Продаж електроніки

Тема в разделе 'Разный бизнес', создана пользователем Шатунов, 12 янв 2015.

  1. Шатунов
    TopicStarter Overlay
    Оффлайн

    Шатунов Прохожий Пользователь

    Регистрация:
    12.01.15
    Сообщения:
    1
    Симпатии:
    0
    Пол:
    Мужской
    Доброго часу доби! Є в мене 1 ідея.
    Ідея полягає в продажах китайської електроніки і не тільки. Обумовлюся: живу в місті з населенням 350 тис. І на даний момент, не бачив я такого МАГАЗИНУ/ОФІСУ які займається продажем китайських планшетів, телефонів і всього-всього іншого. Є особи на торговельних сайтах, виставляють оголошення, що возять під замовлення з Китаю і тд. Але моя ідея в тому, щоб запустити рекламу (на цих же сайтах), поклеїти красиві оголошення, пороздавати візиток, і найголовніше, що буде відрізняти мене від «тих торгашів» що я хочу давати гарантію на цю продукцію. (це під питанням, як і що, і на скільки це дорого) Наведу приклад: приходить чоловік за оголошенням в маленький, але затишний офіс, і говорить потрібно те чи те. Я допоможу підібрати те що потрібно, в цьому є і досвід і знання) кажу вартість, і прошу передоплату 30% (наприклад) і видаю відповідний документ, про те що прийняв таку-то суму. І оголошую терміни доставки, і обговорюю випадок, якщо товар не прийде в обговорений час, то я поверну гроші. Природно я тестую його, і віддаю перевірений, робочий апарат. У рекламі вкажу що антивірус і програми - безкоштовно. Перенесення даних з іншого телефону. Навіть прошивка якби безкоштовно. Доставка на будинок за якусь суму, і так далі.

    Можлива паралельно збірка ПК, і замовлення комплектуючих, але це лише можливо. Ще як варіант, якщо людина не хоче чекати 30+/- днів доставки, то можна пробувати перекупити у бариг, і віддавати покупцеві за трохи дорожче. Ось якось так.
    Найбільше лякає, чи буде людина чекати час доставки. Але ціна буде помітно нижчою ринкової, що в спец магазинах.
    Але ось з гарантією ще треба подумати, чи варто.
    Багато паперової тяганини?????
    Спасибі!
  2. Никита
    Оффлайн

    Никита Профессор Пользователь

    Регистрация:
    19.05.14
    Сообщения:
    505
    Симпатии:
    59
    Пол:
    Мужской
    Ці моменти уже не 1 раз обсуджували на даному форумі, а на інших тим більше. У вас справи не підуть по 1-й простій причині - люди не готові скільки часу чекати. А як ви думаєте поступати з браком, який також не виключений? Що повертати, продавцеві із Китаю, а своєму покупцеві казати, щоб він ще 2 місяця почекав?
  3. Зинаида
    Оффлайн

    Зинаида Прохожий Пользователь

    Регистрация:
    17.01.15
    Сообщения:
    6
    Симпатии:
    0
    Пол:
    Женский
    Адрес:
    Moscow, Russia
    без гарантии вряд ли кто-то решится на покупку
  4. Messi779
    Оффлайн

    Messi779 Професор Пользователь

    Регистрация:
    19.01.15
    Сообщения:
    237
    Симпатии:
    45
    Думаю ваш магазин підійшов б людям, які самі хотіли замовити техніку в Китаі, але з якихось причин не можуть цього зробити. А тут ви за певну доплату допомагаєте в виборі, самі займаєтесь замовленням, доставкою і налаштуванням та ще й гарантію дасте. Щодо довгоі доставки та передоплати то в випадку самостійного замовлення також потрібно чекат и та й передоплату ви повертатимете якщо щось піде не так. Та буде краще якщо ви будете прописувати не тільки пунк з передоплатою, але й час доставки і дій на випадок браку( повертаєте гроші чи замовляєте знову). Якщо вже будете братись до паперовоі роботи то це буде зробити не складно, а покупцям спокійніше буде та й на іхню кількість це позитивно вплине. Але є ще багато речей, які потрібно добре обдумати. Наприклад, чи вигідно буде давати гарантію якщо ви особисто не займаєтесь ремонтом. Та й на протязі доставки долар не буде стояти на місці.

Поделиться этой страницей

Просматривают тему (Пользователей: 0, Гостей: 0)