хто це був.

Через 1-2 хвилини знову дзвінок. Питають чи в мене виникли проблеми із активацією. Я відповів що проблема тільки в тому що він шахрай. Після цих слів він відразу вибив і відразу став поза зоною.

А план був такий: Він запитав повні ініціали і дату народження для того щоб отримати доступ до вашого рахунку і зайти в приват24. Більшість людей ставлять пароль входу щось із цих даних.

Висновок: Ніколи не пишіть свій фінансовий номер в соціальних мережах, в оголошеннях та іншому і ви ніколи не попадите в таку ситуацію. Дякую за увагу!
 
Телефон то такое, по одному только номеру телефона ничего не сделают. А вот называть в телефонном режиме какие-либо данные - это уже как минимум неразумно. Банковские службы могут позвонить предложить что-либо, но оформлять что-либо введением кода на телефоне... Я, честно говоря, даже не думала что на это ещё кто-то ведется...
 
Да вот это беда. Конечно обидно то что люди ведутся на такие уловки. И говорят свой данные. А потом удивляются потому что пропадают деньги со счетов.
 
Да вот это беда. Конечно обидно то что люди ведутся на такие уловки. И говорят свой данные. А потом удивляются потому что пропадают деньги со счетов.
Ми то з вами знаємо, що ніякі дані в телефонному режимі "банківському працівнику" говорити не потрібно - краще піти у відділення. А ось бабці, які тільки пенсії отримують на карту - не знають цього. Та і в більшості молодого покоління дуже низький рівень фінансової грамотності, тому цим і користуються шахраї.
 
ой вэй, сколько же еще народ на такое вестись будет?
причем печально, что чаще всего ведутся самые небогатые и малообеспеченные...
 
Мошенник вообще не дремлют.
 
не говори.. таких бы посажать
 
Статус
Закрита.
Назад
Зверху