Neron
Пользователи
- Реєстрація
- 12.04.2014
- Повідомлення
- 384
- Репутація
- 24
- Вік
- 32
Всім добра і бабла!
Особливо писати не вмію, тому сильно помідорами не закидайте =)
У мене сайт - дошка оголошень, яких нині безліч і відповідно просуватися тут дуже важко, з тим урахуванням, що бюджет дуже незначний.
В даному топіку, я хочу з вами поділитися своїм досвідом з просування і розвитку сайту оголошень, деякими фішками, в свою чергу, сподіваюся, що і Ви мені що-небудь підкажете чи порадите бо я далеко не професіонал, а нині трохи в ступорі, що робити далі.
На сьогоднішній день я зупинився на позначці 1500 хостів у вихідні і до 2500 хостів в будні, поки що, не можу зрозуміти, як рухатися далі.
Найскладніше - це був початок. Я шукав по різних сайтах оголошення в яких вказаний E-mail, публікував їх на своєму сайті і вказував справжню адресу електронної пошти. Після розміщення оголошення, людина отримувала листа про те, що його оголошення розміщено на такому-то сайті, як правило переходив на мій сайт і надалі починав сам публікувати інші оголошення. Особливо добре, такий фокус проходив із усілякими агентствами нерухомості =)
Ще одним плюсом для мене, став домен, який спочатку був Авито-ірр.ру і незабаром почав збирати хороші запити зі словами Авито і ІРД, але потім домен довелося "поховати, тому що мені почали писати на пошту, вже точно не пам'ятаю з якої організації, але суть в тому, що мені не можна використовувати домен Авито-ірр.ру, тому що він порушує права товарного знаку, тощо
Для старту дошки оголошень, дуже важливо, що б постійно додавалися нові оголошення, і тому я вирішив приділити максимум уваги просуванню сторінці додавання оголошень (яка взагалі, як виявилося закрита від індексації).
Просував я її різними способами: посиланнями, дорвеями, спам-розсилкою і т.д. Поступово по НЧЗ сторінка стала приводити відвідувачів, які додавали оголошення. Потім я замативував користувачів тиснути на кнопки соціальних мереж на цій сторінці і трафік по додався + з соцмереж пішли люди.
Це бачить користувач перед тим, як натиснути кнопку додати на стор. Додавання оголошення. По суті пропонується натиснути кнопки на стор. Самого оголошення, але багато тиснуть тут, на сторінці додавання =)
Такий нехитрий хід, так само допоміг просунутися сторінці публікації оголошень.
Потім в загальному багато що робив, грався з внутрішньою оптимізацією, зробив так би мовити SEO модуль, що б до кожної категорії і регіону (місту) можна було додати опис і метатеги.
Сайт потихеньку зростав. Щомісяця додавалося по 50-70 хостів.
До кінця літа 2015, сайт відвідувало в середньому 800-1000 чоловік і на цьому застиг.
Прорив +1000 хостів
Сайт ні як не хотів підніматися і завис в одному положенні, а користувачів хотілося все більше.
Придумав я такий маневр - уможливив для всіх користувачів піднімати своє оголошення безкоштовно і необмежену кількість разів + зробив розсилку для тих, чиє оголошення провисіло на сайті 30 днів (в листі посилання на підйом оголошення, редагування і видалення).
Що з цього вийшло: Ну по-перше, люди самі почистили неактуальні оголошення, по-друге дошка візуально ожила, так як підняте оголошення виглядало, як щойно додане і створилася ілюзія того, що сайт відвідують значно більше людей, ніж є насправді. По-третє, покращилися ПФ, так як люди стали повертатися на сайт, для того, що б підняти на халяву своє оголошення, деякі робили по кілька візитів в день. На сайті піднялася активність і з'явилася постійна аудиторія, що добре видно через Яндекс.Метрику.
В результаті протягом 2-х місяців, відвідуваність досягла 2000 хостів на добу з яких 500 - це додалося з пошукових систем, напевно ПФ зіграли свою роль.
XML експорт оголошень
Одного вечора заходжу в метрику і бачу, що відвідуваність зросла майже на штуку, починаю дивитися звідки - тровіт.ком - це пошуковик оголошень і що б додати в пошук свій сайт, необхідно створити XML фід, якого у мене не було і я до цього дня не зрозумів, яким чином тров давав мені стільки трафу. Так ось, через тиждень, переходи з трувіт закінчилися, а мені вони дуже сподобалися, користувачі дуже активні, і на рекламу тиснуть =)
Почав я кидатися, зробили мені кілька фідів під різні сервіси, але в підсумку повторити не вийшло...
Яндекс.Нерухомість - дуже довго бортували з різних причин.
Тров - від них я так жодного разу відповіді не отримав, писав їм дуже довго і наполегливо
У підсумку, експортую лише на mitula.ru - це не більше 100 хостів на добу.
Якщо хто знає, куди можна вивантажувати оголошення, що б при цьому отримувати трафік, будьте ласкаві ПОДІЛІТЬСЯ!
Перебудова
За зиму сайт сильно переробив. Познайомився я з одним програмістом, який зміг розібратися в моєму движку і тарифи у нього людські. Загалом з його допомогою, втілив я в життя багато ідей, сайт був сильно доопрацьований, деякі моменти виділю:
Розбив на піддомени
Дошка оголошень - всеукраїнська. Структура сайту була, грубо-кажучи така:
сайт.інфо/каталог/категорія/місто (це шлях до каталогу міста)
сайт.інфо/оголошення/назва-оголошення
Структура дуже незручна, оголошення не прив'язані до міст, та й міста не клеяться воєдино, тому що перед ними верхнім рівнем стоїть категорія.
До того ж яндексом присвоєно один регіон - Україна, а більшість запитів - геозалежні.
Тепер у сайту більше 300 субдоменів, свій для кожного міста і регіону:
місто.сайт.інфо
місто.сайт.інфо/каталог/категорія
місто.сайт.інфо/оголошення/назва-оголошення
Що це дало: якщо раніше переходи з пошуку були в основному по дуже низькочастотних запитах на сторінки безпосередніх оголошень, то зараз все більше і більше лізуть СКЗ і ВКЗ на сторінки каталогів і міст.
Ось наприклад, простий, високо конкурентний запит "оголошення" або "безкоштовні оголошення" якщо по ним подивитися видачу, то видно одні регіональні сайти. Загалом, я думаю Ви зрозуміли до чого я.
Перехід на https
Купівля ssl і перехід на https, для чого?, сам не знаю. Швидше за все начитавшись Деваки, "поплив за течією".
Результат... Нічого сказати не можу, ні плюсів ні мінусів поки не знайшов і не побачив. Хоча брешу, пару мінусів є:
Мобільна версія
У двіжку передбачена мобільна версія сайту. Але вона просто бовталася окремо на піддомені, як безтолковка якась. Мені програмюга її прив'язав, грамотним способом, через редирект, за кухль =) в загальному Гуглу сподобалося і він став в мобільній видачі, непогано видавати мою мобільну версію.
По дрібницях
Загалом за ці зимові три місяці, сайт зазнав перебудов. Багато дрібних доробок, про них говорити не буду. Я навіть в сайт напхав мікророзмітки і мікроформатів, чи буде від них толк, не знаю, скоріше ні, ніж так.
В планах
Буду постійно покращувати функціонал, хоча невпевнений, що це допоможе просуванню.
Що на даний момент хочу найбільше, так це організувати XML вивантаження на сайт, авто оголошень і нерухомості. Фінансів поки на це не вистачає, та й чесно кажучи не уявляю на скільки це складно ...
Дуже чекаю ваших порад, що робити далі, в якому напрямку рухатися, напевно хтось може поділитися ідеями, які мені в голову не приходять.
Особливо писати не вмію, тому сильно помідорами не закидайте =)
У мене сайт - дошка оголошень, яких нині безліч і відповідно просуватися тут дуже важко, з тим урахуванням, що бюджет дуже незначний.
В даному топіку, я хочу з вами поділитися своїм досвідом з просування і розвитку сайту оголошень, деякими фішками, в свою чергу, сподіваюся, що і Ви мені що-небудь підкажете чи порадите бо я далеко не професіонал, а нині трохи в ступорі, що робити далі.
На сьогоднішній день я зупинився на позначці 1500 хостів у вихідні і до 2500 хостів в будні, поки що, не можу зрозуміти, як рухатися далі.
Найскладніше - це був початок. Я шукав по різних сайтах оголошення в яких вказаний E-mail, публікував їх на своєму сайті і вказував справжню адресу електронної пошти. Після розміщення оголошення, людина отримувала листа про те, що його оголошення розміщено на такому-то сайті, як правило переходив на мій сайт і надалі починав сам публікувати інші оголошення. Особливо добре, такий фокус проходив із усілякими агентствами нерухомості =)
Ще одним плюсом для мене, став домен, який спочатку був Авито-ірр.ру і незабаром почав збирати хороші запити зі словами Авито і ІРД, але потім домен довелося "поховати, тому що мені почали писати на пошту, вже точно не пам'ятаю з якої організації, але суть в тому, що мені не можна використовувати домен Авито-ірр.ру, тому що він порушує права товарного знаку, тощо
Для старту дошки оголошень, дуже важливо, що б постійно додавалися нові оголошення, і тому я вирішив приділити максимум уваги просуванню сторінці додавання оголошень (яка взагалі, як виявилося закрита від індексації).
Просував я її різними способами: посиланнями, дорвеями, спам-розсилкою і т.д. Поступово по НЧЗ сторінка стала приводити відвідувачів, які додавали оголошення. Потім я замативував користувачів тиснути на кнопки соціальних мереж на цій сторінці і трафік по додався + з соцмереж пішли люди.
Це бачить користувач перед тим, як натиснути кнопку додати на стор. Додавання оголошення. По суті пропонується натиснути кнопки на стор. Самого оголошення, але багато тиснуть тут, на сторінці додавання =)
Такий нехитрий хід, так само допоміг просунутися сторінці публікації оголошень.
Потім в загальному багато що робив, грався з внутрішньою оптимізацією, зробив так би мовити SEO модуль, що б до кожної категорії і регіону (місту) можна було додати опис і метатеги.
Сайт потихеньку зростав. Щомісяця додавалося по 50-70 хостів.
До кінця літа 2015, сайт відвідувало в середньому 800-1000 чоловік і на цьому застиг.
Прорив +1000 хостів
Сайт ні як не хотів підніматися і завис в одному положенні, а користувачів хотілося все більше.
Придумав я такий маневр - уможливив для всіх користувачів піднімати своє оголошення безкоштовно і необмежену кількість разів + зробив розсилку для тих, чиє оголошення провисіло на сайті 30 днів (в листі посилання на підйом оголошення, редагування і видалення).
Що з цього вийшло: Ну по-перше, люди самі почистили неактуальні оголошення, по-друге дошка візуально ожила, так як підняте оголошення виглядало, як щойно додане і створилася ілюзія того, що сайт відвідують значно більше людей, ніж є насправді. По-третє, покращилися ПФ, так як люди стали повертатися на сайт, для того, що б підняти на халяву своє оголошення, деякі робили по кілька візитів в день. На сайті піднялася активність і з'явилася постійна аудиторія, що добре видно через Яндекс.Метрику.
В результаті протягом 2-х місяців, відвідуваність досягла 2000 хостів на добу з яких 500 - це додалося з пошукових систем, напевно ПФ зіграли свою роль.
XML експорт оголошень
Одного вечора заходжу в метрику і бачу, що відвідуваність зросла майже на штуку, починаю дивитися звідки - тровіт.ком - це пошуковик оголошень і що б додати в пошук свій сайт, необхідно створити XML фід, якого у мене не було і я до цього дня не зрозумів, яким чином тров давав мені стільки трафу. Так ось, через тиждень, переходи з трувіт закінчилися, а мені вони дуже сподобалися, користувачі дуже активні, і на рекламу тиснуть =)
Почав я кидатися, зробили мені кілька фідів під різні сервіси, але в підсумку повторити не вийшло...
Яндекс.Нерухомість - дуже довго бортували з різних причин.
Тров - від них я так жодного разу відповіді не отримав, писав їм дуже довго і наполегливо
У підсумку, експортую лише на mitula.ru - це не більше 100 хостів на добу.
Якщо хто знає, куди можна вивантажувати оголошення, що б при цьому отримувати трафік, будьте ласкаві ПОДІЛІТЬСЯ!
Перебудова
За зиму сайт сильно переробив. Познайомився я з одним програмістом, який зміг розібратися в моєму движку і тарифи у нього людські. Загалом з його допомогою, втілив я в життя багато ідей, сайт був сильно доопрацьований, деякі моменти виділю:
Розбив на піддомени
Дошка оголошень - всеукраїнська. Структура сайту була, грубо-кажучи така:
сайт.інфо/каталог/категорія/місто (це шлях до каталогу міста)
сайт.інфо/оголошення/назва-оголошення
Структура дуже незручна, оголошення не прив'язані до міст, та й міста не клеяться воєдино, тому що перед ними верхнім рівнем стоїть категорія.
До того ж яндексом присвоєно один регіон - Україна, а більшість запитів - геозалежні.
Тепер у сайту більше 300 субдоменів, свій для кожного міста і регіону:
місто.сайт.інфо
місто.сайт.інфо/каталог/категорія
місто.сайт.інфо/оголошення/назва-оголошення
Що це дало: якщо раніше переходи з пошуку були в основному по дуже низькочастотних запитах на сторінки безпосередніх оголошень, то зараз все більше і більше лізуть СКЗ і ВКЗ на сторінки каталогів і міст.
Ось наприклад, простий, високо конкурентний запит "оголошення" або "безкоштовні оголошення" якщо по ним подивитися видачу, то видно одні регіональні сайти. Загалом, я думаю Ви зрозуміли до чого я.
Перехід на https
Купівля ssl і перехід на https, для чого?, сам не знаю. Швидше за все начитавшись Деваки, "поплив за течією".
Результат... Нічого сказати не можу, ні плюсів ні мінусів поки не знайшов і не побачив. Хоча брешу, пару мінусів є:
- До сайту був прив'язаний магазин (Алішоповскій) довелося закрити, тому що їх движок не підтримує https.
- Впав ТІЦ з 50 до нуля, кажуть тимчасово, будимо подивитися =)
Мобільна версія
У двіжку передбачена мобільна версія сайту. Але вона просто бовталася окремо на піддомені, як безтолковка якась. Мені програмюга її прив'язав, грамотним способом, через редирект, за кухль =) в загальному Гуглу сподобалося і він став в мобільній видачі, непогано видавати мою мобільну версію.
По дрібницях
Загалом за ці зимові три місяці, сайт зазнав перебудов. Багато дрібних доробок, про них говорити не буду. Я навіть в сайт напхав мікророзмітки і мікроформатів, чи буде від них толк, не знаю, скоріше ні, ніж так.
В планах
Буду постійно покращувати функціонал, хоча невпевнений, що це допоможе просуванню.
Що на даний момент хочу найбільше, так це організувати XML вивантаження на сайт, авто оголошень і нерухомості. Фінансів поки на це не вистачає, та й чесно кажучи не уявляю на скільки це складно ...
Дуже чекаю ваших порад, що робити далі, в якому напрямку рухатися, напевно хтось може поділитися ідеями, які мені в голову не приходять.