Яндекс змінив алгоритм АГС

WebBiz

Вождь
Член команды
Администратор
Регистрация
11/3/14
Сообщения
1.297
Симпатии
178
Возраст
27
#1
У своєму блозі для веб-майстрів компанія Яндекс повідомила про зміни в роботі алгоритму АГС, завдання якого знаходити ресурси з контентом низької якості, зробленого виключно для продажу посилань.

Команда Яндекса повідомляє, що відтепер замість виключення з пошуку, для таких сайтів обнулятиметься тіц. Зміна також поширюється на всі ресурси, виявлені алгоритмом АГС раніше.

"Посилання з таких сайтів як і раніше, не будуть враховуватися в ранжируванні. А самі сайти можуть ранжуватися нижче", - повідомляється в блозі. З цього можна зробити висновок, що посилання з інших сайтів враховуються зараз і враховуватися будуть ще довго.

Нагадаємо, що нещодавно Яндекс зробив зміни в ранжируванні комерційних запитів, які призводять до зниження попиту на SEO-посилання. Раніше був запущений алгоритм АГС-40, після чого багато веб-майстри відзначили випадання певної кількості сайтів з індексу, а потім їх повернення назад, але з нульовим тіц. Зараз багато власників сайтів повідомляють, що сайти під АГС в індекс поки не повернулися, не дивлячись на сьогоднішні заяви Яндекса.