Neron
Пользователи
- Реєстрація
- 12.04.2014
- Повідомлення
- 384
- Репутація
- 24
- Вік
- 32
Сучасні відділення Приватбанку є набагато більш безпечними для клієнтів і співробітників, так як використання передових систем електронних платежів і самообслуговування робить безглуздим напад на банк грабіжників.
Як повідомила прес-служба банку, на сьогодні у відділеннях Приватбанку понад 60% операцій та платежів клієнтів здійснюється в безготівковій формі, а при обслуговуванні корпоративних клієнтів частка безготівкових платежів з використанням Інтернет-банкінгу та інших віддалених каналів обслуговування досягає 100%.
“Робота в непростих умовах політичної нестабільності на сході України ще раз показала, що орієнтація на сучасні канали обслуговування і безготівкові розрахунки роблять банківські відділення набагато більш безпечними і рідше привертають грабіжників, - говорить керівник Служби безпеки Приватбанку Станіслав Крижанівський. - Наприклад, в результаті вчорашнього чергового безглуздого нападу на відділення банку в Маріуполі, єдиною здобиччю бойовиків стали 1 500 гривень готівкою, залишені в касі одним з клієнтів, у якого, мабуть, не було карти банку".
Більшість операцій в відділеннях банку клієнти з допомогою консультантів здійснюють через банкомати, термінали самообслуговування або мобільні додатки. Готівкові кошти у відділеннях не накопичуються. ПриватБанк і далі продовжить робити ставку на сучасні технології.
Як відзначають у банку, на сьогодні у відділеннях банку співробітники практично по всій Україні відмовилися від звичних комп'ютерів, обслуговування клієнтів за допомогою мобільних планшетів Apple iPad. До кінця 2014 року у сучасному форматі безготівкового обслуговування і самообслуговування будуть працювати більше 2 000 відділень Приватбанку по всій Україні.
Як повідомила прес-служба банку, на сьогодні у відділеннях Приватбанку понад 60% операцій та платежів клієнтів здійснюється в безготівковій формі, а при обслуговуванні корпоративних клієнтів частка безготівкових платежів з використанням Інтернет-банкінгу та інших віддалених каналів обслуговування досягає 100%.
“Робота в непростих умовах політичної нестабільності на сході України ще раз показала, що орієнтація на сучасні канали обслуговування і безготівкові розрахунки роблять банківські відділення набагато більш безпечними і рідше привертають грабіжників, - говорить керівник Служби безпеки Приватбанку Станіслав Крижанівський. - Наприклад, в результаті вчорашнього чергового безглуздого нападу на відділення банку в Маріуполі, єдиною здобиччю бойовиків стали 1 500 гривень готівкою, залишені в касі одним з клієнтів, у якого, мабуть, не було карти банку".
Більшість операцій в відділеннях банку клієнти з допомогою консультантів здійснюють через банкомати, термінали самообслуговування або мобільні додатки. Готівкові кошти у відділеннях не накопичуються. ПриватБанк і далі продовжить робити ставку на сучасні технології.
Як відзначають у банку, на сьогодні у відділеннях банку співробітники практично по всій Україні відмовилися від звичних комп'ютерів, обслуговування клієнтів за допомогою мобільних планшетів Apple iPad. До кінця 2014 року у сучасному форматі безготівкового обслуговування і самообслуговування будуть працювати більше 2 000 відділень Приватбанку по всій Україні.