Яндекс змінив алгоритм АГС

Тема в разделе 'SEO (поисковая оптимизация)', создана пользователем WebBiz, 17 апр 2014.

  1. WebBiz
    TopicStarter Overlay
    Оффлайн

    WebBiz Вождь Команда форума Администратор

    Регистрация:
    11.03.14
    Сообщения:
    1.278
    Симпатии:
    177
    Пол:
    Мужской
    У своєму блозі для веб-майстрів компанія Яндекс повідомила про зміни в роботі алгоритму АГС, завдання якого знаходити ресурси з контентом низької якості, зробленого виключно для продажу посилань.

    Команда Яндекса повідомляє, що відтепер замість виключення з пошуку, для таких сайтів обнулятиметься тіц. Зміна також поширюється на всі ресурси, виявлені алгоритмом АГС раніше.

    "Посилання з таких сайтів як і раніше, не будуть враховуватися в ранжируванні. А самі сайти можуть ранжуватися нижче", - повідомляється в блозі. З цього можна зробити висновок, що посилання з інших сайтів враховуються зараз і враховуватися будуть ще довго.

    Нагадаємо, що нещодавно Яндекс зробив зміни в ранжируванні комерційних запитів, які призводять до зниження попиту на SEO-посилання. Раніше був запущений алгоритм АГС-40, після чого багато веб-майстри відзначили випадання певної кількості сайтів з індексу, а потім їх повернення назад, але з нульовим тіц. Зараз багато власників сайтів повідомляють, що сайти під АГС в індекс поки не повернулися, не дивлячись на сьогоднішні заяви Яндекса.

Поделиться этой страницей

Просматривают тему (Пользователей: 0, Гостей: 0)