Критика ИМ

Forealing

Прохожий
Пользователь
Симпатии
0
Всім привіт! Нещодавно купив інтернет магазин дитячих товарів - econommarket.com.ua, в інтернет бізнесі я новачок тому хочу почути якісь поради для початківця від досвідчених бізнесменів. Також оцініть будь ласка інтернет магазин, напишіть недостатки.

econommarket.com.ua

WebBiz

Вождь
Член команды
Администратор
Симпатии
184
Привіт.
1-ше, що кидається в очі - це те, що магазин ніби україномовний, але опис товару чомусь російською
2. Практично відсутній опис товару + дуже мало картинок + він скопійований у постачальника, що не є добре.
3. Дизайн, якийсь старомодний. В мене складається враження, що на дворі 2005 рік.
4. Не заповнені метатеги: title, description, keywords.
5. Robots.txt - взагалі відсутній
6. Карти сайту, у форматі xml - не має.
7. Не сформовані ЛЧП (людино-читаємі посилання).

І це тільки те, що я побачив за кілька хвилин. А взагалі, якщо ви нічого не будете міняти, то продаж вам не бачити "як власних вух".

Последнее редактирование:

Forealing

Прохожий
Пользователь
Симпатии
0
дякую за відповідь!
я тільки почав займатися інтернет торгівлею, тому незнаю як правильно описувати товар. Дизайн вибирав самий простіший, щоб було все зрозуміло.
Може будуть якісь поради?

WebBiz

Вождь
Член команды
Администратор
Симпатии
184
Може будуть якісь поради?
1. Трохи вивчити, що таке: внутрішня оптимізація.
2. Виправити по крайній мірі, ті помилки, що я описав (але це не означає, що більше проблем у вашому магазині не має)
3. Можливо поміняти дизайн. Найкращий варіант - резиновий.

Forealing

Прохожий
Пользователь
Симпатии
0

WebBiz

Вождь
Член команды
Администратор
Симпатии
184