Никита
Профессор
Пользователи
- Реєстрація
- 19.05.2014
- Повідомлення
- 613
- Репутація
- 63
- Вік
- 43
Доброго дня, шановні друзі.
Продовжую продовжувати відкривати нові теми)
Почав нову справу в секторі b2b і у мене дозріло питання про продажі.
Я розумію всю важливість холодних дзвінків і платної реклами, але зараз цікавить холодний email-маркетинг, іншими словами СПАМ.
Є база підприємств Росії. Все в ній структуровано: емейли компаній, ніші, адреси, номера телефонів і так далі.
Завдання: продати компаніям контент-маркетинг (ведення блогу, введення корпоративних ЗМІ, тексти і ще тексти).
Що є? Веду блог, просуваюсь контент-маркетингом.
Проблема: компаніям важко зрозуміти вигоди. Як клієнти куплять у них? Зрозуміти це можна з допомогою нашого блогу і книг.
Не важливо... Контент-маркетинг використовує купа американських компаній, в тому числі Google, Microsoft, Gillete... Багато.
Питання. Як поводилися б ви з email-маркетингои по компаніям? Варто поділити компанії щодо діяльності та прибутку...
Наприклад, беру будівельну фірму, в якої не ведеться контент-маркетинг. Роблю аналіз конкурентів - виявляю сильні сторони конкурентів щодо контент-маркетингу. Готую конкретну навчально-продающу статтю для підігріву до купівлі. Пишу книги і знімаю відео для подробиць. Вибираю будівельні компанії, які підходять під сегмент. Розсилаю e-mail з комерційним оголошенням і даю посилання на статтю для підігріву з освітньою інформацією.
Як вам така ідея?
Поділіться, будь ласка, своїм досвідом продажів спаму, якщо такий є.
Порекомендуйте ще дешеві методи для продажу.
Використовую чи збираюся використовувати для просування блогу фактично все: SEO, вірусний маркетинг, e-mail-маркетинг, просування в соціальних мережах, на форумах, новинних сайтах, відповідях... Чекати на продажу з блогу довго, оскільки писати багато і ще повільніше Яндекс реагує на новий сайт.
Спасибі.
Продовжую продовжувати відкривати нові теми)
Почав нову справу в секторі b2b і у мене дозріло питання про продажі.
Я розумію всю важливість холодних дзвінків і платної реклами, але зараз цікавить холодний email-маркетинг, іншими словами СПАМ.
Є база підприємств Росії. Все в ній структуровано: емейли компаній, ніші, адреси, номера телефонів і так далі.
Завдання: продати компаніям контент-маркетинг (ведення блогу, введення корпоративних ЗМІ, тексти і ще тексти).
Що є? Веду блог, просуваюсь контент-маркетингом.
Проблема: компаніям важко зрозуміти вигоди. Як клієнти куплять у них? Зрозуміти це можна з допомогою нашого блогу і книг.
Не важливо... Контент-маркетинг використовує купа американських компаній, в тому числі Google, Microsoft, Gillete... Багато.
Питання. Як поводилися б ви з email-маркетингои по компаніям? Варто поділити компанії щодо діяльності та прибутку...
Наприклад, беру будівельну фірму, в якої не ведеться контент-маркетинг. Роблю аналіз конкурентів - виявляю сильні сторони конкурентів щодо контент-маркетингу. Готую конкретну навчально-продающу статтю для підігріву до купівлі. Пишу книги і знімаю відео для подробиць. Вибираю будівельні компанії, які підходять під сегмент. Розсилаю e-mail з комерційним оголошенням і даю посилання на статтю для підігріву з освітньою інформацією.
Як вам така ідея?
Поділіться, будь ласка, своїм досвідом продажів спаму, якщо такий є.
Порекомендуйте ще дешеві методи для продажу.
Використовую чи збираюся використовувати для просування блогу фактично все: SEO, вірусний маркетинг, e-mail-маркетинг, просування в соціальних мережах, на форумах, новинних сайтах, відповідях... Чекати на продажу з блогу довго, оскільки писати багато і ще повільніше Яндекс реагує на новий сайт.
Спасибі.